2.

13 2 0
                                    

Harry az x előtt

Amint már említettem élem a viszonylag gondtalan életemet, suliba járok és mellette részmukaidőben dolgozgatok. Készülök a nagybetűs életre. Amint már említettem futólag vannak néha ilyen nagyon furcsa érzéseim, bizonyos emberek iránt. Volt már rá példa hogy egy-egy fiú olyan érzéseket keltett bennem amiket nem értettem hogy miért érzek irántuk úgy ahogy. Mindig a közelükben akartam lenni, mint egy amolyan védelmezőjük. De persze volt már kettő barátnőm. Ahsley és Carla. Az első barátnőm Ahsley 13-15 éves koromig volt. Jól éreztem vele magam meg minden, de ő egy idő után túl unalmasnak találta a kapcsolatunkat, és szakított velem. Kicsit rosszul esett a dolog, de aztán egészen hamar bele került az életembe Carla ő 15-16 éves koromig volt a barátnőm. Vele is jól éreztem magam, de nem voltam annyira biztos magamban vele kapcsolatban így annak a kapcsolatnak én vetettem véget. De az után is eléggé rosszul éreztem magam. Azt az egy-két fiút akik iránt pedig korábban fúrcsa érzéseket tápláltam, sem nekik sem a családomnak, sem senkinek még a barátainak sem mondtam el. Úgy gondoltam csak a képzeltem játszadozott velem, és nem jelentettek nekem amúgy sem semmit. Egyiküket sem ismertem igazán, és nem is akartam mélyebben bele menni velük semmibe. Így hát annyiban is maradtak és szépen el is tűntek az életemből. Most csak is az éneklésre koncentrálok. Annyira örülök hogy azt látom a szüleimen hogy ők tényleg tehetségesnek tartanak és tényleg azt gondolják ők is hogy ezzel komolyabban kellene foglalkoznom. Szerencsésnek ézem magam hogy ilyen az életem amilyen.
Azt kérdezném mik a kedvenc zenéim?
Most elmondok párat.
Nagyon szeretem a Gans 'n' Roses számokat, a Shakira számokat, a Queen számokat, a Michael Jackson számokat, a Stevie Wonder számokat, a Christina Aguilera dalokat is. Hát igen valami ilyesmi az én zenei izlésem. Ilyen pop rock imádó vagyok én. Sokat gondolkodom az elmúlt időben azon milyen lenne az első x-factoros szereplésem, és hogy tovább jutnék-e. De azt gondolom hogy igen van elég önbizalmam és hiszek magamban. Ma is suli után mint mindennap élénekeltem egy két dalt majd mentem megírni a leckémet és aztán a barátokkal voltam kicsit majd eljött az este. Holnap két dolgozatot is írunk az egyik legjobb barátommal Emmával készültünk fel rá. Menni fognak úgy érzem.













































Ez lenne a második rész. Milyen volt? 🙄😁

Vágyak viharában Where stories live. Discover now