Cemal:Nankör!
-Biz nankörüz öyle mi?! Senden kurtulmak için Londraya kaçtım,Banu apar topar evlendi senin yüzünden.Leyla'yı ve Mert'i seninle bıraktığım için çok pişmanım! Keşke onları da alsaydım yanıma...Sen bizi haketmiyorsun! Bizi sen yetiştirmedin,Leyla ile Mert'in babası hep ben oldum.Senden daha çok babalık yaptım onlara! Annem saçıyla makyajıyla uğraşırken Banu yaptı yemeklerimizi! Banu annemiz oldu bizim! Biz 4 kardeş birbirimize sahip çıktık! Başlarım namusunuza! Karıma kimse dokunamaz!
Cemal:Bu kızı karım diye yanında tutacaksın öyle mi?!
-Aynen öyle.Kaldır başını Hazan!
Başımı kaldırmıştım.Dimdik duracaktım.Ali bana sıkıca sarıldı.Sonra da yatağa dönmüştüm.Saatlerdir koltukta uyuyordu.Çok yorulmuştu.Uyandığında bana seslenmişti.
-Bir şey ister misin?
+Hayır.Ali.
-Hı?
+Boşanmak istersen...
-Asla.Seni bunun için bırakacağımı düşünmedin değil mi?!
+Belki babanın lafını dinlersin diye...
Yanıma gelip alnımdan öpmüştü.
-Bu yaşananlar seni sevdiğim gerçeğini değiştirmez.
+Beni böyle sevebilecek misin?
-Nasıl?
+Başkasının do...
-Sakın! Sakın o kelimeyi kullanma!
+Artık eskisi gibi değilim,herkes arkamdan konuşacak,fahişe muamelesi yapacaklar...
-Kimse benim karımla ilgili böyle konuşamaz sen bile!
+Dayanabilecek misin?
-Dayanırız.
1 hafta sonra
1 hafta geçmişti.Hastaneden eve dönmüştük.Pek hareket etmiyordum.Sadece yatıyordum.Su içmeye bile kalkmak istemiyordum.O kadar halsizdim ki...
-Canım?
+Sessiz ol biraz.
-Kaan seni görmekde çok ısrarcı.
+Beni böyle görmesin.
-1 hafta oldu,artık aramıza dönmen gerekiyor bir tanem.
+İstemiyorum.
-Hani geçen hafta Kerem,Mehtap,Berna gelememişti ya...Sabaha karşı geldiler,onlar da seni görmek istiyor.
+Kimseyi istemiyorum Ali.Seni de!
Kerim:Bizi de mi?
Berna:Kuzum,bak kalkman lazım!
Mehtap:Kendin için değilse bile çocukların için.
+İstemiyorum dedim.
Kerim karşımda durup elimi tuttu.
Kerim:En son Kaan'ı senden aldıklarında böyle olmuştun ama hatırlasana beraber toparlandık,sonra da Kaan'ı yanımıza aldık.Yine aynısını yapalım,beraber toparlanalım.
5 yıl önce.
Kaan'ı yeni uyutmuştum.Kapı çalınca hemen koşup açmıştım.
"Sei Hazan Berfin Demiray?" (Siz Hazan Berfin Demiray mısınız?)
+Sì, sono io, c'è un problema? (Evet benim,bir sorun mu var?)
"prendi il bambin" (Bebeği alın)
+No! Non puoi prendere mio figlio! (Hayır! Oğlumu alamazsınız!)
"signora, questo è legale! Non hai 18 anni, non hai un lavoro, stai studiando, non sei in grado di crescere un figlio! Mi dispiace... Se suo padre è maggiorenne, percepisce un reddito, e se non lo fa, ti suggerisco di fare domanda quando compi 18 anni, ovviamente, se non viene adottato per quell'ora, sai che tutti vogliono un piccola in questi giorni." (Bayan, bu yasal! 18 yaşında değilsiniz, işiniz yok, okuyorsunuz, çocuk yetiştiremiyorsunuz! Üzgünüm... Babası reşitse gelir alır, yapmıyorsa 18 yaşınıza geldiğinizde başvurmanızı öneririm tabii o zamana kadar evlatlık alınmazsa,herkesin bu günlerde bebek istediğini bilirsiniz.)
Kerim:Non c'è un turco che ci capirà?! (Bir türk yok mu?!)
"Buyurun?"
Kerim:Türk müsünüz?
"Evet"
Kerim:Bakın,lütfen yardımcı olun,hiç mi yolu yok?!
"Maalesef"
Kerim:Böyle olmaz ama! Görmüyor musunuz kızın halini?! Hiç mi acımıyorsunuz şu kıza?!
"Yapabileceğimiz bir şey yok,tek bir yolu var.Babası gelir alırsa..."
Kerim:Ya yok işte yok! Olsa gelir alır!
"Kusura bakmayın"
Mehtap:Kerim bir şey yap,alıyorlar çocuğu!
Kerim:Bana bakın! Hepinizi bitiririm! Bırakın çocuğu!
"Kerim bey lütfen sakin olun!"
Kerim:Çocuğunu alıyorsunuz elinden kızın! Nasıl sakin olalım?!
"Siz babası mısınız?"
Kerim:Hayır.
"O zaman oyalamayın bizi."
Kerim:Bakın ne isterseniz yaparız,yapmayın,günah...
Kadın Kaan'ı kucağına almıştı.Engel olmaya çalışmıştım ama polisler önümde durmuştu.
+Yalvarırım bırak,ne isterseniz yaparım!
"Hanımefendi işimizi zorlaştırmayın!"
Berna:Başlarım sizin işinize!
Kaan'ı arabaya aldıklarında arkalarından koşmuştum.Öylece alıp götürmüşleri.Yerde öylece ağlıyordum çünkü yapabileceğim tek şey buydu.
Kerim:Hazan! Hazan sana söz veriyorum alacağız oğlunu!
+Aldılar...Çocuğumu aldılar benden...
"Tekrar ediyorum eğer babası reşitse gelsin alsın çocuğunu"
Kerim telefonumu açıp rehberden Ali'nin numarasını bulmuştu.Kerim tam arayacakken telefonu elinden almıştım.
+İstemiyorum! Onu hayatımda istemiyorum.
Şu an
Kerim:Kaan nerede? Göremedim onu.
Kaan:Keriiiim!
Kerim:Ooo cesur prensim benim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Yıl *Bitti*
ChickLitHazan kendi halinde yaşayan 16 yaşında bir genç kızdır,bir gün çok güvendiği babası tarafından hiç tanımadığı bir konağa,hiç tanımadığı bir aileye ve hiç tanımadığı bir adam'a bırakılır ****************************** +Smettila di seguirmi Ali! (Beni...