Hemen babama koştum
+Baba beni almaya geldin degil mi,eve gidiyoruz?
Hasan:Hazan
+Efendim baba?
Hasan:Senin evin artık burası,ben eşyalarını getirdim.
+Baba sen ne saçmalıyorsun?
Hasan:Ali hanginiz?
-Ben...Benim.
Hasan:Kızım sana emanet oğlum.
+Baba! Saçmalama gidiyoruz buradan hemen şimdi!
Hasan:Bak kızım ben seni koruyamam,seni bir tek Ali koruya bilir,burda kalacaksın,eğer yaşamak istiyorsan onunla evleneceksin,yoksa Fatih seni yaşatmaz kızım.
Babam hemen kapıdan çıkmştı,peşinden gitmeye çalışsam da kapıdaki adamlar bırakmıyordu.
Handan:Kapatın şu kapıyı!
Adamlar dan birinin kasık bölgesine tekme attım,ama işler beklediğim gibi gitmedi,diğer adam beni kolumdan sıkıca tuttu ve konağın ortasına itti,hiç oyalanmadan kapıya koştum,kilitliydi,ağlayarak kapıyı tekmelemeye,yumruklamaya başladım
+BABA! BEN SENİN KIZINIM BENİ BIRAKAMAZSIN! AÇIN ŞU KAPIYI! BABAA! NOLUR BIRAKMA BENİ BABA! AÇIN LAN ŞU KAPIYI!
Anlık bir sinirle Ali denen adamın üstüne yürüdüm,gözlerimden yaşlar süzülüyordu ama yüzümde tek bir mimik bile yoktu,kendimden emin bir tavırla
+SÖYLE KÖPEKLERİNE AÇSINLAR ŞU KAPIYI!
Diye kükredim.
-Üzgünüm burada kalman senin için daha iyi küçük kız.
Arkasını dönüp gitmişti
+Allah belanızı versin,Allah hepinizin belasını versin.
Tekrar kapıya koştum,bir süre bağırdıktan sonra gücümü kaybedip kapının önünde yığılıp kalmışım,artık ağlamıyordum da öylece boşluğa bakıyordum.
-Yer soğuk,oturmasan daha iyi.
Gayet sakin bir sesle
+Sanane,git başımdan.
Dedim.
-Sen bilirsin,ben de mutfakta çikolata vardı yer misin diye soracaktım.
+Çikolata mı?
-Hm. Londra dan getirdim,kocaaman çikolata.
+Neden bana bunu yapıyorsunuz?
-Bir gün anlayacaksın küçük kız.
+Çikolata neyli?
-VAllaha karışık,beyaz var,bitter var,sütlü var.Sen geliyor musun onu söyle?
+Geliyorum.
Ayağa kalktım Ali'nin peşinden mutfağa girdim masa da Lahmacun vardı.
+Hani nerede çikolata.
-Aç karnına çikolata yersen ooohoooo.Önce yemek ye.
+Lahmacun ne ara geldi ya ben sabahdan beri kapının önümdeyim.
-Bulduk işte biryerlerden,kıymetini bil gecenin 4-ün de sana Lahmacun buldum.
+Teşekkür ederim.
-Böyle sakin konuşuyorsun ya bir garip geliyor bana.
+Niye?
-Söyle şu köpeklerine kapıyı açsınlar,açın şu kapıyı,Allah hepinizin belasını versin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Yıl *Bitti*
ChickLitHazan kendi halinde yaşayan 16 yaşında bir genç kızdır,bir gün çok güvendiği babası tarafından hiç tanımadığı bir konağa,hiç tanımadığı bir aileye ve hiç tanımadığı bir adam'a bırakılır ****************************** +Smettila di seguirmi Ali! (Beni...