Нова сім'я

27 2 0
                                    

Бен привів мене до свого дому.
Це був великий дерев'яний дім, який починався з ґанку. Далі зайшовши відразу потрапляєш в велику кухню, посередині великий стіл, по сторонам плита, ну і місце приготування їжі. З усіх сторін були вікна. Повернувши на ліво потрапляєш у вітальну, телевізор, диван, шафа. А повернувши на право по коридору, є дві кімнати, перша це кімната Бена, а друга меньша його синів(і моя). Наша кімната була маленька, там поміщалося лише три ліжка які стояли впритул друг до друга і до стіни, а справа з боку було ще одне ліжко-найстаршого сина.
Коли Бен привів мене познайомити з сім'єю, першим руку протягнув найстарший син Сем(19 років)

Коли Бен привів мене познайомити з сім'єю, першим руку протягнув найстарший син Сем(19 років)

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Далі я познайомилася з близнюками Тайлером, Джейком і Айленом (17 років)

Після того як нас представили Бен поїхав по справах, а Сем пішов до дому

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Після того як нас представили Бен поїхав по справах, а Сем пішов до дому. Я залишилася з близнюками.
-Агов, сестричко, обережно не впади, бо нігтик зламаєш-засміявся Тейлор.
-Слухай, а ти готувати вмієш, бо щось не видно-Джейк.
Лише Айлен мовчки дивився на мене.
-А ти такий сильний, на язик!-я підійшла до Тайлера!-тільки й робиш що говориш, і говориш, а просиди 
3 роки в печері.-після цього я розвернулася і пішла до лісу. Ще з дитинства я ставила наглих хлопців на місце, часто кулаками. Також я ніяк не могла зрозуміти чому я розрізняю цих повністю однакових хлопчаків, по їхній поведінці відразу було видно що вони оборотні від народження, а не обернені як я.
  Ззаду я почула кроки, та не оберталась бо вже знала що до мене наближались двоє хлопців. Це були Тайлер і Джейк, сівши біля мене з двох сторін вони пялились на мене поки я не підняла голову.
-Ну що вам?-по дитячому надула губи я.
-Вииибач-в один голос звили вони, від чого я розсміялася.
Вони переглянулися і теж засміялися.
Додому ми поверталися вже втрьох.
-Я бачу ви помирилися, ну сідайте їсти-і Сем поставив на стіл щойно спечену курку.
Поївши, хлопці показали мені ліс, двір, озеро, ну і все навкруги. Так ми проходили до вечора, а ввечері ми всі сиділи біля багаття, і домовилися розповісти свою історію дитинства, і хлопці як справжні "джентельмени"😑(Кхе-Кхе) пропустили мене розповідати першою. Тайлер, Джейк і Айлен буквально умоляли мене розповісти, від чого Сем грізно цикнув і пригрозив їм кулаком.
-Все нормально, слухайте.-і я розповіла про все, про батьків, кімнату, про те як грала з хлопцями в фудбол, про свіже повітря по ранкам, також розповіла про Альфу в плащі і ліс.
-Ну от, і все!Тепер ви!-закінчила я.
-Ну гаразд-почав Сем.-Наш батько Альфа, а мати звичайна людина, навіть не оборотень. І тому після народження близнецов вона померла, я не знаю як так вийшло що ми всі народилися вовками, а не людьми. Ну що ще розказати? Здається все.
Після цього ми розійшлися спати. Сем спав окремо, а я з хлопцями разом, мені між ними було тепло і затишно, я не відчувала себе самою.
Ось я вже пів року живу в сім'ї Берен, я справді стала для них рідною, як і вони для мене. Пам'ятаю я потрапила в мисливський капкан, Сем відкривав його настільки обережно що я навіть не знаю як.
-Сем, можеш відкривати, нормально, все добре.
-Ще що.
А відкривши його він навіть не дозволив мені стати на неї, просто закинув мене на плече і поніс додому. Звісно я не ображалася адже знала що він так оберігає мене. А ввечері після того як Сем приніс мене Тайлер Джейк і Айлен не відходили від мене, і намагалися зробити все щоб я не вставала, Айлен навіть приніс мені вечерю в ліжко.
-Ну хлопці все ж нормально, це звичайна подряпина, а з регенерацією оборотня до завтра загоїться.
-Не хочу нічого чути, а якщо там перелом!!!
Та це ще не все вночі хлопці обійняли мене з усіх сторін, так як вони (та і я) люблять робити.
Ми справді стали сім'єю!!!

Якось так.😏😕







ВолчатаWhere stories live. Discover now