DREAM'IN GÖZÜNDEN
Ellerine bir kitap alıp kendi isimlerinin yazılı olduğu kitabı kendine çekip şeker odasına girerler.Ve ellerine belirli sayıda şeker alıp kitap okumaya başlarlar.kitaplarının yarısında Dream'in canı sıkılır.
Dream:Night gel aşağıya inip yürüyüş yapalım canım sıkılıyor.
Night:Ben kitap okuyucam.
Dream:Ya of zaten hiçbir zaman benim dediklerim olmuyor.Hergün senin o sıkıcı planına uyuyoruz.Ve günlerimiz çok sıkıcı çekiyor biraz macera istiyorum ama sende hep kendi istediklerini yapıyorsun.
Night:Dream bu kadar bağırmana gerek yoktu tamam birazcık maceraya çıkarız.Ama her işine gelmeyince de bu kadar bağırma çünkü bazen bunaltıcı oluyorsun.
Night'ın bu son kelimesi Dream'i çok incitmişti Dream'in biraz gözü dolmuştu.Ve kapıyı sertçe vurup dışarı çıkmıştı.AU'lar arasında biraz yürüyüş yaptıktan sonra çok yorgun düşmüştü.Hem bu kadar üzgünlük hem bu kadar yürüyüş onu fazlasıyla yorgun düşürmüştü.Tam Ink'in yanına gittiği zaman yorgunluktan bayılmıştı.
Ink:Dream,Dream iyi misin?Dream uyan.Of uyanmıyor hemen bir doktor çağırmalıyım.Ink bir doktor çağırıp Dream'in yanına getirdi.
Ink:Doktor durumu iyi mi?
Doktor: Dream çok üzülmüş.Kafasını dağıtmak için de yürüyüşe çıkmış.Ve saatlerçe hiç yemek yememiş.
Ink:İyileşmesi için ne yapmalıyız.
Doktor:Biraz yemek yedirin sonra da biraz uyusun dinlensin.
Ink:Tamam doktor teşekkür ederim.
Doktor gider Ink de Dream rahat etsin diye kendi evine götürür.Night'ta hala sinirlidir.Ama Dream'i öyle görünce çok üzülüp hemen Ink'in yanına gider.
Night:Ink Dream'e noldu naptın ona.
Ink:Ben bir şey yapmadım gel Dream'i yatağa yatıralım anlatıcam.
Dream'i yatağa yatırırlar.Ve aşağa salona geçerler.
Night:Ink neler olduğunu hemen anlat bana.
Ink:Tamam dur anlatıyorum.Şimdi biri Dream'i çok üzmüş.
Night biraz kızarır.
Ink:Ve Dream kafa dağıtmak için AU'lar arası yürüyüşe çıkmış ve çok yorgun düşmüş.Ve yemek de yemeyince bu onun bayılmasına yol açmış.
Night kendini tutamayıp ağlamaya başlar.
Night:Her şey benim yüzümden,her şey benim yüzümden.
Ink:Tamam korkma biraz yemek yiyip biraz dinlendikten sonra iyileşicek.Kendini suçlama artık.
Dream uyanır ve aşağıya iner.
(301 kelime)