𝙑𝙞𝙨𝙨𝙯𝙖 𝙖𝙠𝙖𝙧𝙡𝙖𝙠 𝙠𝙖𝙥𝙣𝙞-𝙆𝙞𝙢 𝙎𝙚𝙤𝙠-𝙅𝙞𝙣

1.2K 21 9
                                    


Te és Jin 1 hete nem beszéltek. Ő próbálta veled felvenni a kapcsolatot, de te nem akartad. Mindig azt mondta neked, hogy szán rád időt, a fellépések és próbák mellett. Azt mondta te vagy az első helyen neki. De nem így lett, egyszerűen be sokaltál, eleged lett, hogy egyedül vagy. Folyton későn ért haza, kimerült volt, alig beszéltetek már... Próbáltál, mert igenis meg próbáltál  alkalmazkodni, de nem ment. Mikor Jin-nek bejelenteted, hogy elmész. Sírva fakadt és térdre ereszkedett előtted. Kérlelt, hogy ne menj el, de te könyörgése ellenére ott hagytad. Fájt a szíved utána, s mikor láttad, ahogy könnyeket hullat miattad a világ legrosszabb emberének érezted magad. Azt hitted neki jobb lesz így, hogy ezzel csak segítesz. De nagyot tévedtél. 1 hét telt el azóta és folyamatosan azon kapod magad, hogy nem tudsz másra gondolni csak ő rá.

Mint most. A fejedben csak őt látod, az édes hangja füleidben csengik. Lelki szemeid előtt látod ahogy rád mosolyog és érzed szorosan ölelő karjait magad körül, amik biztonság érzetet adnak... De pofon ként ér a valóság. Egyedül vagy kis lakásodban, s egyedül fekszel a kanapén szétterülve hiányolva az embert, kit elhagytál. 
Hirtelen kopogtatás ráz ki gondolataid mélyéből. Összerezzentél, hisz nem tudtad ki az ilyen későn, talán egy rabló vagy egy gyilkos. Futott át agyadon. Felsóhajtottál és remegő, lomha léptekkel az ajtóhoz haladtál. Lassan kinyitottad azt és legnagyobb döbbenetedre egy nagyon részeg Jin-nel találtad szembe magad. Szemeid kikerekedve meredtek kipirult arcára, orrod megcsapta az alkohol jellegzetes illata. Egy bugyuta mosoly díszítette arcát, sötét barna haja kuszán szemeibe lógott, külseje  hanyag volt.

- S-sziaa - köszön Jin kócsagos tekintettel, végig mérve téged. Szemei csillognak, ahogy arcodra téved nagy szemei.
- Öhm.. Szia Jin.. - suttogtad, szemedbe könnyek szöktek. Pillantásotok sokáig összeakadt. Majd Jin megszólalt, őszinteség látszott rajta.
- Kérlek szépen T/N  gyere vissza hozzám. Nem bírom nélküled. Próbálták elfelejteni, de nem megy. Nem bírom a hiányodat. T/N szeretlek. Gyere vissza...- nézet rád gyönyörű szép íriszeivel, mikben már gyülekeztek a könnyek. Ajkadba haraptál, hisz nem is tagadhattad, hogy hiányzott... 

 

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Mit mondanátok Jinnek? Vissza megnézem hozzá vagy hagynátok hagy élje az életét??

💜Taetae is my oppaaa💜 I PURPLE YOU💜

𝘉𝘛𝘚 𝘳𝘦𝘢𝘬𝘤𝘪ᴏ́𝘬 | 18+  ✓BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora