3

524 35 10
                                    

Böyle şeylere hiç gelemeyen biri olarak o an ki öfkeyle sertçe onu göğsünden iterek kapıya koşmuştum.

Tabi sonrasında pişman olmuştum ama yapacak pek bir şey yoktu.

Kapıyı açtığım an bahçede doğru düzgün sayamadığım uzun cüsseli adamlar ile karşılaşmıştım.

Duraksamış, korkudan dudaklarımı ısırmış ve sakin kalmaya çalışarak arkama dönmüştüm.

Arkamda olduğunu bilsem dönmezdim fakat dönmüş bulunmuştum işte.

Alt dudağını sertçe çekiştirerek bana, sonrasında ise arkamda bulanan adamlara bakmıştı.

-İçeriye gir.

Bana bakmadan soğuk bir ses tonu ile konuştuğunda dediğini yapmak zorunda kalmıştım.

İstesemde şu an kaçamazdım.

Bu adamların arasından geçmem imkansızdı.

Kapıyı kapatmış ve kilitleyerek kilidi almıştı.

-Odana git. Ortalarda pek görünme.

Kaşlarımı çatarak ona baktığında derin bir nefes alarak bana doğru ilerlemiş ve tam önümde durmuştu.

-Birazdan misafirlerim gelecek. Odada kalmak senin için daha güvenli.

Zaten bulunduğum durumu daha idrak edememişken bir de benim güvenliğimi mi önemsediğinden bahsetiyordu?

-Bak.. Aklında neler kuruyorsun bilmiyorum ama ben bu evde daha fazla durmak istemiyorum!

Gülümsemiş ardından ise cebinden telefonunu çıkartarak saate bakmıştı.

-Odana Eun.

Bileğimden tutarak basamaklara yönelmişti.

Bodrum kattan yukarıya mı transfer oluyordum bu sefer?

Elimi kendime doğru çekerek bakışlarımı kaçırmıştım.

İlerlemeye devam etmiş ve oldukça uzun olan basamakların sonuna gelmiştik.

O önden ilerlediği için arkasında kalmıştım.

Bana doğru dönmüş ve dudaklarını iyice ıslatarak sonunda konuşmuştu.

-Kapıyı kilitlemeyeceğim. Ama sen yine de odandan çıkma.

Bakışlarımı kaçırmış ve derin bir nefes almıştım.

Önden ilerleyerek koridorun sonundaki kapının önünde durmuştu.

Kısa bir süre içeriden gelen hıçkırık seslerini dinlemiş ardından ise telefonunu çıkartarak biraz kurcalamış ve hızlıca gözden kaybolmuştu.

....

Neredeyse 2 saatir pencereden atlayıp buradan kurtulmayı düşünüyordum.
Tek bir sorun vardı.

Buradan atlarsam bir yerim kırılır ve olduğum yerde bok gibi kalırdım.

Derin bir nefes alarak karşıdaki boy aynasından yansımama bakmıştım.

"𝐁İ𝐓𝐂𝐇!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin