6. EMILIEN

110 7 3
                                    

Jdu do buňky, kde se obleču na ceremoniál a pak si ještě zkontroluji, že jsem opravdu na srupních a ano, opravdu! Jdu ke stupním, kde už stojí Karlík s Laegreidem

,,Third is Mikulas Karlik from Czech Republic."

Mikuláš vyběhne na nejnižší stupínek, dostane kytku a medaili a usmívá se. Stejně jako já a a Laegreid

,,Second is Emilien Jacquelin from France."

Jdi ke stupínkům, pogratuluju si s Mikulášem a zamířím na svůj stupínek. Dostanu stříbrnou medaili a opravdu pěknou kytku. Nadechnu se.

,,And first is Sturla Holm Laegreid from Norway."

Vezme si lyže a běží za Mikulášem. Pogratulují si a pak i se mnou. Vyskočí na prostřední stupínek, na krk mu dají medaili a dostane tu květinu. Vyfotí nás, pak na jednom stupínku a pak vyhlašují 4.-6. Místo.

,,Fourth is Phillip Horn from Germany."

,,Fifth is Emilien Claude from France."

,,And Sixth is Christian Gow from Canada."

Nikdo tohle pořadí nečekal, ale vítr se uklidnil až tak, když přijelo na střelnici číslo osmdesát. Já s Laegreidem jsme byli jediní favoriti za číslem 50. Všichni favoriti včetně mých kamarádů Quentina a Simona byli na začátku a tak vítr byl blbý. Ještě úplně prvních pár lidí ti měli v poho strelnu č. 1. A Emilien Claude, který vyjížděl jako první, tak skvělé zvládl i druhou střelbu.

Sejdeme se stupňů, dáme pár televizím všichni spolu rozhovory a pak se rozloučíme, protože máme hotel jinde. My Francouzi ho totiž máme s Kanaďany, Usáky a Švédy, prý abychom nedělali blbiny. A to Češi a Norové jsou Ještě s Němci! Chápu, dát nás k ním by už bylo úplně demoliční.

,,Čau Emiliene! Jdeme na hotel?" zeptají se mě Simon s Quentinem.

,,Jo."

Tak jdeme spolu na hotel. Jde s námi ještě Emilien C. a Antonin Guigonat. Ještě je tu s námi jeden náhradník. No, ten se drží stranou a má pokoj sám, takže Claude je se Seanem Dohertym z USA.

Když dojedeme do hotelu, všichni zámíříme do svých pokojů. Hodím kytku na kufr, medaili dám na stoleček a plácnu sebou na postel. Quentin udělá to samé, jen bez té kytky a medaile.

,,Nechceš jít na tajnou bobovačku? Vymysleli to bráchové Gowové a půjde i Sebastian Samuelsson. Od nás půjdou Antonin se Simonem. Půjdem taky?" zeptá se mě Quentin.

,,Jo jasně. Kdy?"

,,No teď!"

,,Aha. Tak fajn."

,,Super. Seženu nějaký igelitový nebo pekáče a ty se připrav."

Vyskočí z postele a někam odběhne. Já se obleču na ven a jdu do haly, kde stojí Scott a Christian Gow, Simon a Antonin a Samuelsson

,,Kde je Quentin?" zeptám se.

,,Šel sehnat něco, na čemu budeme jezdit," řekne Sebastian

,,Aha. Tohle vždycky pořádali Norové."

,,Jo. Škoda že nejsme s nimi. Byla by alespoň sranda," řekne Quentin, který zrovna přišel s igelitkami.

Jdeme na blízký svah a první jen tak jezdíme. Pak si dáme závod. Dojedu první. Druhý dojede Scott a třetí Sebastian. Ostatní dojeli tak stejně.

Na svahu jsme až do večeře, kdy musíme na hotel. Tohle je totiž v podstatě zakázané.

V hotelu se převelčeme a jdeme na večeři, kde se nic zajímavého neděje.

Sny, Rozhodnutí, Láska & Přátelství ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat