*28*

273 11 0
                                    

-Bir tane daha mı çocuk yapsak ya?!

+Oldu canım,futbol takımı kuralım istersen?

-Olur,bana uyar.

+Uyar tabii,sen doğurmuyorsun ki...

-Ufak bir trip seziyorum?

+Sezgilerin seni yanıltmıyor.

-Ciddiyim ben.

+Değilsin. Hem vücudumu mahvetmek istemiyorum.

-Hayatım senin paran var,istediğin kadar şişmanla yazılırsın bir spor salonuna olur biter güzelim.

+Çocuğuma kim bakacak o zaman?

-Ben bakarım,evimin adamı çocuklarımın babası olurum.

+Şakanı sikeyim.

-Oldu mu şimdi?! İki medeni insan gibi sohbet ediyoruz şurada illa küfür edeceksin değil mi?!

+Aynen öyle.

-Hadi be,evet desen?

+Hayır.

-Niye?

+Çünkü 3 tane var evde.

-Ama biri 12,diğeri 11,öbürü 5 yaşında.

+Yani?

-Bebek yok.

+Ne yapacaksın bebeği,boşver.

-Çocuklarımın bebekliğini görmedim ki...

+Ay sanki hiç bebek görmedin.

-Ben kendi bebeğimi görmek istiyorum.Hepsiyle sonradan tanıştım...

+Off Ali! Duygu sömürüsü yapma,Kaan biraz büyüsün düşünürüz ama sadece 1 tane!

-2?

+Hayır!

-Tamam aşkım.

+Git bana su getir.

-İstediğiniz su olsun sultanım.

2-3 dakika sonra suyum gelmişti.

+Sonunda!

-Yolda anneme takıldım da.

+Hmm,ne diyor?

-Bebek diyor,bebek!

+Ya bi siktir git.

Yatağa yatıp suyumu içtim.Ali üzerini değiştirip yatağa atlamıştı.Evet atlamıştı!

+Bir kerede adam gibi yat şu yatağa! Ne oluyor sanki zıplayınca?!

-Böyle daha eğlenceli.

+Bir de bebek istiyor,sen önce bi büyüde...

-Hazan.

+Ne?

-Kaan'ın doğumunu anlatsana bana.

+Off karıştırma şimdi...

-Niye? Çok merak ediyorum.

+Hastaneye gidemedim...

-Nasıl hastaneye gidemedim?!

+Gidemedim...Hem yaşım 17,hem de kimseyi tanımıyorum,bilmiyorum...Hastaneye gitseydim alırdılar onu benden...

-Ben 18 yaşında doğurdun sanmıştım...

+18 olmama 3 ay vardı.

-Nasıl oldu peki?

+Berna vardı ama o da kuzeninin düğününe gitmişti.Tek başıma soğuk fayansların üzerinde...

Anlatırken o an'a dönmüştüm sanki...Acılar içinde kıvranıyordum...Kimsem yoktu...

-Sonra ne yaptın peki?

+Oğlumun göbek bağını kendim kestim.Çok kan kaybetmiştim...Alt komşum Monica abla sesler duymuş,kapıya gelmiş ama benden ses alamayınca Berna'yı aramış.Berna geldiğinde Kaan yerde ağlamaktan morarmıştı...

-Sen?

+Ben ölmek üzereymişim...Çok kan kaybettiğim için kalbim durmuş...Kaan'ın sağlığı yerindeydi en azından...Berna başta çok korkmuş ama sonradan evlenen kuzenini düğün gecesi çağırmış,doktordu.

-Mehtap mı?

+Hayır,Kerim.Mehtap Kerim'in karısı.

-Tek başına nasıl başardın sen?...

+Oğlum için...

-Keşke...Keşke yanında olabilseydim...Keşke o gece seni hastaneye götürebilseydim...

+Keşke...

-Kaan'ı sakladın mı?

+Saklayamadım,aldılar onu benden...

-Sonra?

+Sonra Kerim Kaan'ın babası olduğunu ancak evli olduğu için onu nüfusuna almadığını iddia etti,zor oldu ama dna testini değiştirdik...Devlet babası olduğunu düşündüğü için Kerim tutuklandı...2 sene hapis yattı,güya bana tecavüz etmişti...1 kere bile yüzüme vurmadı...Kaan'ı oğlu gibi sevdi hatta Kaan onu gerçek babası sanmıştı ama ona babası olmadığını anlattı...

-Mehtap ne dedi peki?

+Mehtap sağolsun hep yanımdaydı,beraber bekledik Kerim'i,Kerim hapisteyken Kaan 2 yaşındaydı,durmadan ziyaretine gittik.

-Sık-sık gidelim İtalya'ya,Kerim de Kaan'ı görmüş olur.

+Gideriz değil mi?

-Gideriz tabii.

+Başka şeyler düşünürsün diye çok korkmuştum,anlatamamıştım...

-Saçmalama,Kerim'in hakkı ödenmez...Arasana buraya davet et,gelsinler hem bizde kalırlar?

+Olur mu ki?!

-Olur tabii,ara,onlarda saat daha 12.

+İyi arıyorum.

Görüntülü aramıştım.Berna kamerayı açıp Kerim'i ve Mehtap'ı da göstermişti.

Kerim:Nasılsın Hazom?

+Keriiiim!

Kerim:Özledik be kızım,yakışıklım uyuyor mu?

+Bizde saat gece 2,uyuyor.

Mehtap:Ay çok özledik bebişi ya...

Kerim:Ben daha çok özledim...Benim elimde büyüdü ya,birden bire ayrı kalınca bi qarip oldum.

Mehtap:Hepimiz öyle olduk.

Berna:Her sabah gelip "Beyna,annem işe gitti senin bana  bakman lazım" demesini özledim...

+Gelsenize buraya.Nolur çok özledik...

Kerim:Enişte beyimiz ne der?

-Oğlumu paylaşmayı sevmem ama seninle paylaşırım.

Kerim:Ooo enişte,nasıl gidiyor?

-İyi gidiyor,size yarın sabah bi uçak bileti alıyorum! Akşam yemeğine bizdesiniz!

+Sizi çok özledim...

Mehtap:Yaaaa kuzum benim,şuan yanımda olsan sana sarılır öperdim...

+Yaa Mehtap! Yarın buluşuyoruz.

Kerim:Kaan'a söyleme sürpriz yapalım.Eee anlat bakalım neler olup bitiyor?

İtalya dan döndükten sonra neler olduğunu hiç bir detayı atlamadan anlatmıştık.Sonra da vedalaşıp uyumuştuk.

5 Yıl   *Bitti*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin