Gözlerimi büyüyerek ona bakmış ve hızla ayağa kalkarak sandalyeyi yere düşürmüştüm.
-Söylediğin kelimelere dikkat et!
Diye bağırmış ve ona bakmıştım.
Gülümsemiş ve elindekileri masaya bırakarak yavaşça ayağa kalkmıştı.
-Etmezsem?
Masadaki bıçağı alarak ona doğru doğrultmuş ve yaklaşmıştım.
-Seni öldürürüm! Duydun mu beni?!
Arkamdan beni tutmak ve uzaklaştırmak için gelmiş olan korumasını durdurmuş ve bana bakmıştı.
Bıçağı boğazına yaklaştırarak gözlerine bakmıştım.
Anlamadığım bir şekilde bıçağı elimden çekip almış ve boğazıma asılarak beni duvara vurmuş bıçağı boğazıma yaslamıştı.
Sinirden deliye dönmüş gibi sadece bana bakıyor ve derin nefesler alıyordu.
-Sen gittikçe sinirimi bozmaya başladın.
Diyerek bıçağı etime batırmıştı.
Çenemi sıkarak ona bakmış ve göğsüne karnına olabildiğince sert vurmuştum.
Gözlerini kısarak sesli bir şekilde yutkunmuştu.
Ne o beyfendinin canı mı yanmıştı?!
Elindeki bıçağı yere atarak kollarımdan tutmuş ve beni sarsarak duvara vurmuştu.
-Neden sabrımı zorluyorsun?
-Bırak gideyim.Kollarımı daha da sıkarak yüzüme yaklaşmış ve gözlerime bakmıştı.
-Sen artık benimsin. Arkadaşların seni bana sattı Eun. Bunu aklına sok.
Zor da olsa kollarımı ondan kurtarmış ve boğazımda hissettiğim sıvı hissi ile boğazıma gitmişti elim.
Boğazımdan göğsüme kadar süzmüş olan kan damlalarını görünce yutkunmuş ve sakin kalmaya çalışmıştım.
-Sen.. Piskopatsın. Sen iyi değilsin!
Diyerek kanları elimin tersiyle silmiştim.
-Sözlerine dikkat et.
Onu itmiş ve etrafımıza toplanmış olan adamlara bakmıştım.
Yine yaklaşmış ve boğazımdan tutarak başımı kaldırmış boynuma yaklaşarak sessiz bir şekilde konuşmuştu.
-Seni öyle bir sikerim ki Eun.. O acıyı hayatın boyunca unutamazsın.
Boğazımdaki elini cekmiş ve hiç bir şey söylemeden bakışlarımı kaçırmıştım.
Uzaklaşmış ve ilerlerken aniden durmuş ve tekrar bana doğru dönerek ellerine bakmıştı.
Kolumdan tutarak yaslandığım duvardan ayrılmamı sağlamış ve ellerini kalçama koyarak sürtmüştü.
-Senin yüzünden ellerime kan bulaşmış.
Diyerek birkaç kez daha sürtmüş ve iki eliyle de kalçamı kavrayarak sıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"𝐁İ𝐓𝐂𝐇!"
Teen Fiction+18! "Dolandırıcı ve bir o kadar yalancı olan arkadaşlarının oyununa dahil olarak büyük patronlara, kendisini pazarlamalarına izin verir. İzin verir çünkü arkadaşları her kumar oyununu her zaman uygulandıkları taktik ile kazanır. Ama bir gün o takt...