³

978 95 30
                                    

Babacık: Günaydın

Lixie: Woow
Açıkçası
şaşırdımmm
Aman boş ver
Günaydınn😽😽😽💕

Babacık: Bu gün okula gel tamam mı?

Lixie: Ay gelecem
Beni mi özledin
Aww babacık 😽😽😽💕

Babacık: Hayır
Başladı gene sabahın delisi
okula gelmiycek birini aramak
Saçmalık olur canım

Lixie: Umarım beni bulursun 😾
Hiç eğlenceli değilsin


Babacık: çok konuşuyorsun

_______________

Hyunjin

Annemin hazırlayarak masaya bıraktığı yemeklerden bir kaç şey atıştırdıktan sonra ayakkabılarımı giymek için hareketlendim.

sabah erkenden evden çıkan annem geç saatlere kadar çalışıyordu. Annemin evde olmaması gerçekten ölüm sesizliği olmasına sebeb oluyor. Bazen düşünüyorum o da çok uzaklarda olursa bu sessizlik sonsuza kadar sürer miydi?

Kafamı iki yana sallayarak düşüncelerden kurtuldum. Sabah sabah gene geldiler bana.
Bağcıklarımı bağladıktan sonra ayağa kalktım ve anahtarı aldım. Kapıyı kilitlerken yüzüme çarpan sakin rüzgarla kontrolüm dışı bir gülümseme oluştu yüzümde. Sabah rüzgarı, birini sakinleştirmek için en etkili yöntem gibi geliyordu bana. Tabi fırtına olmadığı sürece

En sonunda okula doğru yola koyuldum. Bu sakin havayı daha da güzelleştirmek için dinlediğim şarkı, omuzlarımla hafif ritim tutmama sebep oluyordu.

Okula vardığımda pek öğrenci olmadığını fark ettim bu beni rahatlattı. Kalabalık sevmiyordum ki okulda kalabalık hiç sevilmiyordu.

Merdivenlerden ikinci kata çıkarken kulaklıklarımı çantama koymakla meşguldüm. Sınıfın önüne gelince duraksadım kapının aralık olması hiç hoşuma gitmemişti. En azından ilk ben olsaydım daha rahat olurdum.

"lütfen birisi olmasın lütfen lütfen"

Son kez kendi-kendime yalvararak içeri girdim. Peki onun burda olması hiç sorun değildi. Sabah ilk onu görmem de sorun değildi. O baştan sona sorun değildi.

Sınıfın garip çocuğu Felix vardı içeride bu çocuk... bu çocuk gerçekten garipti hem çok sosyal hem asosyal içine kapanık utangaç ama eğlenmesini bilen garip bir tip. Fakat çok güzeldi davranışları, konuşma tarzı, gülümsemesi, kalbi, yüzü, saçları herşeyi ile mükemmeldi.

"Günaydın Hyunnie"

Kulağıma gelen kalın sesi kendime gelmem için yeterli olmuştu. Birde şu kalın sesi vardı tabi görünüşü ile zıt fakat çok yakışan sesi.

𝕴 𝖆𝖒 𝖋𝖆𝖑𝖑𝖎𝖓𝖌 𝖎𝖓 𝖑𝖔𝖛𝖊 -𝕳𝔶𝔲𝔫𝔩𝔦𝔵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin