22. EMILIEN

75 3 1
                                    

A je tu zase nová sezóna. 2022/2023 Ten čas ale letí.

Právě jsme ve Finském Kontiolahti a dnrska se jede první závod a je to Individuál, první ale jedou holky.

Stojíme u naší buňky a přejme hodně štěstí holkám.

Někdo mi zaklepe na rameno. Je to Ingrid.

,,Jé ahoj Ingrid. Co potřebuješ?"

,,Chtěla bych s tebou mluvit. O samotě."

,,Ok. Tak pojď."

,,No tak fajn. Pojď."

Dojdeme do zadu až za servisáky.

,,No. Něco tu chci říct už dlouho," začne, ,,Já já jsem do tebe zamilovaná. Vím, že chodíš s Annou. Je to moje nejlepší kámoška,e už mě děti to tajit."

Vykulím oči. Nikdy jsem nepřemýšlel o tom, že by mě Ingrid mohla mít taky ráda.

,,Už je to dlouho. Od mého začátku v SP."

,,Tak proč chodíš s Erlendem?"

,,Chodila jsem. A myslela jsem, že na tebe zapomenu. A navíc se mi líbil. A já jemu. Narozdíl od tebe."

Prošel jsem k ní blíž.

,,Víš Ingrid, to já jsem měl udělat první krok. Jen jsem byl strašpytel narozdíl od tebe. Taky tě miluji. A to od prvního dne tady v SP, co jsme se poprvé potkali."

,,Cože?"

,,Jo. Je to divný."

,,To jo."

,,Díky, že ses k tomu odhodlala. Já bych byl jinak asi nadosmrti nešťastný."

Nahnu se k ní a políbíme se. Konečně.

,,A co Anna?"

,,Neměl bych to nikomu říkat, ale hráli jsme to spolu. Otravovala mě jedna moje bývalá přítelkyně a Anna nechtěla, aby za ní Sturla dolejzal. No a naše dohoda teď končí. Když někdo začne s někým chodit, náš vztah končí. Tak se tě ptám Ingrid Landmark Tandrevoldová, chtěla bys se mnou chodit?"

,,Ano! Ano chtěla!"

Vrhne se mi kolem krku a objímáme se.

,,Jdi se připravit na závod a já to řeknu Anně."

,,OK."

Jdu směrem k češkám. První si mě všimne Lucie Charvátová a zaječí na Annu, který za chvíli přiběhne.

,,Jé, čus Emiliene."

,,Ahoj Anno. Mohli bychom spolu mluvit?"

,,No jasně!"

,,Tak pojď trochu dál."

Poodejdeme od lidí.

,,Rozejdeme se."

,,Fajn. Ty seš do někoho zamiloval?"

,,No já už jsem do ní zamilovaný dlouho. No."

,,Fajn. A kdo je ta šťastná?"

,,Ingrid."

,,A ona?"

,,Taky. A dlouho."

,,Panebože to je zamotaný."

,,To jo. Kdyby se mi to neodhodlala říct, tak jsem asi furt nešťastnej."

,,Přeju ti to."

,,Díky. Ty určitě taky za chvíli najdeš člověka svého srdce."

,,V to doufám."

Obejmeme se.

,,Hodně štěstí Annie."

,,Díky."

Zamáváme na sebe a Anna odejde. Doufám, že brzo najde toho pravého. Je to vážně skvělá holka. Ale pro mě je nejskvělejší Ingrid. S takovou za chvíli o ní začnu psát básně!

S Quentinem a Simonem jdeme fandit holkám. Největší favoritkou je stejně dneska Anna, individuál je její parketa. Favoritky jsou taky Doro, Lisa Theresa, Hanna i Markéta Davidová.

Nakonec to vyhraje Doro, druhá dojede Anna a třetí Hanna.

Za hodinu čeká závod nás, tak se jdu s kluky připravit.

Mám číslo 16, takže jedu jako první z desítky největších favoritů. No sám se divím, že jsem pro individuál favorit. Jaký je vlastně můj nejlepší výsledek? No sám nevím. Asi čtvrté místo z Oestersundu 2019, kde Francie měla čtyři první místa. To bylo super. A taky dávno.

---

Do cíle jsem dojel na průběžném prvním místě.

Nakonec jsem si zapsal nový nejlepší výsledek - bronz. A vlastně to nebyla ani moje zásluha. Sturla dojel první, to nikoho nepřekvapilo. Druhý dojel Johannes, to taky žádné překvápko nebylo. Jenže Loginov měl 5 trestných minut, Quentin 7, Eder 6, Dale 10, Lucas 8, Erlend 7 a Tarjei 4.

---

Večer jsem byl z Ingrid a povídali jsme si.

Ahojky 👋
Už se pomalu blížíme ke konci. Ještě tak tři až čtyři kapitoly ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Sny, Rozhodnutí, Láska & Přátelství ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat