Éppen egy vakáció-n vagy pároddal és barátaival. Ki találtál egy tervet. Ki szerettél, volna cseszni pároddal. Mert szerinted elég régen viccelted meg őt.
A fiúk a nappalinak szánt szobában foglaltak helyet, és beszélgetek.
Arra gondoltál itt a megfelelő alkalom, most kell le csapnod a szerelmedre.
Lassan lépketél az ajtó felé, ahol a többiek helyet foglaltak. Mikor az ajtóhoz értél, gyorsan be mentél azon. És a megdöbbent fiúkat figyelembe se véve, pasidra néztél.
- Hogy a büdös picsába mertél, meg csalni engem ?! Pont vele HM ?! Elfogadtam, volna ha szebb nálam és jobb is, de hogy pont egy ilyenel! Azt hittem szeretsz! Csalódtam benned ! Szakítani akarok. Vagyis nem, nem akarok, hanem szakítok veled itt és most.
- Te meg mi a faszról beszélsz itt nekem? Te normális vagy ? Kivel csaltalak volna meg. Baby tudod, hogy sosem csinálnék veled ilyet. De, hogyha nem bízol bennem rendben van. Csinálj azt, amit akarsz.
- Ennyi ? Nem is csinálsz semmit ? Legalább próbáld meg le tagadni! Hé ne Jiminre néz, hogyha beszélek hozzád megértetted ?
- Miért kéne csinálnom valamit, ha akarsz úgy is el mész én pedig semmit sem tehetek ellene. De azt tud, hogy mindig is - itt fel ált de nem mert közeledni feléd, így vissza huppant a földre, ahol eddig is helyet foglalt - szeretni foglak T/N. - fejezte be mondatát szomorú tekintettel.
Gyorsan oda sietél, és arcára simítottál.
- Baby csak vicceltem tudom, hogy sose tennél ilyet velem. Én is nagyon de nagyon szeretlek szívem.
- Mi van ? Ez most komoly ?! - néz rá a többiekre.Naaa mit csinálnál ha taetae így reagálna arra, hogy egy
" picit " meg viccelted. Hogyan tudnád a megbocsátását el nyerni ?Nagyon nagyon nagyon bocsi a helytelen írás miatt 😞
YOU ARE READING
𝘉𝘛𝘚 𝘳𝘦𝘢𝘬𝘤𝘪ᴏ́𝘬 | 18+ ✓BEFEJEZETT
Short Story18 év alatt nem ajánlott. Itt lesznek csúnya dolgok is... szóval aki nem akarja az ne olvassa!! 🤫🙄🔞 - perverz dolgok - 18+ - soft - oneshotok