Buraya Gelmemeliydim

256 32 6
                                    

Black kardeşler, James'e bir ömür boyu hissettiren şey için tam bir sessizlik içinde durdular. Kardeşler kıpırdamadan birbirlerine baktılar. Sirius, Regulus'u korkutup kaçıracağı korkusuyla hareket etmeye cesaret edemiyordu. Kardeşinin her santimine baktı. Son birkaç yıldır onu Hogwarts'tan geçerken görmüştü ama şimdi ne kadar korkunç göründüğünü görecek kadar yakın olmamıştı. Sirius evinden ayrılmaya zorlandığında, Regulus on üç yaşındaydı ve tam da onun yaşındaki bir çocuğun görünmesini beklediğiniz gibi görünüyordu. Uzun boyluydu ve Siyah ailesinin kemik yapısına sahipti, mükemmel bir ten rengine sahipti, koyu renk saçları arkaya taranmıştı ve onu oldukça güçlü yapan mükemmel bir quidditch oyuncusuydu. Sirius o çocuğu artık zar zor tanımıştı, önündeki bu kişi çok inceydi, tenleri hayalet gibi solgundu ve saçları darmadağındı. Sirius'un kalbi, Regulus'un bir zamanlar olduğu çocuğun yok edilmesinde herhangi bir rolü olduğunu öğrenince kırıldı. Yıllarca kardeşini terk etmek Sirius'un kalbini kırmıştı ama geride bırakılmanın Regulus'un kalbini nasıl kıracağını gerçekten düşünmemişti. Regulus'un okuldaki soğuk ve acımasız tavrından, ailenin geri kalanının yaptığı gibi Sirius'u basitçe sildiğini varsaymıştı, Regulus'un hayatının onsuz daha iyi olduğuna inanmak için kendini zorlamıştı. Şimdi, küçük kardeşinin önünde durduğunu, yıllar önce Potter'ın kapısına geldiğinde kendisi kadar kırılmış göründüğünü görünce, ne kadar yanıldığını anladı. ama geride bırakılmanın Regulus'un kalbini nasıl kıracağını asla gerçekten düşünmemişti. Regulus'un okuldaki soğuk ve acımasız tavrından, ailenin geri kalanının yaptığı gibi Sirius'u basitçe sildiğini varsaymıştı, Regulus'un hayatının onsuz daha iyi olduğuna inanmak için kendini zorlamıştı. Şimdi, küçük kardeşinin önünde durduğunu, yıllar önce Potter'ın kapısına geldiğinde kendisi kadar kırılmış göründüğünü görünce, ne kadar yanıldığını anladı. ama geride bırakılmanın Regulus'un kalbini nasıl kıracağını asla gerçekten düşünmemişti. Regulus'un okuldaki soğuk ve zalim tavrından, ailenin geri kalanının yaptığı gibi Sirius'u basitçe sildiğini varsaymıştı, Regulus'un onsuz hayatının daha iyi olduğuna inanmak için kendini zorlamıştı. Şimdi, küçük kardeşinin önünde durduğunu, yıllar önce Potter'ın kapısına geldiğinde kendisi kadar kırılmış göründüğünü görünce, ne kadar yanıldığını anladı.

Sirius, yanında duran ve topuklarının üzerinde zıplayan James'ten yayılan gergin enerjiyi hissedebiliyordu. Sonunda, daha fazla sessizliğe dayanamayınca James konuştu.

"Ben biraz çay yapayım." James, Sirius'u kapıya doğru dürterek yanından geçip farklı bir odaya girdi. Sirius hafifçe gülümsedi; James her zaman ne yapılması gerektiğini biliyordu. Sirius kardeşine doğru bir adım attı ve konuşmak için ağzını açtı. Regulus tarafından hızla kesildi.

"Buraya gelmemeliydim!" Regulus'un sesi soğuktu. Kelimeleri tükürdü ama kendine her şeyden daha kızgın görünüyordu. Topuklarının üzerinde döndü ve Potter evinin garaj yolunda yürümeye başladı. Sirius ileri koştu ve onu durdurmak için çocuğun bileğini tuttu. Adrenalin ve panik doluydu; çocuğun kolunu ne kadar sert tuttuğunun farkında değildi. Regulus, gözleri fal taşı gibi açılmış ve tamamen dehşetle dolmuş, hızla döndü ve elini Sirius'un elinden kurtardı. Sirius'un midesi düştü, tekrar kardeşine baktı, başı yine eğikti, saçları yüzünü kapatıyordu, çok küçük, çok kırılgan görünüyordu.

"Reggie özür dilerim. Seni incittim mi? Senin sorunun ne..." Sirius durdu. Keskin bir şekilde nefes aldı. "Bunu onlar mı yaptı?" diye sorarken Sirius'un sesi titriyordu. Regulus bileğine baktı ve diğer eliyle sıktı. Geçici olarak yuvarladı ve tatmin olduğunda yeni bir hasar olmadığını Sirius'a çevirdi.

"Buraya gelmemeliydim. Başka nereye gideceğimi bilmiyordum." Sözleri söylerken sesi korkuyla doluydu, Sirius'a dikkatle bakıyordu. Regulus'u zorlamaya devam etmekten ya da ne olduğunu sormaktan daha iyisini bilen Sirius, evi işaret etti ve içeri girmelerini önerdi. Eve geri dönerlerken Sirius Regulus'un yanında yürüdü. Regulus, eşiğin üzerine adım atmaya giderken tereddüt etti, bir kez attığında, onu bir daha asla geri alamayacağını biliyordu. Sirius omzuna çarparak onu adım atması için cesaretlendirdi. Regulus bir an daha hareketsiz kaldı, sadece verandanın taşı ile giriş holünün ahşabı arasındaki çizgiye baktı. Kalp atışlarını düzene soktu, derin bir nefes aldı... ve eve adım attı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bu Ev Senin Evin Olabilir | JegulusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin