( waktu rehat di SMA gyeongnam )
6 orang anak kembar puan yoon itu sedang menikmati makanan mereka di kantin sekolah.
"Weh betul...srs cantik gilaa" kata taehyhung,
"Hek eleh, jennie lagi lawa" kata kook. Dia memuji teman wanitanya sendiri.
Jin yang sedang menyuap roti di mulutnya itu pun berpura-pura ingin muntah apabila mendengar kata2 kook itu.
"Ewh" kata jhope.
"Mana tae? Ada tak dia kat sini?" Soal jimin.
"Jap..." taehyung menoleh di sekliling kantin itu. Hatinya puas dan tersenyum apabila melihat kelibat gadis cantik yang dimaksudkan itu.
"Haah itu, tuu yang ada pony tu" taehyung menunjuk-nunjuk ke arah gadis itu.
Gadis itu duduk bersendirian di meja single sambil menyuap roti di mulutnya.
"Wehh...aha lah lawa siot" kata namjoon.
6 beradik itu pun terpaku seperti melihat bidadari.
"Eh tae, pi laa kat sana, berkenalan pi !" Jhope menolak baha taehyung.
"Eh tak naklah aku, malu" kata taehyung.
"Pegi lah, kalau tak aku sebar video kau korek hidung kat insta nak?" Kata namjoon.
"Issh yelaa2..." taehyung pun melangkah berjalan untuk mendekati gadis cantik itu. Perasaanya sedikit gementar, namun dia menepisnya.
"Err....hai boleh tak saya duduk sini?" Soal taehyung.
Gadis itu tersenyum. "Sure"
"Nama saya taehyung, salam kenal" taehyung memperkenalkan dirinya sambil mengeluarkan tanganya untuk bersalaman.
"Lisa, nice to meet you" kata gadis itu, salam taehyung disambutnya.
Mereka berdua duduk dan berbual-bual. Gadis yang bernama lisa ini nampaknya sangat feminin. Sesuai dengan type yang diiginkan oleh taehyung. Tambah pula, taehyung baru saja diputuskan oleh ex girlfriendnya Rose 3 bulan lalu, jadi mungkin ini peluang keemasan taehyung.
YOU ARE READING
SWEET BUT PSYCHO { COMPLETED ✔ }
Mystery / ThrillerLisa diamanatkan untuk menjalankan misi pembunuhan kejam berdasarkan kisah lalu ibu bapanya. Namun, akhirnya kebenaran mulai terungkap satu per satu. WARNING CRIMINAL : 16 ++ #Selamat_membaca