» 𝙃𝙖𝙥𝙥𝙮 𝘽𝙞𝙧𝙩𝙝𝙙𝙖𝙮-𝙆𝙞𝙢 𝙏𝙖𝙚𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜

2.8K 68 16
                                    

     

     

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Te ott ülsz az ágyon és őt figyeled, ő a sarokban ül és téged figyel. Órák óta egymást fürkészitek azzal a bizonyos tekintettel. Tudjátok mindketten, hogy itt az ideje, hogy már lépni kéne. De se te, sem ő nem mertek kezdeményezni. Eddig csak szimpla csókok, érintések történtek, de már elegetek van belőle, hogy a szigorú korlátok, amit a szüleitek adtak meg nem érhetek egymáshoz. Eleged van, hogy ők próbálnak helyetted dönteni ilyen dolgokról. Szinte minden pillanatban csak irányitani próbálnak titeket. Egy szakadékot van köztetek... De le sem tagadhatnád, hogy már vágysz érintésére, édes csókjaira minden egyes porcikádon. És Taehyung sincs másképp ezzel, a tekintete minden alkalommal azt sugallja, hogy szeretne téged mindennél jobban. A szemei csak úgy lángban égnek, mikor szemezgetek. Felkel a sarokból, a telefonját le teszi az éjjeli asztalra. Feléd sétál magabiztos, lassú léptekkel, te figyeled minden mozdulatát. Izgatottan várod, mit tesz majd, mi fog kisülni ebből az egészből. Gyönyörű tekintete elhomályosul a szenvedélytől és hirtelen feléd tornyosul. Pár percig csak arcodat nézni, majd szemei megakadnak ajkaidon. Hevesen megcsókol, mintha most először ízlelné meg ajkai a tiédet. Te habozás nélkül viszonzod, szinte könyörögsz, hogy többet tegyen. Először érzékenyen csókolt meg, de most egyre szenvedélyeseben mozog, majd nyelveitek is forró táncba kezdenek. Téged feltűzel, lángolsz a közelében. Nyaka köré tekered kezeid és lerántod magadhoz. Ő elmosolyodik és egy pillanat alatt történnek az események. Föléd kerekedik, térdével széthúzza combjaid, majd nyakadat lepi el nedves csókjaival. Egy halk sóhajtás hagyja el szád, ami vigyorgásra készteti. Felültett és gyengéden leveszi rólad pólód, de sem játszadozol. Lassan kigombolod fekete ingét. Ügyes kezeivel hátad mögé nyúl és kikapcsolja melltartód csatját, majd azt is lehúzza rólad. Hirtelen csupasznak érzed magad, mikor lekerül rólad melltartó. Próbálod takarni magad, mert hirtelen megszeppentél, de Taehyung elveszi kezeid és gyönyörködve mered lapos hasadra és kitett melleidre.

 - Baby girl ne takard el magad, hiszen gyönyörű vagy. Csodálni akarom a testedet, minden porcikádat a magaménak akarom tudni - néz  mélyen szemedbe gyönyörű barna íriszeivel.
Kedves szavaitól egy kicsit felbátorodsz, de még mindig zavartan elpillantasz. Állad ujjai közé veszi és maga felé fordítja arcod. Feléd hajol és gyengéden megcsókol, de úgy hogy még lábaid is beleremegnek. Csípőd egy kicsit megemeled utalva, hogy folytassa, amit abba hagyott. Bal melledet kezdi el kényeztetni nyelvével, körkörös mozdulatokat véget, míg másik kezével jobb melled masszírozza. Hangos, kéjes nyögéseid tudatára adják, hogy igenis tetszik neked, amit művel.
   - Taehyung.... - nyögdécseled nevét, ami őt megjobban felizgatta. Merevedő férfiasság már bökte combjaid. Leszedi rólad a nadrágod, fehérneművel együtt. Kis mosoly díszíti arcod, türelmetlenségét látva. Ő is meg szabadul ruhadarabjaitól. Majd mindketten  anyaszült meztelenül fekszetek egymás előtt.
   Mélyen szemeidbe néz, majd egyik hosszú ujját lassan megérzed bejáratodnál. Először végig simít téged oda lent, majd csiklód izgatja. Hangos nyögések ezrei hagyják el szád. Ez az új érzés teljesen ismeretlen számodra, még sosem érezted ezt. Miután elég nedves lettél, ujját bejáratodhoz vezette és bedugta résedbe, mire fogaid összeszorítottad a kényelmetlen érzés miatt. Fájt, de Taehyung gyengéden bánt veled és csókokkal próbálta feledtetni veled a sajgó érzést.

- Enged el magad baby, elmúlik a fájdalom, vigyázok rád - nyugtat meg téged kedves hangon. Lazán fekszel, végtagjaid ellazulnak, majd lassan dolgozni kezd ujjaival. Lassan a fájdalmat felváltja a szenvedély. Első ujja után jön a második, s a harmadik is. A ritmus gyorsul, pulzusod is az egekbe szökik és szív verésed gyorsabban dobog a megszokottnál. Hirtelen kiveszi ujjait résedből, mire kérdőn nézzel rá, de hamar ujjait nyelve váltja fel. Hátad ívbe feszül, mikor beléd nyal. Nyelve mozgása nagyon furcsa és ismeretlen érzéseket vált ki belőled. Hirtelen megint feletted terem és a szemedbe néz.

- Készen állsz baby? - kérdezi tőled vigyorogva, de hangjában az aggódás is jól hallatszik. Te csak egy bólintással jelzel, hogy igen. Szereted Taehyungot, teljes szívedből, sose mondanál neki nemet. Egy pillanatra sem néz el, mikor beléd vezeti magát. Szemeid összeszorulnak, úgy érzed majd szétszakadsz oda lent, de vársz. A fájdalom mellékes, hiszen életed szerelme van benned. Végre egyek vagytok.  Egy könnycsepp gördül le arcodon, amit Tae le csókol. Mikor enyhült a fájdalom, Taehyung lassan mozogni kezdett. Lassan tolta ki be magát, de hamar gyorsabb ritmusra váltotatok. Egyre jobban élvezed amit csinál és ahogy látod ő is. Megemeled csípőd, hogy még közelebb légy férfiaságához. Egy férfias morgás jelzi, hogy ez tetszik neki. 

Egyre gyorsabban mozogtok együtt. A szobát szenvedélyes nyögések és morgások tarkítják meg.

- Tae.... Tae.. El fogok menni- jelented ki levegő után kapkodva, Taehyung bólintott egyet. Majd még egy erőteljes lökést lökött rajtad, és elélveztél. Csillagokat láttál egyszerűen csodálatos érzés volt, de ő még nem élvezett el.

- Taeh..... - sóhajtod elfuló hangon. 

- Nyögd hangosabban a nevem baby girl - morogta vágytól túlfűtve.

- Taehyung... ahh.. - mondod hangosan nyögdécselve.

- Ahhh... - nyögte, majd örömnedve lábaid közt folyt le. Nagyokat lélegezve dőlt gyengéden rád, te pedig sötét barna hajába turtál. Ujjaid köré tekerted fürtjeit. Pihegve feküdtetek csendben. Taehyung feküdt háttal, te pedig mellkasára hajtottad fejed és kezeddel cirógattad fedetlen testét. Lábaitok össze gabajodva fonódtak. 

- Boldog szülinapot Taetae - suttogtad, majd arcára pusziltál. Taehyung elmosolyodott és szerelmes tekintettel néz rád.

- Köszönöm baby girl, te vagy a legszebb ajándék, amit valaha is kaptam! Az életem nélküled üres és jelentéktelen lenne! Szeretlek! - mondta majd megcsókolt.

 ••••

Hú ez elég furcsa rész lett nincs megszokva, hogy ilyeneket is írok. Na de ezt is kellXD🔞
        De már ha megírtam és megszenvedtem , olvassátok el és voteozátok :3

I PURPLE YOU💜💜💜

𝘉𝘛𝘚 𝘳𝘦𝘢𝘬𝘤𝘪ᴏ́𝘬 | 18+  ✓BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora