🔗Söz🔗

38 5 3
                                    

Dream:Neler oluyor bu bağırış çağırış da ne?Yukarda uyuyoruz.He bu arada karnım çok acıktı bana yemek yapar mısınız?
Ink:Tamam sana şimdi biraz çorba yapıyım.
Ink yemek yapmaya başlar.
Night:Dream çok özür dilerim amacın seni üzmek değildi.
Dream:Nighty asıl ben özür dilerim.Niye öyle oldu bilmiyorum ama galiba açlıktan çünkü hiç içimden gelerek söylemedim.
Night:Dream nasıl içinden gelerek söylemedin.
Dream:Bilmiyorum ama sanki içinde bir şey var.Ve sanki ben değil de o konuşuyor.Yani eğer kötü şeyler söylersem alınma olur mu?
Nighty:Tamam ama elinden geldiğince kötü bir şey söyleme.
Dream:Dediğim gibi ben söylemiyorum zaten ben sana kötü bir şey söyleyemem.
Ink yemekleri yapar.Ve sofrayı kurar.
Ink:Herkes sofraya.Yemekler hazır.
Dream:Tamam.
Night:Tamam.
Herkes sofraya geçer ve konuşmaya başlarlar.
Ve saat akşam19.30 olmuştur.
Ink:Benim artık kalkmam lazım.He bu arada dream senin bugün10.00 dan önce uyuman gerekiyor doktor öyle dedi.
Dream:Tamam biraz abur cubur yiyip film izledikten sonra uyurum.
Ink:Tamam hadi görüşürüz.
Dream ve night:Görüşürüz.
Ink evine gider Dream ve Nightmare konuşmaya başlarlar.
Dream:Night bana bir söz vermeni istiyorum.
Night:Tabi seni dinliyorum.
Dream:Bak bundan sonra birbirimizi üzmeyelim çünkü biz konuşmayınca ben çok fazla üzülüyorum zaten biliyorsun bugün baygınlık geçirdim.
Night:Tamam söz veriyorum.
Dream:Bende söz veriyorum.Nighty senden bir şey daha isteyebilir miyim?
Night:Tabi.
Dream:Hani ben bugün bayıldım ya.Biraz korkuyorum bugün benim odamda ikimiz uyuyalım mı?
Night:Tamam hadi gel zaten senin uyku saatin de geldi.
Dream:Tamam.
Night ve Dream yatağa çıkarlar ve uyurlar.Ve saat sabah 10.30 olmuştur bile.

Herşey güzel olucakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin