12 kapitola

100 2 0
                                    

Z pohľadu Hermiony :
Od včera sme s Malfoyom spolu neprehovorili a ja som vedela,že je zle.
Včera sme totiž vôbec nenaplánovali,ako porozprávame jeho rodičom o Vegas tak,aby sa všetky veci,čo obaja povieme zhodovali a obaja sme sa mali naučiť päť jednoduchých faktov o tom druhom.Snáď to ešte nejako zachránime pri raňajkách.Pomyslela som si.
Keď som prišla do kuchyne,Malfoy tam už sedel.Popíjal kávu a čítal denného proroka.Konečne  po týždni našu fotku na titulnej stránke vystriedala iná fotka.
Bola to úľava.Aspon na chvíľu nám dali médiá pokoj.
„Moji rodičia tu budú za hodinu,mala by si sa prezliecť z týchto handár do niečoho...jednoducho elegantnejšieho.“
„To je pyžamo,Malfoy!“
„Pokojne,len som žartoval.“„Mimochodom,prečo sa tváriš,akoby sme sa spolu vôbec vo Vegas nevyspali?“„Neboli sme ani opitý,tak...“
Okamžite som ho prerušila s odpoveďou :„Čo sa stane vo Vegas,ostane vo Vegas.“„Pamätáš?“
„Niečo také som už niekde počul.“„V tú noc si tvrdila,že ma miluješ,Hermiona.“
Tak s týmto nech na mňa nejde!Povedala som,že ho ľúbim,na to som si dobre pamätala,no priznať to bolo trápne.
Z pohľadu Draca :
„Nazvala si ma Draco.“„Tak prečo to robíš?“„Čo sa zmenilo od tej najkrajšej noci,akú som s tebou mal?“Dožadoval som sa odpovede.Už to tak nenechám.
Potrebujem to vedieť.
„Ja nemôžem.“„Pochop,že mi stále chýba Ron.“
„Ako ti môže chýbať?!“„Predsa si to ukončila ty!“„Čotak zrazu?!“
„Ja neviem,Draco,neviem.“Zakrývala si tvár dlaňami a vzlykala.
Vyzerá to,že sa spolu vláčime,mala so mnou sex,prežila so mnou týždeň vo Vegas,tak ako jej ten protivný lasičiak mohol chýbať?!
Určite to spôsobili ich spoločné stretnutia,ktoré za posledný týždeň podnikla.
Sedel som len tak,myšlienky sa mi búrili.Grangerová je sklamaná z lásky ku lasičiakovi,moji rodičia tu budú o hodinu,ja som mimo z toho,že Grangerová ku mne už opäť nič necíti.
Čo mám spraviť?Nechať to tak?
To iste nie.Musím niečo urobiť.
Lenže nemôžem Grangerovú presvedčiť,aby ma milovala.To sa jednoducho nedá,musí to chcieť sama.
Musíš jej dať čas Draco.Hovoril som si.
Počkám na ňu aj niekoľko rokov ak bude treba,ale dovtedy sa asi zbláznim.
Nemôžem byť s ňou len kamarát s výhodami,potrebujem niečo viac.
.
.
Z pohľadu Hermiony :
Behom polhodiny som sa upokojila a potom prišli Malfoyoví rodičia.Malfoy ich privítal priamo v chodbe,zatiaľ čo ja som čakala v kuchyni.
„Tak tu ju máme,našu budúcu  rodinu.“„Lucius,poď pozdraviť slečnu Grangerovú.“S úsmevom zvolala Dracova matka,zatiaľ čo mi podávala ruku.
Vyzerala byť taká nadšená,až som sa prekvapivo cítila v jej prítomnosti dobre.
„Ach,slečna so špinavou krvou v žilách,rád vás spoznávam.“„Teda my sme sa už predsa raz videli v obchode s čarodejníckou literatúrou pre malých i veľkých.“„Koľko ste vtedy mali,jedenásť?“
„Áno,mala som jedenásť,aspon myslím.“Odvetila som chladne.V jeho prítomnosti som sa cítila strašne nepríjmne
„Poď,otec,nebudeme tu postávať.“„Radšej sa posadíme.“
„Ďakujem,synak.“Odvetil mu jeho otec,keď ho Draco zobral do obývačky.
Už som len počula nadávky na to,ako si mohol nakúpiť do domu toľko muklovských vecí a že za to iste môžem ja.Cítila som sa príšerne.Skutočne to zrejme  nezvládnem.
„Pomôžem ti s niečím?“Milo sa mi prihovorila pani Malfoyová.Narozdiel od svojho manžela bola predsa len o čosi zdvorilejšia a slušnejšia.
„Nie,netreba,ale vďaka.“
„Vidím,že sa s tými taniermi a pohármi trápiš.“„Spoločne nám to pôjde ľahšie.“
„Prečo to robíte?“„Prečo mi pomáhate?“
Chcela som vedieť.
„Nuž prv sa mi skutočne nepáčilo,keď písali o tebe a Dracovi,nikdy by som si nepomyslela,že sa zasnúbi práve s tebou.“
„S takou spodinou,ktorej v žilách koluje humusácka krv,však?“Spýtala som sa.
Aj tak si urážok na môj účet tento večer vypočujem ešte dosť,tak prečo nezačať už teraz?Iste aj tak potvrdí,čo som práve povedala.
„Nie.“„Zarazilo ma,že sa Draco takú dlhú dobu neozval,ale zrejme to bolo kvôli tebe,asi ťa chcel chrániť pred mojim manželom.“„Je svojský,ale je to slušný chlapec,Hermiona.“„Ty to ale iste vieš,si predsa jeho snúbenica.“
Nie,neviem.Slušný?Na škole nemal ani krôčik ku slušnosti.Nie,niesom jeho snúbenica a stále mi chýba Ron,takže Malfoyovi nedokážem dať dostatok lásky na to,aby som odhalila jeho pravú tvár.Pomyslela som si.
„Tak ukáž,pomôžem ti.“
„Naozaj vám ďakujem.“Povedala som s úsmevom.
Obed prebiehal v celku dobre,Malfoyovím rodičom sme porozprávali o Vegas a vďaka merlinovi sa aj tie najmenšie detaily zhodovali,takže nemohli ani len vytušiť,že je to celé totálna fraška.
„Takže slečna,páčil sa vám sex s mojim synom?“
Žartuje?!Čo sú to za otázky?!Vždy som ho považovala za idiota,no teraz to bol pre mňa ešte väčší idiot.
„Stačí ti fakt,že sme zasnúbený?!“Vyštekol Malfoy.Vedela som,ako to Malfoyov otec myslel,chcel vedieť,či mi je Malfoy dostatočne dobrý vo všetkých smeroch.
Z pohľadu Draca :
Otec ma už vážne pekne naštval!Musel som sa dobre ovládať.Obed prebiehal ako-tak v tichosti,až na moju matku,ktorá chválila Hermionine špagety.Veru,boli výborné.
Môj otec sa v nich len prehraboval,no to on ostane hladný,nie ja.Pomyslel som si.
Skutočne som každú sekundu ľutoval,že prišiel aj on.Po tom všetkom,čo mi urobil.Mal ma ako cvičeného psa!Vedel,že som len decko a vtedy som si myslel,že sa vo svete bez svojich rodičov stratím,tak som ho radšej poslúchal.Tie časy sú však preč a nech si nemyslí,že môže Grangerovú urážať do nekonečna.Už mi fakt pretiekli nervy.
V tom sa otec postavil a vyzval ma na slovíčko.
„Čo ti to napadlo ťahať sa s tou Grangerovie humusáčkou?!“Skríkol na mňa hneď,ako som zatvoril dvere v jednej z izieb.Myslím,že to bola spálňa.
Vzchop sa,Draco.Teraz,alebo nikdy!
„Milujem ju,neviem,čo to je,ale milujem ju!“„Musíš to rešpektovať!“
„Ty ju môžeš milovať,ale ona teba nikdy milovať nebude.“„V škole si ju predsa ešte považoval za hum...“
„Takto o nej nehovor!“„Bolo to dávno,zmenilo sa to.“„Nechaj mňa aj Hermionu žiť náš vlastný život,prosím.“
„Draco,nevychoval som ťa snáď?!“„Aj z teba sa už pomaly stáva humusák!“
„Nech sa aj stane,vždy to bude lepšie než tvoja mizerná výchova!“Zvolal som.
Myslel som,že som tým otca úplne dorazil.Zdvihol ruku a ja som vedel,že teraz príde jedna za ucho,akú som ešte v živote nedostal,no nič sa nedialo.
„Tak ma udri,len si urob dobre!“Vyzval som ho.
„Ešte stále si môj syn a rukou na teba nesiahnem,no odmietam akceptovať humusáčku v tvojom živote!“
„Buď ja,alebo ona.“Tak toto bude rýchle rozhodovanie.Nech si tatko nemyslí,že si radšej vyberiem jeho.Nemám v pláne sa ani vrátiť na Manor.
„Vyberám si Grangerovú.“
Z pohľadu Hermiony :
Malfoy aj s jeho otcom vykráčali z izby.
Obaja vyzerali rozhnevane a asi aj boli,pretože Lucius navrhol Narcisse,aby už radšej odišli.
„Posielaj mi listy,Draco.“„Hermiona,daj mi na neho pozor.“
„Samozrejme,pani Malfoyová.“Pritakala som s úsmevom.Draco ani jeho matka neboli zlí,len Lucius Malfoy bol najväčšje peklo rodiny.Nezávidela som im.Malfoy to musel mať v detstve skutočne ťažké.
Ak by som bola ním,asi by som tiež  radšej skákala,akoby mi otec pískal,keby šiel z jeho tváre taký ľadový výraz.
Po obede sme sa usadili do obývačky.
„Čo sa stalo medzi tebou a otcom?“Chcela som vedieť.
„Nazval ťa humusáčkou,povedal som mu,že ťa milujem a on na to,že sa aj zo mňa už pomaly stáva humusák.“„Neskôr som si mal vybrať medzi ním a tebou,zvolil som si pravdaže teba.“
Miluje ma?Postavil sa tatkovi a radšej si vybral mňa,než jeho?
Bola som zmätená.Stále mi chýbal Ron,no zároveň mi bol aj Malfoy čoraz bližší.Na spracovanie celej situácie som potrebovala chvíľku pre seba.
Vstala som z gauča,no v tom ma Malfoy schmatol za zápästie s prosebným výrazom v tvári.
„Popremýšľaj potom o nás.“
Koľkokrát som o nás premýšľala a on o tom ani len netušil.Lenže byť s ním prináša samé problémy.
Napriek tomu som do neho zaľúbená,či?
A on povedal svojmu otcovi,že ma miluje.Nuž predpokladám,že to bolo len kvôli tej fraške,pretože mi o tom povedal,len tak,medzi rečou.
A o nás teda určite rozmýšľať nebudem,mám iné veci na práci,než jeho.
Z pohľadu Draca :
Dlhé hodiny som bol zahrabaný v pracovných veciach.Ozaj sa mi nechcelo s Grangerovou rozoberať to,čo sme mali medzi sebou.Po niekoľkých hodinách som vyšiel von z pracovne,v ktorej som bol celý čas zatvorený.Vošiel som do kuchyne.Nebola tam.Šiel som sa pozrieť do spálne,no ani tam nebola.
„Grangerová!“Zvolal som.Neozývala sa.
Zrejme niekde bude a ani mi len nedala vedieť.Po tom všetkom s mojimi rodičmi som sa jej však ani nečudoval.
Je predsa dospelá,môže si robiť čo chce,chodiť kam chce,ja jej to nezakazujem.Len by mi vadilo,ak by sa vláčila s iným.
A už som zas v tom,zas nad ňou premýšľam.Nemilujem ju.Je to kvôli tej fraške a ona to cíti rovnako.Prečo so mnou potom spala?
Uvedom sa,Draco!Bolo to kvôli tomu,aby sa odreágovala od svojich pocitov k lasičiakovi.Je zmätená z toho čo prežíva.Jeden druhému ste poslúžili na sex.
Predsa som to kedysi aj ja sám tak robil.Dievčatá som si bral do postele pre potešenie,lenže teraz to bolo iné.Zmenilo sa snáď niečo?Pýtal som sa sám seba a žiaľ som si nevedel na to odpovedať.
Z pohľadu Hermiony :
Vedela som,že Harry a Ginny mali tieto dni odísť niekde na romantický pobyt pre páry.Malého žiaľ so sebou nezobrali,aby si od neho oddýchli.
Deti mám však rada a keď mi Ginny zavolala s návrhom,aby som sa o neho postarala,súhlasila som.
Dnes večer som si po neho prišla,Ginny do tašiek zbalila všetky jeho veci aj hračky a na papier spísala veľký zoznam všetkých vecí,ktoré zje a ktoré nie.
Spoločne sme malého naložili do auta,zatiaľ čo mi Ginny ešte stále pripomínala :„Nezabudni na ten zoznam.“
„Ginny,som jeho teta a viem čo je pre neho správne a čo nie.“
„Áno a taktiež najbystrejšia čarodejnica svojho veku,nemala by som na to zabúdať,však?“Podotkla s úsmevom.
„To veru nemala.“Oplatila som jej úsmev.Naštartovala som auto,vyrazila som k sebe domov,teda lepšie povedané do bytu k Malfoyovi.Cesta autom mi zabrala oveľa viac času,akoby som sa mala odmiestniť,takže som sa mu aspon na dlhší čas vyhla.
Keď som prišla,v byte už boli pozhasínané svetlá.Z poza pása sukne som vytiahla prútik,šepkajúc "Lumos" a malého Jamesa som za ruku previedla tmavou chodbou až do hosťovskej izby.
Uložila som ho do postele,poželala dobrú noc a odkráčala som do sprchy.
Po sprche som si do uší dala slúchadlá,zapla som svoj telefón,počúvajúc hudbu,až kým som neupadla do bezsenného spánku.





~Všetkým dneska prajem krásny záver školského roka.Ja som dneska ukončila základnú školu,takže slobodaa :D (aspon na nejaký čas.)
Dnes tu mám pre vás ďalšiu kapitolu,dúfam,že som vás s ňou aspon trošku potešila <3

Noc vo Vegas[Pozastavené]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora