Z pohľadu Hermiony :
V La sme boli len druhý deň,no Malfoy ma prehovoril na všemožné šialené veci,ktoré by som v živote nevyskúšala.
Práve som si dávala po celom dlhom dni sprchu.Malfoy ma dnes učil hrať poker a dvakrát ma nechal vyhrať.Vyzeralo to tak,že sa dobre bavil,aj keď som si jeho reakciami nebola tak celkom istá.
„Grangerová,ako dlho ti to ešte bude trvať?“Zvolal spoza dverí.
„Už len chvíľu,Malfoy!“Odkričala som mu.Svoje telo som natrela sprchovým gélom.
Pomaly som si opláchla vlasy.Neskôr som si opláchla celé telo a potom som vyliezla von.
Okolo svojho tela som si obtočila uterák a v tom vletel dnu Malfoy.
Uterák som si len tak-tak udržala rukou na svojich prsiach.Nepotrebovala som,aby ma práve v tejto chvíli videl úplne nahú.
„Zavri si oči,Malfoy!“Zvrieskla som.
Bol pri mne veľmi blízko.Takmer som nevedela ani rozmýšľať.
Nesmieš ho pobozkať,Hermiona!To by bola obrovská chyba.Hovorila som si.
Rýchlo som sa z kúpelne vytratila skôr,než mohol Malfoy niečo urobiť.
Z pohľadu Draca :
Keď tam Grangerová stála predomnou len v uteráku,myslel som len na jediné.
Prial som si,aby jej spadol a odhalil mi jej nahé telo.To sa však nestalo.
Nahulákala na mňa,aby som si okamžite zavrel oči a v zlomku sekundy bola preč.
Opatrne som vliezol do sprchy.
Voda pomaly odplavovala všetky moje hriešne myšlienky na Grangerovú,no zároveň ich zopár prinášala aj späť.
Nemohol som tomu uveriť.
Polonahá Hermiona Grangerová,tá pre mňa kedysi humusáčka ma vzrušila.Mňa,Draca Malfoya.
Bolo to pre mňa niečo neprípustné a zároveň niečo tak nové,že som sa to hanbil priznať ešte aj sám pred sebou samotným.
.
.
Z pohľadu Hermiony :
Mala som stuhnuté celé telo.Akurát to mi priniesol spánok na gauči,pretože som odmietala spať v jednej posteli s Malfoyom.
Od návštevy Vegas som si sľúbila,že už nič také hlúpe v živote neurobím.
Najprv som zašla na raňajky,ktoré sa konali v hoteli už klasicky o ôsmej ráno.
Neskôr som sa vrátila na izbu a síce som nemusela,venovala som sa veciam do práce.
To jediné sa na mne od mojich školských čias nezmenilo.Vždy som mala veci radšej urobené dopredu,než aby som ich robila na poslednú chvíľu.
Z pohľadu Draca :
Spal som asi do desiatej,takže o čerstvých raňajkách a teplej káve sa mi mohlo akurát tak snívať,keďže raňajky v hoteli skončili asi tak pred polhodinou.
Povystieral som sa.Prikráčal som ku svojmu kufru a vybral z neho jednu bielu košeľu,čierne nohavice a kravatu v slizolinských farbách.
Vošiel som do miestnosti,kde bola Grangerová.Mala pred sebou notebook a okolo seba rozhádzané nejaké papiere.
Zrejme to boli pracovné veci.Pokrútil som nad tým hlavou.Tá ženská si nevie oddýchnuť ani len na dovolenke.
Spomenul som si však na včerajší večer.
Vykúzlilo mi to úsmev na tvári.
Vedel som,že slušná Grangerová vie byť aj pekne nevychovaná,keď chce.
Naša službná cesta vo Vegas bola predsa toho dôkazom...
V tej chvíli som hneď vedel,kde dnes večer zamierime a opäť si dokážem,že ten kus slušáčky v Grangerovej sa dá ľahko zlomiť,keď je v alkoholovom opojení.
.
.
Z pohľadu Hermiony :
S vecami do práce som skončila podvečer.Malfoy neustále do mňa zabŕdal,že si neviem oddýchnuť ani len na dovolenke.Nebola to pravda.
Mala som len pocit,že si spolu už nemáme ani takmer čo povedať.
Za posledné týždne to medzi nami fungovalo len na hádkach.
„Grangerová,chcem sa trochu odviazať.“„Dnes večer sa mám chuť dať poriadne dolu.“
„Ja nie,Malfoy.“Odvetila som s úsmevom.Neopijem sa.
To v žiadnom prípade.Neurobím to,čo som urobila vo Vegas!Už nikdy v živote!
„Ak nepôjdeš,zoberem to ako priznanie,že znovu randíš s Weasleym.“
„Prečo mi to robíš,Malfoy?!“Chce ma vydierať?!Tak to teda nie!Už nikdy mu neukážem to,čo videl vo Vegas.
Už nikdy sa k ničomu takému neznížim!
„Vo Vegas,to bolo tvoje pravé ja.“„Chcem ho vidieť znovu.“
„Chýba mi to,vieš?“
„Snívaj ďalej,Malfoy.“
„Akoby sa stalo.“„Nejaké sny som už mal.“
Z pohľadu Draca :
Síce mi to trvalo asi riadnu polhodinu,no napokon som Grangerovú predsa len zlomil.Spoločne sme sa odviezli taxíkom do mestskej štvrte holywood a ona ma zatiahla do prvého baru,ktorý videla pri ceste.
„Chceš ma vidieť opitú,Malfoy?“„Tak sleduj!“pokračovanie nabudúce...
~Hi people.
Ták a tu to nechám takto.
Nachvál som sa to rozhodla rozdeliť lebo ďalšia kapitola bude asi o čosi dlhšia.Ešte z toho vznikne poriadna zábava :D
Dúfam,že si túto kratšiu kapitolu užijete.
KAMU SEDANG MEMBACA
Noc vo Vegas[Pozastavené]
RomansaBývalý smrťožrút Draco Malfoy a najbystrejšia čarodejnica svojho veku Hermiona Grangerová sa neznášajú už od školských čias.Jedna noc vo Vegas obom mladým čarodejníkom obráti život naruby a poriadne zamieša ich city. 10.6.2021 - 7 in #hogwarts 14.6...