20. EMILIEN

79 3 2
                                    

,,To zas bude," řeknu Quentinovi, který se vrátí z běhání.

,,Jo úplně více si pamatuju na to tvé 77. místo z individuálu."

,,To mi ani nepřipomínej. Ale mám omluvu! Bylo mi jen 22. A co tvoje 29. místo z masáku? Hmmm..."

,,Ty moc dobře víš, že jsem měl těžké období. A neboj. Tento rok budu lepší."

,,To chci vidět."

,,Chceš se vsadit?"

,,Jo. Neskončíš líp než 25 v masáku."

,,Fajn. Kdo vyhraje, bude tomu druhému rok nosit snídaně. A jestli budu na stupních tak ty dva. A když první, tak do konce mé kariéry, která bude ještě dlouhá."

,,Fajn."

Potřeseme si rukou. Takhle se sázíme pořád. Úplně.

Zatím máme jednu medaili ze smíšené štafety a to bronz, když jsem nedostihl Michala Krčmáře.

Zítra nás čeká individuál.

---

A je to tu. Individuální závod a já jedu s číslem 54, stejným, jako v Korei. To je ale náhoda. Divná náhoda.

Dojedu devátý. Zlato získá Sturla. Když vyjdu z cíle, Obejmeme se s Annou. Za tu dobu, co spolu fakeově chodíme tak se z nás stali vážně dobří kamarádi. A navíc nás nikdo neotravuje.

---

Pak slavíme Quentinovo třetí místo. Další dva dny máme volno, takže s ostatními z týmu hrajeme hry a trochu trénujeme. Potom mě Anna pozve, že Ingrid něco naplánovala, tak jdeme na stadion, kde je Ingrid s Ukaleq a Sturlou a pak je tam Annin nejlepší kamarád Mikuláš Karlík.

,,Super že jste přišili na blbopiádu!" Řekne Ingrid.

Anna na mě pokrčí rameny.

,,Budeme ve dvojicích. Já jsem s Ukaleq!" řekne Ingrid.

Očividně má něco za lubem.

,,Ok," odpoví jí Ukaleq.

,,Budeme spolu?" zeptá se mě Mikuláš nervózně.

Aha tak do toho asi zapojila i Karlíka.

,,Fajn."

Anna se Sturlou se na sebe podívají, ale pak uhnout pohledem do země.

,,Každý vymyslí jednu soutěž. Může to být cokoliv. Začíná Ukaleq, po ní Anna, potom Sturla, pak Mikuláš, potom Emil a já jako zlatý hřeb nakonec."

,,Jsme Emilien," řeknu.

,,Vše nad tři slabiky je moc dlouhé a říkat to je ztráta času," odpoví mi.

,,Tak jo můj úkol je třeba.... Jo už vím! Budeme dělat trakaře. Znáte to?"

Všichni přikývneme.

,,No tak já kdyžtak budu trakař. Už jsem v tom expert. Na základce jsme to v trošku dělali furt," řekne Mikuláš a já souhlasím.

Jdeme na start a Ukaleq vyznačí cíl a pak to odpočítá. Jako první vystartují Anna se Sturlou a pak my zároveň s Ukaleq a Ingrid.

První do cíle taky dojdou Sturla s Annou. Hned se objímají, ale pak si uvědomí, koho objímají a odtrhnou se od sebe. My dojedeme druzí a holky poslední, ale ty se tomu jen smějí. Jejich počínání na to vypadalo.

,,Tady Anna!" řekne Ingrid.

,,Okey. Tak jo bude to soutěž ve stanu na jedné noze s drbání na hlavě," začne Anna a všichni vyprskeneme smíchy, ,,A kdo to vydrží nejdýl tak vyhrál."

Všichni se postavíme na jednu nohu a když to Anna odstartuje, tak se začneme drbat. Jako první sletím já, pak Mikuláš, takže jsme to úplně projeli. Sturla se tak snaží, že na zemi skončí celý. Pak spadne Ingrid a je to mezi Ukaleq a Annou. Nakonec to vyhraje Ukaleq.

Sturla vymyslel úkol v pojídání gumových medvídků. Každý tým dostal sáček s gumovými medvídky a kdo je dřív sní, ten vyhrál. A smělo se jíst jen po jednom.

Anna se Sturlou byli hotoví šampióni. Pak jsme byly my a holky skončily poslední.

Anna na Sturlu ukázala palec nahoru a on jí to oplatil. Teď je na řadě s úkolem Mikuláš.

,,Mhmmmm já nevím. Může teď Émilien?"

,,Ok," řekne Ingrid a podívá se na mě.

,,No tak fajn. Budeme jezdit z kopce. Kdo bude první dole tak jeho tým vyhrál," řeknu lehký úkol a všichni jdeme na jeden kopec, ze kterého se jezdí dolů na běžkách. Stejně to budou zítra připravovat.

Všichni si sedneme na sníh, odstartuji závod a všichni se začneme odrážet. Do cíle dojede první Mikuláš, takže je to vyrovnáno, jen Anna se Sturlou mají jednobodový náskok.

,,Mikuláš teď ty," řeknu.

,,Fajn.... Kdo se dostane nejrychleji do cíle bez toho, aby použil chodidla," řekne.

Jdeme na ten samý start, na jakém jsme startovali u úkolů Ukaleq a Mikuláš to odstartoval.

Každý na to šel jinak. Anna s Ingrid to vzaly po rukách, Sturla s Ukaleq šli po kolenech, já se plazil a Mikuláš válel sudy takovým divným způsobem. Do cíle došla jako první Ingrid a hned za ní Anna.

Ahojky 👋
Zítra asi nevyjde kapitola, tak se omlouvám. Jinak taková blbopiáda už se jednou konala na oslavě narozenin mojí kámošky. Bylo to vážně divný 😂 použila jsem z té piády to pojídání gumových medvědů a stání na jedné noze s drbáním na hlavě 🤣🤣🤣

Sny, Rozhodnutí, Láska & Přátelství ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat