Z pohľadu Hermiony :
V skoré ráno som sa náhlila na ministertvo.Vstala som krátko pred pol piatou.Draca som nezobudila,keďže dnes mu pracovná doba začínala až okolo deviatej.
Pred Kyngsleyho kanceláriou som stála asi dobrú polhodinu,ako uzlík nervov a mala som čas rozmýšľať nad tým,čo mi povedal Draco a taktiež nad tým,čo nepovedal.
Tvrdil,že chce,aby som bola jeho,zároveň som však z jeho úst ešte nepočula úprimne povedať,že ma miluje od tej noci v Los Angeles.Vôbec sme spoločne o nás nehovorili,pritom spolu spávame.
Si zbabelá.Ešte stále sa azda bojíš svojich citov k nemu?Pripomenul mi môj vnútorný hlas.
Tak veľmi ma to zožieralo.V tom sa otvorili dvere kancelárie.
Vyšiel z nich von už ako obyčajne dobre naladený Kingsley.Za ním stál hnedovlasý,hnedooký muž,ktorý bol oblečený presne tak,ako sa do spoločnosti patrí.
Na prvý pohľad vyzeral zahľadený sám do seba.S obrovským sebavedomím a vyzeralo to tak,že s vyzliekaním očami mal už nejaké tie skúsenosti.
Keď vystrel ku mne ruku,sklopila som zrak,upriamila som ho na svoje topánky.
„Brown,Jack Brown.“
„Hermiona Grangerová.“Potriasla som mu rukou.
„Ako vás volajú?“Ten chlap je vážne čudák.
Čo to má znamenať?!Snažila som sa naznačiť Kingsleymu,no ten tam spokojne stál.
„Grangerová.“Mykla som plecom.Ako inak by ma chcel oslovovať?!
„Hermiona,ukážte prosím pánovi Brownovi celé naše oddelenie aj jeho novú kanceláriu.“
„Ja to bohužiaľ nebudem môcť urobiť,mám ešte nejaké pracovné stretnutia.“
Skvelé.Takže ma tu nechal na pospas tomuto čudákovi?!
Bolo to horšie ako byť u Weasleyovcov v blízkosti Rona a to s ním budem musieť stráviť maximálne polovicu dňa,keďže naše oddelenie je veľmi obrovské.
Z pohľadu Draca :
Do práce som prišiel pred deviatou.
V mojej kancelárii už klasicky vysedával Blaise.
Merlin,ten chlap snáď ani v práci nič iné nerobí len stále vysedáva u mňa v kancli a popíja moju drahú ohnivú whiskey.
„Grangerovú som zahliadol s tým novým kolegom.“
„Áno,mala s ním vybaviť nejaké veci.“
„Ten chlap sa mi ani len trochu nepozdáva.“
Pokrútil hlavou.Ani mne sa nepozdávajú žiadny muži,ktorí sa motajú okolo Hermiony,ale už som si tak nejak na to zvykol pri Weasleyho žiarlivostných výstupoch,keď bol pod vplyvom imperiusa.
Naviac ma čakala dôležitá schôdzka a ani trochu som nemal čas rozmýšľať nad takýmito sprostosťami.
Ale Blaise bol jednoducho Blaise a nasadil mi chrobáka do hlavy.
Počas celej tej schôdzky som bol extrémne nervózny.Nemohol som sa dočkať,kedy už konečne vypadnem.
Bola len moja a ja som rozhodne nemal v pláne sa o ňu s nikým deliť.Raz Malfoy,navždy Malfoy....
.
Z pohľadu Hermiony :
S Jackom som stihla prejsť takmer celé oddelenie.Čas nám utekal pomerne rýchlo.
Bola som dokonca prekvapená tým,že sme sa spolu začali normálne rozprávať bez toho,aby sme sa toho druhého museli pýtať viac osobnejšie otázky.Určite som mu hneď v prvý deň nechystala povedať,že vlastne spávam so šéfom celého oddelenia.
Okolo obeda som sa s ním rozlúčila a odišla som za Dracom.
Keď som vošla do jeho kancelárie ako vždy sedel vo veľkom koženom kresle,zatiaľ čo popíjal ohnivú whiskey.
Bŕŕ.Prebehol mi mráz po chrbte,keď mi daroval úplne ľadový pohľad.Nedokázala som rozoznať jeho aktuálnu náladu.Chcela som podísť bližšie,no napokon to urobil za mňa.
„Najradšej by som ti uštedril dvadsaťpäť po holej.“
Prosím?Posledné dni som ho ozaj nespoznávala.
„Flákala si sa s tým magorom celé dopoludnie.“
Hovoril mi to ako malému decku.Už mi bolo jasné ktorú z tých miliónov nálad opäť mal.
Majetnícku.
„Si moja.“Doslova mi drvil pery bozkami,ako nejaký maniak.Cítila som sa,ako jeho najpotrebnejšia droga.
„Chcem ťa tu a teraz.“Akože na tomto stole?
Neviem či som bola mimo len ja,alebo skôr on,ale zrejme sa s Jackom musel poznať,pretože jeho podráždenosť nikdy nezašla až k takýmto tajným praktikám.
„Poznáš ho?“Vykoktala som,keď mi láskal miesto pozdĺž sánky.
„Keď som tu ešte nemal také vysoké postavenie a bolo krátko po vojne,pracoval som s ním.“„Chvíľku sme boli kolegovia až kým som skutočne na sebe nezačal drieť,aby som sa trochu vyšvihol,potom ma povýšili na toto oddelenie“„A ten magor mi prebral každú jednu,ktorá sa mi páčila.“
Jasné,chlapi a ich problémy.Večné bitky a šarvátky o ženy.Prevrátila som očami.
„Prosím,neprevracaj oči.“„Skutočne nechcem,aby si bola ďalšia v jeho hľadáčiku,pretože ťa milujem.“Páni.Draco Malfoy mi už druhýkrát veľkolepo vyznal lásku.
.
.
Z pohľadu Hermiony :
Večer sa na ministerstve konal haloweensky večierok.Ešte krátko predtým som zavolala Ginny.Nevedela som,či príde,pretože s malým Jamesom mala teraz starostí vyše hlavy.
Keď som sa prezliekala do spálne sa pripilichtil Draco.Srdce som mala až niekde v hrdle.
Pre merlina,prečo sa v jeho blízkosti v poslednej dobe cítim takto?
Stal si za mňa.Pobozkal ma na rameno a ja som sa dívala celý čas na náš odraz v zrkadle.
Pomaly potiahol zips mojich šiat hore.Vydýchla som všetok vzduch,ktorý som zadržiavala v pľúcach.
Jednoducho mi bolo nepríjemné,keď som musela byť pred niekým nahá.
Ale ty si už bola pred ním nahá,naviac je to tvoj priateľ.Pripomenul mi vnútorný hlas.
„Poď ideme,všetci nás už iste očakávajú.“
Vzal ma za ruku.Rýchlo sme sa odmiestnili na ministerstvo.
Bola to skutočne škoda,pretože som si chcela vychutnať večernú jazdu autom po uličkách Londýna.
Na ministerstve už bolo rušno,no keď sme s Malfoyom spoločne vstúpili do veľkej sály,všetci po nás pokukovali a niečo si šepkali.
„Hermiona,Draco.“Privítal nás Kingsley.Potom hneď odbehol privítať ostatných,ktorí prišli hneď po nás.
Chvíľu som očami blúdila po miestnosti.Snažila som sa nájsť Ginny.
Keď som ju konečne zazrela,naznačila som Dracovi,že sa uvidíme neskôr.
„Hermi,som taká rada,že ťa vidím.“Objímala ma.
„Poď,musím ťa trochu opiť,aby si mi konečne porozprávala o tom,aký Malfoy je.“
No jasné,typická Ginny.Asi by bolo divné keby som sa tomu aj čudovala.
Z pohľadu Draca :
Od Hermiony som sa vzdialil len na chvíľu.
Mal som chuť uškrtiť Weasleíčku,keď som ich polhodinu obe beznádejne hľadal po celom ministerstve.No jasné,ja mysliteľ.Možno sa Hermiona znovu spila pod obraz boží a zaspala v mojom kancli.
Rýchlo som tam vpadol.To,čo som videl sa mi vôbec nepáčilo.~Trochu mi trvalo kým som sa vôbec dokopala ku tejto kapitole.
A ten koniec mi budete opäť musieť odpustiť.
Love u all <3
YOU ARE READING
Noc vo Vegas[Pozastavené]
RomanceBývalý smrťožrút Draco Malfoy a najbystrejšia čarodejnica svojho veku Hermiona Grangerová sa neznášajú už od školských čias.Jedna noc vo Vegas obom mladým čarodejníkom obráti život naruby a poriadne zamieša ich city. 10.6.2021 - 7 in #hogwarts 14.6...