Новая-Старая жизнь

27 1 0
                                    

Ночь.
Ввісні я відчувала як теплі боки братів тулились до мене і тихо сопіли. Біля двері (на окремому ліжку) спав Сем. Все було як завжди. Навіть луна була як завжди, але мене не покидало дивне відчуття, тривога, страх, але від чого, я відчувала таке тільки коли мій Альфа лазив поблизу. А можливо.......Ні! Ні, ні, ні! Не можливо він же не....! Я швидко відкинула ці думки і заснула.
   Різко відкривши очі від холоду, я побачила що вже не в дома. Ліс зовсім не знайомий, повсюди все чуже, навіть багнюка в якій ви з братами качалися з ніг до голови була не та. Підірвавшись з місця ти зробила глибокий вдих, але не відчула ні одного рідного запаху. Оглянувши все навколо ти згадала!
-О, ні! Це...це тей самий ліс! Те саме місце, де я прокинулася після укусу.
-Ти права.
Цей голос! Альфа......
-Що ти зробив! Де моя сім'я!-ти оскалилась на нього білими іклами.
-Ну, ну, вони не твоя сім'я. Пам'ятай, це я тебе перетворив
-Я не хотіла цього!
-Але ж тобі сподобалося, сподобалося вгамовувати голод, і цей смак теплої крові.
-Ніі! Відчепись!
-Лора! Лора прокинься!-я почула знайомий голос Тайлера.
Відкривши очі я з панікою підскочила, і побачила що округ мене сиділи встривожені хлопці, Сем лапав
мій лоб.
-Що з тобою?
-Все добре?
-Ти як?
Хлопці буквально засипали мене запитаннями.
-Все нормально, просто приснилось-я знову лягла на ліжко. Сем повернувся до свого ліжка, а решта хлопців міцно обхопили мене в обійми. Так ми й заснули.
Вранці після сніданку хлопці побігли на вулицю, а я залишилася з Беном
-А, тоді, ну коли ти мене знайшов, куди дівся Альфа.
Бен обернувся до мене, уважно подивився, потім мовчки сів навпроти.
-Його звати Пітер.
-Ну уже прогрес- буркнула я.
Бен закатив очі і продовжив.
-Того дня я відчув твій запах. Дійшовши до печери Альфи й близько  не було, більше не знаю-і Бен пішов до гаража.
Я сиділа біля озера і дивилась на воду.
-Ну я принаймні знаю його ім'я, та і Бен мені щось недоговорює.
Тут на мене ззаду хтось налетів і я шубовтнулась в воду. Це був Джейк який намагався втекти від злого Тайлера. Я чомусь не змогла випливти, мене потягнуло під воду. Перед очима знову з'явився Пітер, щоб не бачити його я зажмурилась. За мить мене схопили мене і потягнули нагору. Розплющивши очі я була вже на березі, а на мене витріщалися 6 пар очей. Наляканий, мокрий навислий наді мною Джейк, який мене і витягнув. Розгублений Тайлер який ніжно тримав мою голову і Айлен що вже оглядав мене з голови до ніг.
Відкашлявшись я припіднялась, але вмить впала в руки Тейлору. В мене жахливо пекла нога. Тейлор підхопив мене на льоту і поніс до будинку. Вскочивши туди він ледь не вибив вхідні двері.
-Тайлер! Мать твою! Ти що витворяєш!-закричав Сем, але побачивши  сам підскочив. Поклавши мене на "обще" ліжко старший кинувся по телефон, дзвонити Бену, а близнюки обступили мене.
-Все нормально, хлопці, чесно.
-Тише, тише, Лора, зараз приїде Бен і все буде нормально.-Айлен гладив мене по чолу.
Тайлер оглядав мою ногу, подмухуючи на неї.
-Лора, виибач!Вибач пожалуста!-Джейк тримав мою руку.
-Все нормально, Джейк.
Тут в кімнату вривається Бен.
-Що сталося?
-Вона впала в воду, пішла на дно і......-Айлен не договорив, як я перервала його.
-Все нормально, просто нога пече.
-Так, ану розійшлись!-скомандував Бен, і всі покинули кімнату.
Сівши біля мені, він оглянув ногу, і помітив на ній дві маленькі цяточкі.
-Мммммммгггььь-я
-Тихо-прошепотів він, і вийшов з кімнати.
-Ну що-Сем підбіг блище.
-Змія.-коротко відповів він.
Сем лише відвів погляд.
-Мені потрібно, з'їздити до Боббі, в нього повинні бути ліки.
-Гаразд.
Я ще довго лежала в ліжку, все було наче в тумані, мельком я бачила хлопців, які ходили поруч, відчувала їх поруч.
Згодом я також відчула, що вони вмостилися біля мене і обняли з усіх сторін. Це значить що вже ніч і вони лягли спати.





ВолчатаWhere stories live. Discover now