21

1.9K 146 55
                                    

selam
nasılsınızzz?
ben iyi gibiyim biraz. o yüzden beklemeden bölüm yazmak istedim. bir yandan da we lost the summer dinliyorum. keyifler yerinde🤓
zaten önceki bölümden sonra ayakta kalbildiysek bizi kimse YIKAMAZ dostlarım🤲🏻
AMAAAAAAA oy ve yorumlar bayağı azaldı. hazır yazma hevesim gelmişken beni yalnız bırakmayın lütfennnn
yorumlarda buluşalım😉❤️
.
bu bölümü görüntülü konuşma şeklinde yazacağım.
.
lisa bu fontla
chae bu fontla
ben de bu fontla konuşacağım
.

ya şu bilgisayar işlerini bir türlü beceremiyorum ki...

lisa hala miniğiyle görüntülü konuşabilmek için bilgisayarını masasının üzerinde konumlandırmaya çalışıyordu lakin çoktan açılan kamerası nedeniyle onu izleyen chaeyoung'un silikçe sırıtışından da bi haberdi.

sana da merhaba, lisa.

oh, çoktan çağrımı cevapladın mı? biraz geç kalırsın diye düşünmüştüm.

şimdiye kadar hangi çağrına geç kaldım?

lisa gülümsemişti ama buruk bir gülümsemeydi bu.

şu an sizin evdeki durumları bilemediğim için...

merak etme, ben iyiyim. bugün çok daha iyiyim hatta.

bugünü özel kılan şey nedir?

chaeyoung dizüstü bilgisayarını kolları arasına almış ve çalışma masasının sandalyesi sırtını ağrıttığından bilgisayarıyla birlikte yatağına uzanmıştı. o sırada son model bilgisayarının ekranından onu izleyen lisa ise hiç sesini çıkarmadan sorusuna gelecek cevabı bekliyordu.

bilmem, sanki zamana bıraksam bütün sorunlar çözülecek gibi hissediyorum ve her geçen gün daha iyi hissediyorum.

anladım, birbirimize hiç benzemiyoruz.

chaeyoung başını koluna yaslamış ve kaşlarını çatmıştı.

neden öyle söyledin?

çünkü ben her geçen gün daha kötü hissediyorum.

belki de beni özlediğin için kötü hissediyorsundur.

küçük olanın pis bir sırıtmayla söylediği şeye lisa da aynı sırıtmayla karşılık vermişti. kaşları havalanmış, dili iç yanağında dolanmaya başlamıştı.

seni özlemiyorum.

ciddi değildi.

hiç yalan söyleyemiyorsun.

sürekli eski zamanları hatırlayıp duruyorum.

lisa'nın aniden açtığı konuyla chaeyoung afallamış olacak ki dişlerini alt dudağına geçirmişti. eskilerden konuşmak artık onu fazlaca geriyordu.

o zamanları düşündükçe daha iyi anlıyorum.

neyi?

neden benden vazgeçemediğini...

chaeyoung gülümsemişti. lisa ise kendisine kahve yapabilmek adına kalkmış, mutfak masasında duran bilgisayarını almış ve tezgaha koymuştu.

married in vegasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin