- Ne mond meg mit tehetek és mit nem! - vágod barátodnak fejéhez, aki azt hiszi mindent irányíthat maga körül bele értve téged is.
- Azt mondtam nem tehetsz ki magadról a közösségi oldalra ilyen merész képeket! Vagy talán azt akarod, hogy valaki más dugjon meg ?! - kérdezi tőled haragos tekintettel, nagyon ideges a nyakán az erek is megmutatkoztak.
- Miért lenne egy olyan kép merész, amin szoknya van rajtam?! Nem mondhatod meg, hogy mit csináljak4 Nem vagyok a baád, aki a kedved szerint irányítasz! - rivallsz rá te is magadból kikelve.
- Igen? Azt mondod? - lassan közeledik feléd. Egy cinikus, ördögi vigyor jelenik meg tökéletes arcán. Magához ránt és szemeidbe néz. Nagyot nyelsz mikor meglátod éhes tekintetét. - Cica ha én azt mondom, hogy nem tehetsz ki magadról merész képeket akkor nem is fogsz, megértetted? - súgja füledbe arcodhoz hajolva. Hangja vészjóslón, hidegen, de nagy éllel csengett, jól tudta milyen hatással van rád ez a hang. Puha párnácskáit a megszokottnál keményebben nyomja tiedhez. Nem viszonoztad csókját, mivel meg kell neki mutatnod, hogy nem vagy a bábja és pár fenyegető szóval és csókkal nem kaphat meg. Min Yoongi az a fajta ember aki bármit megkap, amit csak akar. Elég egy csettintés és előtte hever az össze ribanc. Nem simer határokat, ha valamit megakar szerezni azt megfogja, bármit kiharcol magának. Nem elég, hogy irányítás mániás, de még irtó féltékeny típus is. Szemeivel öl meg minden férfit, aki csak a közeledbe merészkedik. Minden partin, eseményen amire együtt mentek, mindenki tudatára adja, hogy te ő hozzá tartozol. Nem telik úgy el egy nap sem, hogy ne akarna irányítani téged. Persze először nagyon aranyosnak tartottad, hogy megakar védeni és ennyire törődik veled, de az utóbbi napban nagyon túlzásba vitte a törődést, szinte már betegesen kontrolált. Eleged lett az egészből és megakartad neki mondani, hogy nem mehet ez így tovább a dolog odáig fajult, hogy egymás torkának estetek és mindent egymáshoz vágtatok. Eddig engedelmes voltál és tűrted, de betelt az a bizonyos pohár. Ellökted magadtól és dühös, vérben forgó szemekkel néztél rá.
- Nem oldhatunk mindent meg ezzel! Nem irányíthatsz engem Yoongi! Ember vagyok, nem pedig a robotod! Mikor érted meg ezt?! - kérdezted már-már síró hangon, de annyira mérges voltál, hogy nem engedtél könnyeidnek utat. Yoongi nyugodt tekintettel meredt rád.
- T/N nem akarlak elveszíteni. Szükségem van rád, ha látom, hogy egy másik férfi a közeledben van, vagy csak rád néz... én teljesen elvesztem az eszem! Nem tehetek róla teljesen a függődé tettél! - mondta és egy mozdulattal az ágyra lökött. Mélyen szemeidbe nézett, s föléd kerekedett. Nyeltél egyet, habár dühös voltál rá, mikor ilyen volt sosem tudtál neki ellenállni, ilyenkor jöttél rá miért is szereted. A hibái ellenére oda meg vissza voltál érte. - Szeretlek T/N. Halálosan szerelmes vagyok beléd. Bármit! Érted?! Bármit megtennék érted! - mondta halál komoly arckifejezéssel. Kezei lassan haladtak lábaidtól belső combjaid felé. Bele remegtél érintéseibe kéjes sóhajaid próbáltad visszatartani. Észre vette, hogy direkt tartod vissza magad, de egy fölényes mosoly kisértében lehúzta rólad a miniszoknyád, bugyiddal együtt, majd végig szemeidbe nézve szakadta le kis topod. Hirtelen meg sem mertél mozdulni csak feküdtél, mint valami ártatlan kis gyerek.
- Hm cica most miért lettél ilyen csendes, talán valami baj van? - kérdezi gúnnyal hangjában végig mérve meztelen tested, de szemei végül arcodon állapodtak meg. Te nem szólaltál meg. Szótlanul meredtél rá, egyszere utáltad és szereted e pillanatban. Ajkait tiédhez érintette ez a csók egy picit kellemesebb és lágyabb volt, mint az előbbi, de ugyanakkor tele volt szenvedéllyel. Nyelvével bejutást kért szádba, amit nagy kéjesen meg is engedtél. A csókot meg szakítva lassan haladt testeden lefelé, apró csókokat hintve, minden egyes porcikádra. Melleidhez érve kezdte kényeztetni azt. Piros, megkeményedett bimbóid ajkai közé vette és megszívta azokat. Nagyokat sóhajtozva tűrted az egészet, sőt melleid még kis is toltad, ezzel jelezve, hogy folytassa. Egyre mohóbban falta, szívta melleid, mire te az extázistól hátra vetteted fejed, s közben kezeiddel bele markoltál a lepedőbe. Sóhajaidat nem próbáltad rejtve hagyni, lehetelne lett volna. - Látom tetszik ez baby. Ugye nem tudsz apuci nélkül lenni? - kérdezte önelégülten. Ajakdba haraptál, nem akartad neki megadni ezt az örömöt, de némaságod miatt erősen megszívta a mellbimbód, mire fájdalmas nyögés hagyta el szád. - Válaszolj, ha kérdeznek! - parancsolt rád.
- Ahh... nem tudnék nélküled élni ap-apuci... - suttogtad. Yoongi elvigyorodott.
- Jó kislány! Tudod jól, hogy csak engedelmesnek kell lenned és megjutalmazlak, a legnagyobb élvezetben részesítelek, csak hallgass apucira - mondta és csiklódhoz érve nyelvével körkörösen játszadozott. Lábaid nyakára lökte, megfogta csípőd ezzel közelebb húzva arcához. Alig tudtál levegőt venni, csodálatosan bánt a nyelvével. Nyelvét résedhez illesztette és bedugta nyelvét, mire egy hangos jóleső nyögés szaladt ki torkodon. Yoongi hallva egyre bátrabb és hangosabb nyögéseid csípődbe markolt, látszott rajta, hogy visszafogja magát. Mikor elélveztél Yoongi készségesen nyalt ki tisztára egy cseppet sem hagyott kárba veszni nedvedből. Elhúzódott tőled, te kiterülve feküdtél az ágyon, miközben ő vetkőzni kezdett. Ajkadba haraptál, látva kidolgozott testét. Kívántad érezni akartad magadban farkát.
- Apucii... - néztél rá ártatlan tekintettél, majd szemed merev farkára tévedt. Végig nyaltál ajkaidon és felálltál, majd letérdeltél elé.
- Akarod apuci farkát? - kérdezte vigyorogva, s farkát ajkaidhoz emelte.
- Igen apuci, nagyon akarom a farkad - suttogtad, s farka pár centire volt szádtól. Yoongi bólintott és te azonnal végig nyaltál hosszán többször is. Yoongi mély morgás kíséretében hátra vetette a fejét. Makkján körkörösen nyaltál végig, s végül szádba vetted farkát. Yoongi kezeivel rásegített a mozgásra.
- Na... jó nem bírom tovább - morogta, s felemelt majd az ágyra döntött. Megfordított és szó nélkül ánuszodba dugta farkát. Egy hatalmas nyögés szalad ki mindkettőtök száján. Yoongi ezután azonnal gyors tempóban dugta ki, majd be magát. Egyik kezével csípőd markolászta, másik keze pedig hajadba markolt.
- Gyorsabban apuci! - kérlelted kitolva feneked, mire eleget téve kérésednek még gyorsabb tempóra váltott. Fenekedre csapott többször is. - Ahpuci... én mindjhárt... ahh - nyögted, mire újra rá csapott fenekdre.
- Majd csak akkor élvezhetsz el mikor megengedem baby girl! - morogta és erősen döfött beléd, mire csak bólogatni tudtál. Nagyon erősen kellett koncentrálnod, hogy ne élvezhess el, de aztán Yoongi beléd élvezett. - Na baby girl most már elélvezhetsz...- suttogta kielégülve, mire te jóleső sóhajtás után elélveztél. Örömnedvetek összekeveredett, s szépen csurgott le combjaidon. Yoongi ezután meléd feküdt és végig simított testeden. - Imádlak baby girl! Nem akarom, hogy mással is ezt éld át, teljesen magamnak akarlak! Az enyém vagy! - mondta és ajkaidra csapott.
- Igen apuci... csak a tiéd vagyok... - mondtad csukott szemekkel, ajkaira suttogva. Yoongi újabb fölényes mosolyt eresztett.
- Ezt akartam hallani, jó kislány! - utáltad, hogy ilyen hatással volt rád ez az ördögien szexi ember, de mi kétség halálosan szeretted.
●●●
🥵🥵💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘉𝘛𝘚 𝘳𝘦𝘢𝘬𝘤𝘪ᴏ́𝘬 | 18+ ✓BEFEJEZETT
Kısa Hikaye18 év alatt nem ajánlott. Itt lesznek csúnya dolgok is... szóval aki nem akarja az ne olvassa!! 🤫🙄🔞 - perverz dolgok - 18+ - soft - oneshotok