⭐ Yepyeni bir bölümle karşınızdayım umarım severek okuduğunuz bir bölüm olmuştur.
⭐ Silinen kitabı sizin için tekrar yazıyorum ve devamı için bol bol oy verip yorum yapmayı unutmayın ki çabucak bölüm gelsin.
"Güzelim ben hep böyleydim ben hiçbir zaman oyun yapmadım sen benim böyle olduğumu bile bile bana geldin. Ve bir kere geldi bir daha asla gidemezsin."
Ben senin hem sonun hem de sonsuzluğunum.
********
Cihangir söylediğini harfi harfine yapmış olmalı ki 2 gündür. Eniştem ve kuzenim bana tek bir kelime bile edememişlerdi. Telefonuma gelen mesaj sesiyle telefonuma baktığımda ERKEĞİM diye kayıtlı birinden aşağıda bekliyorum diye mesaj geldi.
Ahhh Cihangir kendini nasıl kayıt etmişti bir türlü alışamamıştım.
Evdekilere belli etmeden sessiz aşağı doğru indim. Evin arkasına doğru her zaman beni beklediği yerde arabaya yaslanmış bir şekilde duruyordu. Beni görür görmez yaşlandı arabadan doğruldu ve beni kendine doğru çekerek sıkıca sarıldı. Aynı zamanda burnunu saçlarımın içine daldırdığı ve kokumu derince soludu.
"Ah güzelim bir kez senin kokunu alışınca senden uzun süre ayrı kalamıyorum. Bir an önce sizinkiler ile konuşup bu düğün işini bir an önce halletmek istiyorum çünkü daha fazla senden ayrı kalmaya tahammül edemiyorum."
"Ben..."
"Sus ve anın büyüsünü bozacak bir şeyler söyleme. Susta en azından kokuna doyayım."
Bir süre böyle bekledikten sonra daha fazla dayanamadan konuşmaya başladım.
"Hadi daha kokuna doyamadığım mı bir an önce gitmem gerekiyor evdekinden dışarıya çıktığımı anlamamalı."
" Merak etme güzelim artık saklamanıza gerek yok. Her şey resmiyete döküldüğü zaman er ya da geç herkes öğrenecek. Şimdi öğrenmelerin de hiçbir sakınca yok."
"En azından o gün gelesiye kadar kimse bilmesin. Kimseyle uğraşmak istemiyorum. Mahalledeki bütün kadınlar için potansiyel damat adayı iken benimle evleniyor olman onların bana cephe almasına sebep olacak."
"Mahalleli için potansiyel damat adayı olduğunu bilmiyordum."
Ağzımı tutmayı yine başlaramamıştım. Her zaman öyle oluyordu bu adamla uzun süre konuştuğumda her seferinde ağzımdan bir şeyler kaçırıyordum.
Bir an önce kendime gelip onu da etkisine bu kadar çok gelmemeliydim. Kaçınılmaz sonun bu kadar yakınken taviz vermemeliydim.
Bir süre daha konuştuktan sonra ben daha fazla burada duramayacağımı söyledim ve eve doğru yürümeye başladım.
Evden çıktığım gibi yine aynı sessizlikle eve girdim. Merdivenlerden odama giderken her adımımda kalbim tempoyla atmaya devam ediyordu.
Kimseye yakalanmadan odama gittiğimde derin bir nefes aldım. Yaptığım her adıma gizlemekte üstünü örtmekten bıkmıştım. Hayatıma ne zaman özgürlüğü yaşayacaktım merak ediyordum. Her seferinde o beni yanlış anlar o bana kızar niye her hareketi mi her sözümü yapmadan önce defalarca düşünüyordum.
Özgürlük neydi benim için. Benim için özgürlük yoktu. Bana çizmiş oldukları bir alan vardı. Benim tüm yaşadıklarım ve yaşayacak olduklarım bu alan içinde sınırlıydı.
Bilmiyordum belki de benim özgür olmaya cesaretim yoktu. Ben o kadar çok bana çizilmiş olan alana alışmıştım ki başka alanların varlığından bir haberdim.
Korkuyordum özgür kalmaya korkuyordum.
Korkun seni mahkum eder, umudun seni özgür bırakır....
Belki de cesaret edemiyor olmamın asıl sebebi. Umutlarımı çoktan yitirmiş olmamdı. Sahiden ben umutlarımı kaybetmiştim. Ben tüm yaşadıklarımı kaldırabilecek kadar cesur biri değildim. Ben korkak biriydim.
Herkesten herşeyden korkan biriydim. Bana çizmiş oldukları sınır içinden kaçacak kendimi özgür bırakacak cesareti kendinde bulamıyordum.
Bir zamanlar içimde olan o güçlü oğlan taraf nereye gitmişti bilmiyordum. Bildiğim tek bir şey vardı o da ben eskiden bu kadar korkak bir insan değildim.
Yıllar içinde bu kadar korkak olmama sebep olan bir sürü yaşanmışlık vardı. Başıma gelen her acıdan sonra yeni bir umutsuzluğa sürüklenmiştim. Ailemi toprağa gömerken unudumu da görmüştüm.
*******
Her şey o kadar hızlı gelişmişti ki olaylardan hazırlan ayak uydumamıştım. Baştan beri dilediği gibi her şeyi usulünce olmuştu. Şu an gelin benimle birlikte ailem öldükten sonra yaşadığım odamda saçlarım yapılıyordu.
Tüm bu hazırlıklar bir yana yaşamış olduğum her şey bir genç kızın hayali olsa da benim için kabustu. Baştan beri kaçmaya çalıştığım adama kendi ayaklarımla gitmiştim. Belki de yıllar boyu sürecek olan esaretimin başlangıcıydı bugün.
Yıllarımı geçirdiğim odaya baktığımda aslında burada yıllarımın geçmesine rağmen ben bu odaya hiçbir zaman ait olmamıştım. İtilerek kakılarak büyüdüğüm bu evde son dakikalarımı geçiriyordum.
Belki de o evden kurtuluyorum diye çok mutlu olmam gerekirken ben bir bilinmezliğe sürüklendiği için kendimi çok kötü hissediyorumdum.
Artık kaçışım olmadığının farkındaydım. Kaçınılmaz sonuma çok yakındım. Baştan verdiğim mücadelenin sonunda yenilmiştim. Aslında bu savaşa başlamadan önce beni uyarmıştır sonunda kendi ayaklarınla bana gelecektin diye.
O hep tekrarlasa da ben aksini iddia etmiştim. İnanmak istemiyordum. Ama şuan bu anı yaşıyordum. Korkunun ecele faydası yoktu. Ben bu hayatta her acıya göğüs germiş biriydim.
Ben güçlü göreydim kolay kolay yenemezdim. Biliyordum ki bu adam hem benim sonum hem de sonsuzumdu. Her seferinde güçlü olmam gerektiğini kendime hatırlatsam da gece aklıma geldiğinde avuçlarım terleşmeye başlamıştı terleyen avucumu gelinliğime sildikten sonra.
Aynadaki görüntüme baktığımda ilk defa kendimi güzel hissetmiştim. Dışarıdan bakılınca her şey mükemmeldi ama bir de içimdeki hisler onu kimse görmüyordu.
Kapı açılır açılmaz Cihangir bana adım adım yaklaştı. O bana yaklaştıkça geri geri gitmemek için kendimi zor tuttum. Yanıma iyice yaklaştım ve bana doğru ile ve konuşmaya başladı.
"Evet güzelim bugün büyük gün. Sonunda benim oldu. Bugünü o kadar çok bekledim ki sonunda o gün geldi. Sen artık benimsin. Ve ben seni ilk gördüğüm andan itibaren aklımda kurduğum fantezilerin gerçekleşeceği günü çok beklemişken düğün sonuna kadar nasıl dayanacaktım."
⭐ Bölüm sonuna geldik umarım severek okuduğunuz bir bölüm olmuştur. Burada kesmek istemezdim ama sizin de fikirlerinizi almak istiyorum. Malum geceyi detaylı bir şekilde anlatmalıyım emin değilim çünkü daha önce defalarca şikayet yüzünden kitabım silindi fikirlerinizi bekliyorum.
⭐ Oy verip yorum yapmayı unutmayın ki çabucak bölüm gelsin.
⭐ Hatam varsa affola💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI HAYAT (+18)
Fiksi Remaja!!!Şiddet ve cinsellik içerir!!! Rahatsız Olacak Okumasın "Bana neden bunu yapıyorsun" "Çünkü seni başkasının yanında görmektense, benden nefret dahi etsen yanımda olmanı tercih ederim. Başka bir erkeğin adı ile yan yana anılmaya dahi tahammülüm yok...