🍬Sıradan bir gün🍭🍬

86 8 14
                                    

DREAM SANS'IN GÖZÜNDEN
Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerimi açtım.Kuşlar adeta şarkı söylüyorlardı.Villamız 3 katlıydı.benim odam üçüncü katta yani terastaydı(Tabiki kendime en büyük odayı alıcam)Her neyse aşağı Night'ı uyandırmaya gittim.
Dream:Nighty uyan kardeşim.
Night:Dream 5 dakika daha zaten bugün hafta sonu.
Night'a kıyamadım onu zorlamak istemedim açıkçası.
Dream:Tamam ama 5 dakika sonra geldiğimde eğer uyanmasan bugün şeker odamızdan şeker yok sana(evimizde gizli bir bölmede şeker odası var)
Night:5 dakikaya ne gerek var şimdi bile uyanırım.
İkimizde güldük.
Dream:Tamam uykunu kaçırma da uyu biraz daha seni uyandırmaya gelicem haberin olsun.
Night:Tamam birazdan kalkarım.(Bunu uykulu bir sesle söyledi)
Dream aşağı mutfağa iner.
Dream:Aşçı ben biraz donat yapıcam. Bana malzemeleri hazırlar mısın?
Aşçı:Nasıl istersiniz beyim.
Aşçı Dream'e lazım olan bütün malzemeleri hazırlar.Ve Dream donatları yapar.Güllerin ve bir sürü çiçeğin olduğu, bahçe süslerinin olduğu,Ve çok büyük bir ağacın olduğu muhteşem bir bahçeye aşçılar kahvaltı masası hazırlar.Haşlanmış yumurta,peynir,zeytin,Donat,Kek,Makaron ve daha bir sürü şey daha vardı kahvaltı masasında.Dream Night'e uyandırmak üzere Night'ın odasına gider.
Dream:Night uyan hadi.
Night:Tamam yüzümü yıkayıp geliyorum.
Dream aşağı yemek masasının olduğu yere gider.Night'ta gelir.Kahvaltı yaparlar.Night ve Dream yukarı kütüphaneye çıkarlar.Kendi adlarının bulunduğu bir kitabı kendilerine doğru çekerler.Ve kütüphane bir anda açılır.İçeri şeker odasına girerler.Yanlarına su alırlar ve kitap alırlar.Bir sandalyede oturup kitap okurken şeker yerler en sonunda ellerindeki kitap bitince kaç tane şeker yiyediklerine bakınca gereğinden fazla yedikleri için kendilerini cezalandırırlar. Cezaları da ertesi gün de şeker yememek ve sadece kuru kuru kitap oluyumak.
Dream:Kardeşim bugün herkesi UnderSwap'e çağıralım ve birazcık bir şeyler yapalım.
Night:Tamam ben herkesi arıyım sende hazırlanmaya başla.
Ve hazırlanmaya başlarlar.
(279 kelime umarım yeni kitabımı beğenirsiniz)

Herşey güzel olucakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin