-Obsahuje nevhodné scény pre maloletých čitateľov-
Z pohľadu Hermiony :
Po večierku ma Malfoy pozval na večeru.Súhlasila som,no najprv som sa potrebovala prezliecť.
Malfoy prisľúbil,že ma počká dole v reštaurácii.Vkročila som do hotelovej izby.Na posteli ma čakali tmavorúžové trblietavé šaty.Boli nádherné.
Dotkla som sa ich a sama pre seba som si zašepkala :„Nádherné.“
Zo šiat spadol lístok v ktorom stálo :
-Síce neznášam rúžovú,no tebe táto farba mimoriadne svedčí.
~Draco
S úsmevom som sa do nich navliekla.
Svoje vlasy som ešte zopár krát upravila pomocou kúzla.Teraz som miesto rovných vlasov mala na svojej hlave dokonalo upravené kučery.
Pobrala som sa do reštaurácie.Pomaly som kráčala dolu schodmi.
Zachytila som na sebe Malfoyov pohľad.Usmial sa,na čo si hneď odpil zo šampanského.
Ešte predtým,ako som prišla ku stolu,kde sa mala konať naša spoločná večera som sa zastavila za recepčnou.
„Dobrý večer.“
„Čo by ste si želali slečna?“Milo sa na mňa usmiala.
„Viete,tie červené župany,ktoré sme dostali na privítanie by sa veľmi páčili mojej najlepšej kamarátke a jej manželovi.“„Dali by sa tu nejako zakúpiť?“
„Och,to nebude treba.“„Župany sú súčasťou balíčka vašej dvojtýždňovej dovolenky,ktorú pán Malfoy zakúpil.“
„Ehm..vďaka.“
„Počkajte,dvojtýždňovej?“Otočila som sa na päte.Za dva dni sme predsa mali odísť.
Už som ani takmer nevnímala čo mi hovorila recepčná.Prikráčala som ku stolu,kde sedel Malfoy.
„Môžeš mi vysvetliť,prečo si predĺžil našu dovolenku?!“
„No vieš,Grangerová....“
„Hnusný hajzel!“Rozhnevane som zvolala.Rozbehla som sa preč.
Na recepcii som si vypýtala samostatnú izbu a okamžite som sa pobalila.
Som rozhodnutá,hneď teraz odchádzam!
Z pohľadu Draca :
Chvíľu som tam len tak nehybne sedel.
Grangerová doslova vybuchla.
O pár minút som sa už spamätal.Rozbehol som sa rovno za ňou.
Hľadal som ju v izbe.Nebola tam.
Vrátil som sa späť na recepciu,aby som sa na Grangerovú opýtal.
Vraj si zabezpečila vlastnú izbu.
Bola to vraj jediná voľná izba vedľa našej.
Rýchlo som sa rozbehol naspäť.
Zaklopal som na izbu s číslom 421.
Chvíľku bolo počuť len ticho,no napokon na mňa Grangerová spoza dverí skríkla :„Malfoy,choď preč!“
„Grangerová,prosím ťa,vysvetlím ti to!“
„Malfoy,choď preč.“„Viem,že si tam!“
„Počujem,ako dýchaš.“Rozvzlykala sa a napokon s ďalším vzlykom zo seba vysypala svoju otázku.
„Prečo-prečo si to robil?“
„Nechcel som,aby si šla s Weasleym na ďalšiu večeru.“„Chcel som byť s tebou.“
„Milujem ťa,Hermiona.“„Prepáč.“
„Na sladké slová a poondiate ospravedlnenie ti kašlem,Malfoy!“„Vlastne si ma namočil do celej tejto frašky!“„Jediné o čo sa staráš si ty sám a úplne si zabudol,akoby sa mala chovať normálna ľudská bytosť.“
„Už je príliš neskoro na ospravedlnenia,Malfoy,počuješ?!“
Odišiel som preč.Dolu v reštaurácii pri bare sedeli Neville a Luna.
Porozprával som im o Grangerovej.
„Bol si za ňou?“Pýtala sa ma Luna.
„Samozrejme.“
„Vieš,tiež sme to s Lunou nemali jednoduché.“„Zaľúbil som sa do nej,no snažil som sa jej vyhýbať a takmer som zničil to najvzácnejšie,čo som mal.“
„Panstvo,musím ísť na letisko.“Oznámil som rozhodnuto.Luna na mňa vytreštila oči.
„Kde je Hermiona?“
„Išla na letisko!“
Rýchlo som sa rozbehol preč.Musím to stihnúť skôr,než Hermiona odíde.
Z pohľadu Hermiony :
Práve som sa chystala odísť na letisko,keď mi Malfoy zaklopal na dvere.
Poslala som ho preč.Rozhodla som sa,že odídem až zajtra ráno.
Bolo na mňa toho príliš veľa.Milujem Malfoya,lenže mi o celej dovolenke v LA klamal!Po celý ten čas žiarlil na Rona,chcel ma len pre seba.
Bola som zničená.
.
.
Z pohľadu Draca :
Sedel som v izbe na pohovke.V poháriku som mal naliatu ohnivú whiskey.Grangerová je už pravdepodobne preč.Všetko som pokašľal.
Niekto zaklopal na dvere.S nechuťou som sa postavil z pohovky,aby som mohol danej osobe otvoriť.
„Grangerová,čo tu chceš?“
„Teba.“Jej náhla reakcia ma prekvapila.
Vrhla sa mi okolo krku.Prstami vkĺzla do mojich vlasov.Prisala sa mi na pery a ja som ju majetnícky chytil za zadok.
Pritisol som ju na dvere.Pod tlakom našich tiel sa pomaly zatvorili.
Skĺzol som na Hermionin krk.Ona opatrne zaklonila hlavu,aby mi dala k jej nežnej pokožke lepší prístup.
Jej nežné prsty zablúdili na moje sako.
To ihneď skĺzlo dole na zem.
Grangerová zastonala,keď som svojimi perami na jej krku opakoval tie isté pohyby.
Na chvíľku som sa odtiahol,aby som jej mohol zašepkať,čo som v sebe dusil.
„Milujem ťa,Hermiona.“
Vyzdvihol som ju do náručia,pričom som ani na chvíľku neprestával s oplácaním sladkých bozkov.
Položil som ju do postele,rozopínajúc jej šaty.Hermiona mi strhla z tela košeľu.Všetky gombíky za rozleteli po izbe.
Keď sme obaja boli už takmer nahý,prešiel som na dokonalú hru bozkov a dotykov.Pohládzal som ju po vnútornej strane stehien.Zablúdil som až k jej mušličke.Hermiona vydala tiché zastonanie.Stúpol som vyššie na jej nádherné ploché bruško,odkiaľ som vytvoril mokrú cestičku až ku jej bradavkám.
Z pohľadu Hermiony :
Draco mi odopol háčik mojej podprsenky.Tú odhodil na druhú stranu spálne.Jeho teplý dych som pocítila medzi svojimi prsiami.Následne na ne priložil svoje vlhké pery.
Bola som tam extrémne citlivá.Vydala som zvuk podobný smiechu i zastonaniu zároveň.
Nežne som sa hrala s posledným kúskom Dracovho oblečenia.O chvíľku bol už úplne nahý.
Znovu ma pobozkal.Moje ruky spočinuli na jeho nahom chrbte.
Draco ma opatrne držal za boky.Bol veľmi nežný.
Keď siahol po ochrane,ani sa ma nemusel pýtať,či to chcem.V tú chvíľu som bola taká vzrušená,že by som ani nevedela prestať.
Opatrne do mňa vnikol.Jemnulinko som ho škrabla po chrbte.Bol to pre mňa náhly nával rozkoše.
Prvýkrát som sa pritisla na jeho krk.
Dlaňou som mu znovu prešla po celej dĺžke jeho dokonale jemného chrbta a zastavila som sa až pri krivke jeho zadku.Opatrne som pritlačila a prinútila ho sa vnoriť do mňa hlbšie.
Z pohľadu Draca :
Prvýkrát som do nej opatrne prirazil.
Obaja sme sa na seba usmiali s obrovským uspokojením.
„Ochh,Draco.“Venovala mi to najrozkošnejšie zastonanie.Naše telá sa znovu a znovu hýbali v úžasnom rytme.
Hermiona mi vzdychala do ucha.
Pokračoval som.Hermiona si ma pritlačila na svoje prsia.Bol to ten najzmyselnejší a najvášnivejší sex.
O chvíľku sme dosiahli to,čo sme chceli.
Zvalili sme sa vedľa seba.Hermione po tele stekali kvapky potu.
„To bolo...“
„Skvelé.“Doplnila.
„Bolo to krásne a nečakané.“Pohladil som ju po líci.
„Draco,milujem ťa.“Sadla si na mňa obrkočmo.Neskôr ma zvalila pod seba.
Chytil som ju za boky.
„Buď už ticho,Hermiona.“„Rád by som sa znovu bozkával.“
.
.
Z pohľadu Hermiony :
Zobudila som sa na Dracovej nahej hrudi.Pomaly som mu po nej prešla prstom.Jeho bledá pokožka ma doslova fascinovala.
„Ahoj.“Pozdravil ma.Jeho búrkovími očami sa na mňa zahľadel a potom vydýchol :„To čo si povedala včera si myslela vážne?“
„Smrteľne.“Odvetila som s úsmevom.
Draco sa ku mne natiahol.Merlin,mala som veľkú slabosť na jeho telo.
Nedokázala som ani rozmýšľať a opäť ma zaplavila vlna horúčavy,keď ma sladko pobozkal na pery.~Hi people.Povedala som si,že už vás viac nebudem naťahovať ;)
Tak čo?Páčilo sa?
Draco a Hermiona sú konečne spolu.Ľúbia sa a konečne si to priznali💗
Užite si ešte víkend,Love u all <3
STAI LEGGENDO
Noc vo Vegas[Pozastavené]
Storie d'amoreBývalý smrťožrút Draco Malfoy a najbystrejšia čarodejnica svojho veku Hermiona Grangerová sa neznášajú už od školských čias.Jedna noc vo Vegas obom mladým čarodejníkom obráti život naruby a poriadne zamieša ich city. 10.6.2021 - 7 in #hogwarts 14.6...