Uzak Asil Potter Evi

340 29 0
                                    

Sirius Black, yaklaşık iki yıldır Potter'larla birlikte yaşıyordu. Euphemia ve Fleamont Potter onu yanına almış ve kendi çocuklarıymış gibi sevmişlerdi. James Potter, Sirius'u Hogwarts'taki ilk yıllarından beri bir erkek kardeş olarak düşünmüştü, bu yüzden onun da evde olmasında bir sorun görmedi. Bu Potter'ın yoluydu, her zaman başıboş insanları içeri almak ve bozuk insanları onarmak. Sirius onların yanına taşındığında gerçekten kırılmıştı, tüm hayatı boyunca ailesi tarafından boyun eğmeye zorlanmıştı ve sonunda artık yeter olduğuna karar verdiğinde, James'ten başka gidecek yeri olmadığını biliyordu.

Ev Grimmauld Place kadar büyük değildi ama Sirius için mükemmeldi. Her oda güneş ışığı, müzik, dağınıklık, kitaplar, posterler, fotoğraflar, üzerinde uğraşılacak mobilyalar, Sirius gibi bir çocuğun isteyebileceği ama asla sahip olamadığı her şeyle doluydu. Potter'ın evindeki ilk ayının her günü, Sirius gün ışıdığında yataktan fırlamış ve mümkün olan her odaya girmiş ve perdeleri açmıştı. Işığın odaya sızmasını ve her şeyi altın bir battaniyeyle kaplamasını seviyordu. Potter'ın hiçbiri bu garip aktiviteden hiç bahsetmedi ve bundan rahatsız olmuş gibi de görünmüyorlardı, acaba ev cininin yaptığını varsaydılar mı diye merak etti. Sirius sabah aktivitelerini ancak düzgün bir şekilde yerleştiğinde ve bir evdeki sıcaklık hissine alıştığında durdurdu.

Siyahın Soylu Evi'ndeki çocukluğu ona mutluluk ve ışık bekleme ayrıcalığına izin vermemişti. Hayatı karanlıkla doluydu, çocukluğunun duvarları siyaha boyanmış, perdeler çekilmiş, odalar çıplaktı. Çocukluğuna ve katlanmak zorunda olduklarına kafa yormamaya çalıştı ama elinden bir şey gelmiyordu. Bildiği her şeyi zihninden uzaklaştırabilirdi ama onu her zaman ona bağlı tutan bir şey vardı: Regulus.

Sirius'tan bir yaş küçük, şu anda 15 yaşında olan Regulus Arcturus Black hala o evde kapana kısılmıştı. Sirius'un kalbi, Reggie'yi ve onu nasıl geride bırakmak zorunda kaldığını düşündüğünde sızladı. Regulus bir Slytherin'di, ebeveynlerinden ne derlerse yapacak kadar korkuyordu ama zekiydi. Bu, Sirius'un Grimmauld Place'den temelli ayrıldığı gece ihtiyaç duyduğu tüm güvenceydi. Regulus'un yıkılacağını biliyordu, çocukluklarında yaşadıkları küçük mutluluklar birbirleri tarafından yaratılmıştı ama gitmesi gerekiyordu ve küçük çocuğu da yanına alamıyordu. Sirius evden ayrıldığından beri ilk kez Hogwarts'a döndüğünde Regulus ile konuşmayı ve iyi olduğundan emin olmayı ummuştu ama Regulus onu tamamen görmezden gelmişti. Sanki orada değilmiş gibi Sirius'un yanından geçti.

"Kalk seni tembel herif" James Potter, Sirius'u yastığıyla defalarca dövüyor, onu en sevdiği aktivite olan uykudan uyandırmaya çalışıyordu.

"Defol git Potter!" Sirius inleyerek yüzünü James'in saldırısından kollarıyla korudu.

"Neredeyse öğlen oldu, hadi quidditch oynamak istiyorum. Yaz geldi, güneş parlıyor, hava taze ve dünya mutlu ve uyanık ve sen de öyle olmalısın!" James, Sirius'a cıvıldayarak onu şiddetle dürttü. Sirius hala kıpırdamamıştı. James ne söyleyeceğini biliyordu.

"Fransız tostu yapan anneler..." dedi James çok tatlı bir şekilde. Sirius yataktan fırladı, James'i odadan koşarak çıkarken ve çıplak ayak ve pijamalarıyla merdivenlerden inerken onu devirdi.

Heyecandan patlayarak mutfak kapısından içeri girdi ama kapıyı boş buldu. Yüzü düştü. Hemen mutfaktan çıkıp yatak odasına gitti. Tekrar içeri girdiğinde James çok gülmekten yanlarını tutuyordu. Sirius ona doğru atıldı ve Sirius James'i sıkıştırmayı başaramadan iki çocuk yerde güreşti.

"Seni p * ç! Fransız tostu hakkında bir daha asla yalan söyleme!" James'in yüzüne karşı bağırdı.

"Yapmam gerekeni yaptım!" James, Sirius'u üzerinden itmeden önce çok dramatik bir şekilde geri bağırdı. İki çocuk birbirine güldü ve Sirius James'e elini uzatarak onu kendisiyle birlikte ayağa kaldırdı.

"Pekala, şimdi uyandığına göre, giyin! Hadi uçmaya gidelim." James, Sirius'un sırtını sıvazladı ve derme çatma quidditch sahasını kurmaya gitmek için ayrıldı.

Sirius, arkadaşının sinsi numaralarını düşündüğünde kendi kendine kıkırdadı. Odanın içinde dolaştı, yerden rastgele kıyafet parçaları topladı ve onları gelişigüzel bir şekilde itti. Uçarken gözlerine düşmesin diye saçlarını topuz yapıp topuz yaptı, saçların açıkken quidditch oynamanın tehlikelerini çok iyi biliyordu ve bunu kanıtlayacak yara izleri vardı.

Quidditch formasını şifonyerden çekerken tahta bir kutuyu yere düşürdü. İçindekiler döküldü. Sirius, ne olduğunu anlamadan ya da hatırlamadan küçük parçaları süpürdü. Parçaları kutuya geri yerleştirmeye gittiğinde, kutunun altında oturan bir Polaroid gördü. Çıkardı ve bunun ne olduğunu anlayınca göğsünün sıkıştığını hissetti. Eski evden getirdiği, taşıyabildiği tek şey buydu, o korkunç anda onun için önemli olan tek şey bunlardı. Koleksiyona baktı, yıllardır hiçbirine dokunulmamıştı ve zaten hiçbirini de pek umursamıyordu ama Polaroid'i de bırakamıyordu. O ve Regulus'un bir fotoğrafıydı.

Fotoğrafta Sirius, kolunu Regulus'un omzuna atmış ve ona sımsıkı sarılıyordu. Diğer çocuk Sirius ile aynı özelliklere sahipti, çıkık elmacık kemikleri, siyah saçları ve delici gözleri. Her iki oğlan da genişçe gülümsüyordu ve fotoğraf hareket etmeye başladığında onlar da gülüyorlardı, Sirius küçük kardeşlerinin kulağına parmağını sokarak onu geri çekmeye çalıştı. Sirius o günü hatırlıyordu, Diagon Yolu'ndan okul kitapları aldıklarını düşünen ailelerinden habersiz Andromeda'nın evine gittiler ve onunla güzel bir yaz günü geçirdiler. Sirius bu fotoğrafı ailesine asla gösteremezdi, Andromeda'yla birlikte olmak, herkesin içinde oyalanmak, gülümsemekle ilgili hiçbir şeyi onaylamazlardı. Her şey çok uygunsuzdu ve tam da bu yüzden Sirius onu bu kadar çok sevmiş ve yanında getirmişti.

Sirius, yeni bir nostaljik mutluluk duygusuyla dolup aşağı koştu ve James'le uçmaya hazırlandı. Süpürgesini cilalamayı yeni bitiriyordu ki ön kapıda bir vuruş duydular. Sirius bunu görmezden geldi, çünkü burası onun evi olduğu için cevap verebileceğini biliyordu ama yine de James'e bıraktı. James kim olduğunu görmek için evin içinde kayboldu, sürekli dağınık saçları attığı her adımda zıplıyordu.

Sirius süpürgesini bitirdi ve sıcak yaz güneşinde sırılsıklam olarak başını arkaya yatırdı ve kendini inanılmaz şanslı hissetti. Tüm vücudu heyecan ve memnuniyetle uğulduyordu ve gerçekten mutluydu. Hayatında hiç bu kadar minnettar hissetmemişti. James'in evin içinden onu aradığını duyduğunda süpürgesine binip biraz alıştırma turu yapmaya hazırdı. Onu göremese de Sirius bir şeylerin yanlış olduğunu biliyordu, James'in ses tonu panikliydi. Yeni cilalanmış süpürgesini yere attı ve James'i bulmak için evin içinde koştu.

James açık kapının önünde duruyordu. Genellikle kendine güvenen çocuk, sanki doğru kelimeleri bulmaya çalışıyor ama tamamen başarısız oluyormuş gibi ağzını tekrar tekrar açıp kapadı.

"Bu ne? Sorun nedir?" Sirius çılgınca soludu.

James dosdoğru Sirius'a baktı, gözleri şaşkınlıkla doluydu ve yana adım atarak kapının dışında bir oğlanın durduğunu gördü. Çocuk uzun, siyah saçlarını yüzünden çekti ve gözlerini Sirius'unkilerle buluşmak için kaldırdı. Sirius'un kalbi bir an durdu.

"Reggie?"

Bu Ev Senin Evin Olabilir | JegulusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin