"sonunda onu bulduk jimin"
Jimin elindeki içki dolu bardaktan bir yudum alarak içeri neşeyle giren arkadaşına baktı. Taehyung onun hem en yakın arkadaşı, kardeşi,iş ortağı idi. Sahip olduğu tüm serveti,gücü o olmasa çok zor elde ederdi. Babasından sonra minnettar olduğu tek kişiydi.
" Geçen ayda aynı şey oldu Taehyung. Bana o kadın yerine başka birini getirmiştin. Senin yüzünden boş yere öldürdük zavallı kadını"
Tek bir gayesi vardı jiminin. Tek bir isteği vardı. Ve o isteğini gerçekleştirmeden huzura kavuşmayacaktı. Onu daha çocuk yaşta terkeden,babasının ölümüne sebep olan annesine yaptıklarını ödetmek onun tek isteği idi. Kendisi güney Kore'nin en önde gelen iş adamlarından birisiydi. Güçlüydü.parası,şöhreti,yakışıklılığı herşeyiyle mükemmel bir alfaydı park jimin. Tek eksiği ise alamadığı intikamıydı.
"Hayır dostum bu sefer yanılma payım sıfır"
Taehyung ona güven verircesine baktığında daha detaylı anlatması için başını salladı. Yanılıyor da olsa güvenirdi taehyunga. Kendisinden bu kadar emin konuşuyorken yanılması pekte ihtimal değildi. Taehyung iyi iz süren bir adamdı.
"Daegu da yaşıyor. Evli. Evlendiği adamın bir yemek dükkanı var. Orta geçimli bir hayat sürüyorlar. Yaşadığı çevrede çoğu kişi onu seviyor gibi görünüyor"
Hıh larcasına gülüp içkisinden bir yudum daha aldı ve oturduğu koltukta daha da geriye yaslandı. Çok iyi yalan söylüyor olmalı diye düşündü. Zira çocuğunu ve eşini ortada bırakıp giden bir anneyi kimse sevmezdi.
"Birde oğlu var"
Duydukları ilgisini çekmiş olacak ki biraz öne eğilip tüm ilgisini taehyunga verdi
"Demek bir oğlu var ha"
"Evet , adı Min yoongi. Yirmi beş yaşında. Omega. Babasıyla birlikte restoranda çalışıp onlara yardım ediyor. Piyano öğretmeniymiş"
Aklından geçen şeyle dudakları yukarı doğru kıvrıldı. Hep annesini bulduğunda kafasına sıkıp öldürmek vardı planlarına. Ama şimdi aklına ona daha da acı verecek bir şey geçiyordu.
"Ovv bu gülüşü biliyorum. Kesin aklında bir şeyler var senin"
Gülümsemesini daha da genişletip arkadaşının omzunu pat patladı. Taehyungda onu gülümsediğinde bir bardak da ona içki doldurup ikram etti. Keyfi yerine gelmişti fazlasıyla.
" Beni çok iyi tanıyorsun tae. Evet aklımda güzel şeyler var. En azından benim için güzel"
"Neymiş o güzel şeyler acaba"
"Hımm galiba kendime bir omega bulma zamanım geldi Tae. Ve düşündüm de bu kişi neden üvey kardeşim olmasın"
Taehyung duydukları karşısında derince yutkundu. Arkadaşının kararan gözlerini görmemek için kör olmak gerekirdi doğrusu. Kendisi bir beta olmasına rağmen bazen ondan daha sert olabiliyordu. Ama söz konusu alacağı intikam olunca kimse jiminin karşısında duramazdı.
" Jimin daha bir kez bile görmediğin birisiyle mi evleneceksin. Ya güzel değilse"
"Nasıl olduğu umrumda değil taehyung. Ailelerine dost gibi gireceğim. Her şeylerini alacağım onlardan. Evlerini, dükkanlarını ve oğullarını.o kadın gözlerimin önünde acı çekerek ölecek. Tabi tek ölen kendisi olmayacak.
______________________________________________________________
Ayh yok yayınlamayacağım diye çok direndim ama dayanamadım.
Alfa jimin ve omega yoongi🛐🛐🛐
Umarım seversiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge[yoonmin]
Fanficİntikam iyi bir şey değil jimin. Onun yerine beni sevmeyi deneyemez misin? -omegaverse-