Odama çıkıp sinirden tırnaklarımı yemeye başladım.
+Babana tahammül edemiyorum artık!
-Bende...Mert'i de kendine benzetmeye çalışıyor ama izin vermeyeceğim.
+Ne olacak şimdi? Nasıl kaçacaklar?
-Bilmiyorum...Ama bu gece kaçacaklar.
+Fatih'i arıyorum.
-Ara.
+Alo? Fatih 2 saat sonra ormanlıkta.
Fatih:O da istiyor mu?
+Saçmalama tabii ki istiyor.
İki saat sonra ormanlıkta buluşmuştuk.
Fatih Sude'nin çantasını alıp bize sarıldı.
Fatih:Bu iyiliğinizi unutmayacağım.
Sude önce bana sarıldı.Sonra da Ali'nin yanına gitti.
Sude:Hazan...Müsaade var mı?
+Saçmalama,tabii ki.
Sude sadece elini uzatmıştı.Ali elini tutup kendine çekip sarılmıştı.
Sude:Teşekkür ederim...Kimseye söylemezsiniz değil mi?
-Sen benim kardeşimsin,senin üzülmeni istemiyorum.Hep mutlu olun istiyorum...Sabah erkenden nikah kıyıyorsunuz! Sonra da adam gibi çıkıyorsunuz herkesin karşısına!
Fatih:Şahidim sensin Ali,geç kalma sakın.
Sude:Şahidim olur musun Hazan?
+Bir an hiç sormayacaksın sandım,tabii ki olurum.
Sude:Bir de...Leyla ve Mert...Onlar da gelir mi? Yalnız evlenmek istemiyorum...
-Banu,Emre,Kaan,Cihangir,Şilan,Leyla,Mert,Buse,hepsi gelecek sen merak etme.Seni tek başına gelin edecek değiliz.
Sude:Yarın görüşürüz.
+Bana bak Fatih,bu kızı gelinliksiz görürsem seni nikah dairesinde öldürürüm!
Fatih:Yok yenge,olur mu öyle şey?!
+Hadi çabuk olun!
Araba uzaklaşınca gülümseyerek birbirimize baktık.
-Yarın ortalık fena karışacak.
+Biliyorum.
-Bir daha babam sana bu gece yaptığı gibi abuk subuk şeyler söylerse...Benim cevap vermemi bekleme...Gerekeni söyle.Benim karımla,hatta hiç bir kadınla böyle konuşamaz.
+Bana değil de Cihangire söyledikleri...En çok o dokundu.Şimdi bunu yapan ilerde...
-Herkes istediğini düşünsün,o bizim oğlumuz. Hiçbir şey bu gerçeği değiştiremez.
+Ay midem çok fena ya.
-Hamilesindir belki?
+Ay sus be,saçma sapan konuşma ilaç alıyorum ben.
-Ne? Benim niye haberim yok bundan?
+Olsa ne olacak?
-Haftalardır boşuna mı hevesleniyorum ben?
+Ben çocuk istemediğimi söylemiştim sana.
-1 tane olur demiştin.
+Şimdi değil ama.
Gece yorgunluktan sızmıştık.Sabah erkenden uyanıp çocukları okula bırakmak için yola çıkmıştım.Çocukları okula bırakıp nikaha koştum.Yetişmiştim.Nikah bitince bir yerlerde kutlama yapmıştık.Sonra da çocukları okuldan alıp eve dönmek için yola çıkmıştım.Bi araba önümüzü kesmişti.Ne olduğunu anlamak için arabadan inmiştim.Sonra da ne olduğunu anlamadığım bir şeyi yüzüme bastırmıştı.Gözümü açtığımda kafesin içindeydim.Çocuklar yerde yatıyordu.
Cihangir:Anne...Neredeyiz biz?
+Bilmiyorum anneciğim...Bilmiyorum,Şilan! Kaan!
Şilan:Burası neresi? Kaan uyansana!
Kaan:Günaydın.
Şilan:Ne günaydını şapşal?!
Kaan:Aaa neresi burası?
Elimi cebime attım.Telefonum yoktu.Kafesin kilidini açmaya çalışmıştım ama pek başarılı olamamıştım.Murat içeri dalmıştı.
Murat:Nasılsınız Hazan hanım?
+Seni var ya! Gebertirim seni!
Murat:Dur kocanı arayalım.
-Hayatım neredesin kaç saat oldu?!
Murat:Buradayız hayatım.
-Murat?! Ne işi var lan karımın telefonunun sende?!
Murat:Sana kötü bir haberim var Ali,sadece karının telefonu değil,karın ve çocuklarında bende.
Kaan:Babaaa!
-Kaan?! Kaan annen ve kardeşlerin orada mı?
+Buradayız.
-Çocuklar iyi mi?
+İyiler.
-Sen...Sen iyi misin?
+Evet evet iyiyim.
Murat:Şimdilik...Seç bakalım Ali,karın mı kızın mı?
-Ne diyorsun lan sen?!
Murat:Oğlanları sana gönderiyorum,onlara ihtiyacım yok.Seçimini yaparsan ya karını ya da kızını gönderirim ha yapmazsan ikiside bende kalır.
-Yapamam...
Murat:Sen bilirsin.
+Şilan! Şilan gidecek,Ali Şilan'ı seç!
-Ama sen...
+Önce çocuklarımız sevgilim,önce çocuklarımız!
Murat:Seçtin mi?
-Kızımı ver.
Murat:yarım saate sendeler çocuklar,karın bende kalıyor.1 saat sonra arayacağım.
Cihangir:Anne burada kalalım.
+Olmaz bir tanem,babanız sizi bekliyor.
Kaan:O adamlardan korkuyorum.
+Korkma bebeğim,abin ve ablan yanında.Siz üçünüz çok cesursunuz! Babanıza gidene kadar dayanın,sonra kimse dokunamayacak size.
Murat:Alın çocukları,Haznedaroğlu konağına bırakın.
Çocuklar gitmişti.Bir saat öylece bekledim.Sonunda Murat Ali'yi aramıştı.
-Ne istiyorsun?
Murat:Pardon?
-Karımı bırak,ne istiyorsan veririm.
Murat:Hiç bir şeye ihtiyacım yok.
-Seni öldürürüm!
+Ali! Çocuklar güvende mi?
-Uyuyorlar...
Murat:Karını getireceğim ama onu sana verdiğimde yürüyemeyecek bir halde olacak.Birazcık sert davranabilirim.
-Senin gelmişini geçmişini sikerim lan! Bırak onu,adam gibi konuşalım!
Murat:Bende karını.Bu utançla nasıl yaşayacaksın çok merak ediyorum Ali.
-Karıma dokunursan seni yaşatmam!
Murat:Biliyorum ama yine de yapacağım...3 saat sonra köprüde alırsın karını!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Yıl *Bitti*
ChickLitHazan kendi halinde yaşayan 16 yaşında bir genç kızdır,bir gün çok güvendiği babası tarafından hiç tanımadığı bir konağa,hiç tanımadığı bir aileye ve hiç tanımadığı bir adam'a bırakılır ****************************** +Smettila di seguirmi Ali! (Beni...