🏡Ağaç ev🏡

46 6 1
                                    

DREAM'IN GÖZÜNDEN
Herkesi (Fell,Killer,Cross,Bluberry ve klasik)UnderSwap'e çağırıp UnderSwap'e gittik.Hepbirlikte çok büyük bir ağaca tırmandık.Bu ağaç bana bir ağacı hatırlatmıştı.bizim  bahçede büyük bir ağaca Night'la ağaç ev yapmıştık oraya çıkıp daha rahat bir şekilde oturup uyuyabilirdik.
Dream:Night bizim evdeki büyük ağacı hatırlıyor musun?
Night:Evet hatırlıyorum.
Dream:Orda bir ağaç ev yapmıştık bir salon bir yatak odasının olduğu.İşte marketten abur cubur alıp oraya gitsek orada koltukta oturup abur cubur yesek sonra da yatak odasında kutu oyunları oynayıp sabahlasak mı?
Night:Bu çok iyi bir fikir ama saat 1.30 hazırlık yapmamız için hızlı olmalıyız.Killer,Cross siz benle birlikte abur cubur almaya gelin.Klasik,Bluberry,Fell siz ağaç evi temizleyin.Dream sende donat,makaron falan yap.
Dream:Tamam benim işim uzun ben gider.
Klasik,Fell ve Bluberry siz benle gelin ağaç evin nerde olduğunu gösteriyim size.
Fell: Tamam.
Dream,Klasik,Bluberry ve Fell ağaç eve giderler.Dream ağaç evi tanıtır ve temizlik yapmaları için temizlik malzemelerinin yerlerini söyler.Ve temizlik yapılması gereken yerleri gösterir.Ve kendisi yemek yapmak üzere mutfağa gider.Çeşit çeşit tatlılar yapar ama en güzel kokan elmalı turtadır. Night,Killer,Cross marketten cips,Kola,kraker,kek,çikolata,kutu oyunları,şeker ve daha bir sürü şey alırlar.Fell,Klasik ve Bluberry'de temizliği bitirirler.Herkes ağaç evde buluşurlar hepsi çok yorgun düşmüştür o yüzden Fell,Klasik,Bluberry ve Dream yatakta Night,Killer,Cross da koltukta uyuya kalmıştır.Saat 6.30 gibi hepsi uyanır ve televizyonda film açıp abur cuburları ve Dream'in yaptığı bütün tatlıları yemeğe başlarlar.Saat 11.00 gibi kutu oyunlarını açıp oynamaya başlarlar.Saat3.30 olur bile hepsinin uykusu gelmiştir herkes aynı sıralarla yataklara geçip uyurlar.Sabah 12.30 gibi hepsi uyanır ve Kendi Au'larına dönerler. Night ve Dream aşağı bahçeye inip aşçıların yaptığı yemek masasına bakınca çok üzülürler.Çünkü gece çok abur cubur yedikleri için sabah sağlıklı yemeleri gerekiyordu ama neyseki bu da şeker yiyebileceklerinin habercisiydi.Night ve Dream yemek yiyip kütüphaneye çıkar.
(302Kelime)

Herşey güzel olucakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin