A felismerés
Ez után a sok izgalom után haza utaztunk majd megmutattam másnap a felvételeket Emmanak amik készültek. Mondtam is neki hogy annyira ismerős az egyik új társam. Erre Emm pár perces hallgatás után így szólt hozzám.
-Hát persze Harry ő Louis! Louis Tomlinson. Tudod akivel régebben jóban voltatok. -erre belém vágott az emlék.
-Hát persze tényleg ő Louis! Úristen ezer éve nem is láttam. De ahogy észre vettem ő neki sem esett le hogy én ki vagyok.
-Hát persze ez természetes hiszen nagyon régóta nem is láttátok egymást. Biztos ő is megfeledkezett rólad. De szerintem ezzel nincsen semmi probléma. Csak majd ha legközelebb találkoztok mondd el neki hogy mi a helyzet.
-Persze persze mindenképp biztos akkor már ő is emlékezni fog rám.
-Biztos.
-Egyébként holnap fogunk talizni Liaméknél. Akkor majd felvilágosítom Louist.
-Persze az úgy jó is lesz. -majd hamar el is jött a másnap. Jó pár percet valami 40-45 percet kellett utaznom de odaértem Liamékhez. Addigra már mindenki ott volt.
-Sziasztok látom én érkeztem meg utolsóként.
-Hát igen elég lassú csiga vagy. 😄 -Mondta Liam egy nevetés kíséretében.
-Nyugi csak viccelek. -és azonnal szimpatikus lett nekem a srác. Tudtam hogy nagyon jóban leszünk. Majd még beszélgettem a többiekkel is és elkezdtünk kint az udvaron focizgatni.
-Na és fiúk mit gondoltok milyen legyen a csapatképünk kell egy imidzs. -kezdett bele komolyabb témákba Liam. Hiszen nem azért vagyunk itt hogy kitaláljuk milyen legyen a banda?
-De igen így van. - Helyeselt Niall.
-Hát én személy szerint még nem tudom nem gondolkodtam ezen. Esetleg a többieknek valami ötlet?
-Hát én nem tudom. Ezt is nekünk kell kitalálni? -szolalt meg meglepődve Louis.
-Hát szerintem igen. -válaszolt Liam.
-Hát én sem tudom majd ott megmondják. -Mondta flegmán és kicsit egyhangúan Zayn.
-Jó akkor ezt majd később megbeszéljük. Lapozzunk. És ki mit tenne bele a bandába? Ki mit tudna adni hogy igazán ütős legyen a csapatunk? Pl Harry?
-Hát én első sorban magamat adnám minden helyzetben, és talán a bulis hangulatot próbálnám meg megteremteni.
-Ez jó ez szuper! 👍 Niall?
-Hát én is magamat adnám mindenek előtt, és még talán egy kis plusz ír színt vinnék bele a bandába na meg persze a gitár tudásomat. 😁
-Na és mi van veled Louis?
-Hát én is magamat adnám és talán a különleges hangszinemet ami különlegesebbé teheti a bandát.
-Rendben köszönjük Louis.
-Na és te Zayn?
-Hát, hát ízééé.. Én ezen még nem is gondolkodtam.
-Semmi baj Zayn akkor itt az ideje hogy elkezd. Addig én is elmondom hogy én mit adnék bele ebbe az egészbe. Szóval én is magamat adom majd és talán azért felelnék szívesen hogy úgy egyben legyen a csapat. És minden megjelenésén időben ott legyünk majd ahol kell. Meg ilyesmikre gondoltam. -Majd még hülyeskedtünk elvoltunk és beszélgettünk. Majd eljött az este és apa eljött értem. Nagyon fáradt voltam így csak felmentem a szobámba átöltöztem pizsibe és lefeküdtem aludni. Másnap áthívtam Emmat és elmeséltem neki mindent ami előző nap történt.
-Na jól van Harry látom jól szórakoztál. Na és mi volt Louissal.
-Hát végül semmi nem mertem neki elmondani semmit. Nem akartam megölni a jó hangulatot ezzel szóval csak elvoltam velük. De nagyon nézett engem szóval lehet valami dereng neki de szerintem még nem rakta össze a képet. Úgy hogy majd inkább legközelebb elmondom neki.
-Jól van Harry ahogy gondolod de én minél előbb elmondanám neki a helyedben mert minél tovább húzod annál nagyobbat fog robbani negatív értelemben.
-Igen nyugi tudom. Amint legközelebb talizok vele elmondom neki nyugi.
-Redben. Mondtam ahogy jónak érzed. -majd pár nap múlva be kellett költöznünk a táborba, és sokkal többet tudtunk találkozni a fiúkkal és sokat kellett próbálnunk is. Majd mikor találtam egy megfelelő pillanatot a folyosón leszólítottam Louist. Elvonszoltam egy olyan részre ahol nem volt senki más csak ő meg én. Majd bele kezdtem.
-Bocsi Louis most tuti nem érted hogy mi van csak azt akartam hogy ezt most senki ne hallja csak te. Nem emlékszel rám régről? Tudod annó mi többször is találkoztunk az uncsitesod Lucke által.
-De az az igazság hogy egy ideje már rájöttem csak nem mertem megmondani neked.
-De hát miért?
-Mert attól féltem hogy megutálsz és többet szóba sem fogsz állni velem.
-Ugyan már dehogy is. Mindig is nagyon jó fejnek tartottalak. Sajnáltam is hogy úgy megszakadt a kapcsolat közöttünk. Csak hát semmi elérhetőséget nem tudtam hozzád és így elvesztünk az éterben egymás számára de örülök hogy újra látlak és remélem hogy nagyon jó haverok leszünk. ☺️
-Én is remélem Harry.
-Na jól van most menjünk vissza már biztos keresnek minket.
-Persze persze menjünk. -majd azzal vissza is mentünk a többiekhez. Majd így mentek sorban a napok egy más után. Éreztük ahogy egyre híresebbek és híresebbek lettünk. Anyu folyton hívott engem hogy nagyon felkapottak lettünk és a rádióban is folyton minket játszanak. Igaz hogy az. X-factor egyre jobban ment, és jutottunk egyre csak előrébb és előrébb, de én belűl nagyon rosszul éreztem magam. Magányos voltam, és a honvágy is nagyon kínzott. Nem tudzam hogy meddig is mehet ez így tovább, de próbáltam inkább csak a fiúkra koncetrálni, és arra hogy minél jobb kapcsolatba kerüljünk, és összecsiszolódjon a banda. Majd később sokat beszéltem anyuval telefonon, és mindig azt kérdeztem tőle, hogy hogy vannak a hölgyek a pékségben. Ugyan is a munkahelyem is nagyon hiányzott. Anyu azt mesélte hogy a "lányok" is mindig néznek a tv-ben engem és nagyon szurkolnak nekünk. Az egyik próbán aztán oda jött hozzánk Simon és azt kérdezte, döntöttünk-e már a csapat nevet illetően, mert a következő adásban már csapatként kell kamera elé állnunk, úgy hogy tudniuk kell a kreatívosoknak a nevünket. Erre mi mind az 5-en össze néztünk, és kicsit habozva, de kimondtuk hogy mi a "One direction" névre gondoltunk. Simon felhúzta a szemöldökét mert nem értette ezt, és kicsit furának tartotta ezt a nevet. De végük le "oké"-zta, és mi ennek nagyon örültünk. Majd így haladt szépen fokozatosan a sorsunk. Sorban mentek az élő showk, és végül második helyen végeztünk a 2010-es X-factorban.Hát sziasztok meghoztam volna a hatodik részt is remélem tetszett. Ha igen várom a voteot. ❤️☺️
YOU ARE READING
Vágyak viharában
FanfictionSziasztok! Ez a legújabb storym. Ez egy larry story lesz, szóval ha érdekel és szereted ezt a ship párost akkor tarts velem 😉 Vágyak viharában...