Bandaháború
Szóval ma dolgozat lesz nálunk a suliban, de nem izgulok mert Emnával profin felkészültünk rá. Ő is azt mondta nincs miért aggódni és ezt én is így érzem. Elment az első két óránk majd jött a harmadik ami töri volt és ebből írtuk a dolgozatot. Óra előtt a szünetben átfutott az agyamon egy pillanatra, hogy mi van ha még sem sikerül a dolgozat. Tudtam pontosan hogy akkor engem elkergetnek otthonról. Jól kellett hogy menjen. Azt mondtráztam magamban hogy nem engedhetem hogy elhatalmasodjon rajtam az hogy félek. Végül túl lettünk rajta és szerintem egész jól is sikerült. Simán meg van a 4-es 5-ös. Majd ment tovább a nap ahogy szokott. Majd utolsó óra után a folyosón még beszélgettünk kicsit Emmel.
-Na hogy sikerült a töri dogád?
-Mondtam már, hogy egész jól. Nem emlékszel Emma?
-Ja de igen. Tényleg a doga után egyből meg is beszéltük.
-És te mit csinálsz délután?
-Hát gyorsan megtanulok meg megírom a házimat, azt ám nem tudom. Talizhatnánk ha benne vagy úgy is ráérek.
-Redben. Én is ráérek.
-Redben akkor nálatok vagy nálunk talizunk?
-Most inkább nálatok úgy bennem van ma a mehetnék. 😅
-Redben akkor 18:00-kor a házunk előtt.
-Redben. - mondtam határozottan majd elváltunk. El is indultam sietve haza hogy időre kész legyek a tanulással. Már a sulitól kb. másfél méterre járhattam amikor megpillantottam a haverjaimat egy padnál. Voltak páran akik cigiztek.
-Sziasztok srácok! Mi a hézag Michael fíú?
-Helló Styles! Semmi kül csak itt lopjuk a napot a spanokkal. Épp arról beszéltünk hogy egy merő szar volt ez a mai nap.
-Valamikor így mind talizhatnánk ha gondoljátok régen lógtunk már együtt.
-Hát igen az régen volt. Jól beszélsz. Azóta teljesen megváltoztál.
-Hát minden változik. Na mindegy én megyek is mert sietek.
-Merre mész Styles?
-Hát haza fele.
-Elkísérünk egy darabon úgy is mi is arra akartunk menni.
-Hát redben nem bánom úgy is jobb így mint egyedül. - majd mentünk és mikor kiértünk a suli utcájából megláttam hogy a körforgalomnál ott a másik banda akikkel mi mindig is fasírtban voltunk. De akkor még a srácok nem vették őket észre így nem szólhattam hogy menjünk más felé. Mikor azonban odaértünk Michael és a másik banda vezére Lucke meglátták egymást és Lucke így szólt.
-Na mi van suttyók. Mi az hogy ti ilyenkor már itt vagytok. Ilyenkor tudtommal még nagyban a suli körül ólálkodtok. - erre Michael így vágott vissza.
-Ólálkodunk? 😆😆 Ólálkodni maximum ti szoktatok és nem mi na mindegy ma kicsit előbb indultunk el a törzshelyünkre igen. És akkor mi van? Semmi közötök hozzá. - vágta oda neki, s ekkor kitört a tömegverekedés a két banda egymásnak ugrott. Csak én álltam ott földbegyökeredzett lábakkal, és egy másik srác a másik bandából. Nem tudtam ki az mert háttal állt nekem. Azonban mikor megfordult és megláttam ki is ő nagyon meglepődtem, és legszívesebben elrohantam volna onnan.Hát ez lenne a harmadik rész. Remélem tetszett. ☺️
YOU ARE READING
Vágyak viharában
FanfictionSziasztok! Ez a legújabb storym. Ez egy larry story lesz, szóval ha érdekel és szereted ezt a ship párost akkor tarts velem 😉 Vágyak viharában...