13. UKALEQ

71 5 2
                                    

Na hotelu je hotové pozdvižení. Ztratili se Češi. Někde na výletě. Justine tam chce doběhnout a chce si někoho vzít s sebou, ale nikdo tak před obědem nechce, tak se nabídnu já a jdeme. Teda běžíme.

Době meme na jedno rozcestí, kde sedí celá česká reprezentace.

Adam Václavík jí sendviče a nabízí ostatním. Lucka Charvátová je na něj oči Vídně naštvaná a řve po něm něco v Češtině.

,,JSME TADY!" zavřeští Justine jak na lesy.

Všichni Češi vstanou a jdou k nám.

,,Díky Justine! Aspoň tu nebudeme muset přenocovat," řekne Markéta Davidová a obejme Justine. S Annou na sebe nesměle zamáváme a vyjdeme. Justine jde ve předu a hned za ní já s Annou. Doběhne nás vysmátý Mikuláš Karlík a začne Anně něco říkat. Asi česky. Anna se směje a pak zrudne. Dá mu lehký pohlavek a oba se smějou. Cítím se v té České výpravě jako páté kolo u vozu.

,,Ukaleq jak se máš?" zeptá se se snahou o konverzací Anna.

,,A jo dobře," odpovím.

,,Je super, že jsi zatím pořád v SP."

,,Jo. Je to fajn. Jen si asi nezvykle bavit se do lidmi, které jsem vídala v televizi jako by byli úplně normální. Třeba prodavači v supermarketu."

,,No jo je to divný."

,,Jo to máte pravdu," přikyvuje Mikuláš Karlík.

---

Další den se jede sprint. Já dojedu sedmdesátá třetí s dvěma chybami. Hold na špičku nemám a ani mít nebudu. Hlavní ale je, že mě to baví. Anna skončí čtvrtá. Nadává, že ke to nějaké zakleté. Ingrid a já se jí snažíme uklidnit, ale moc to nejde.

,,To bych ráda skočila poslední než být pořád zaseknutá na tom pitomém bramborovém místě!" opakuje pořád dokola.

Pak už žádný závod nejdu. Muži jdou sprint, další den stíhačku a ženy štafetu, muži štafetu a ženy stíhačku. Já ale poletím až po závodech, bylo to, kdybych se náhodou dostala do stíhačky.

Takže jsem se rozhodla fandit. Když ne závodit tak aspoň to.

Na mužském sprintu fandím s Annou a Ingrid. Každá fandí klukům ze své reprezentace. Já nemám komu, tak fandím Čechům i Norům.

Ženskou štafetu vyhrají Norky a český skončí opět čtvrté.

Z mužů dojede první Tarjei Boe, který předjel svého bratra, který dojel desátý.

Když jedou ženy stíhačku fandím Anně a Ingrid. Anna neprolomí svou sérii čtvrtých míst. Dojede zase čtvrtá. Z jejích očí úplně srší blesky. Ihned po předávání kytek odsupěla na hotel, zabouchla za sebou dveře a ani na jídlo nevyšla.

Ingrid, tak skončila desátá. Byla z toho vážně happy a objímala mě. Chtěla obejmout i Annu, ale ta na to vážně neměla náladu. Přemýšlela, jaktože je pořád čtvrtá.

Na mužskou štafetu už jsme se vykašlaly a začaly jsme si balit věci, protože všechny ještě večer odjíždíme.

Všechny se těšíme na Vánoce a já se hlavně těším, až se dozvím, jestli budu zase v SP.

Vážně se vám omlouvám, že včera nevyšla kapitola, ale nějak jsem neměla čas.

Jinak jak si užíváte léto a prázdniny?
Já celé dny sedím na gauči u babičky 😅

Sny, Rozhodnutí, Láska & Přátelství ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat