Profesoara mi.a aruncat o privire plina de ura dar am hotărât sa nu o bag în seama. Mesajele de ls Mihai au încetat și chiar m.am bucurat.
@#$ DUPĂ 1 ORA @#$
Iar am primit un mesaj de la Mihai. Of..cred ca o sa rămână fără cap dacă mai sta mult pe lângă mine.
Mihai "Trebuie sa ne vedem urgent după ore!"
Eu "Oke"***
S.a sunat de ieșire și am terminat orele. O sa îi trimit un mesaj lui Mihai sa văd unde ne vedem..oare ce e așa "urgent". Cred ca iar joaca hormonii în el. Jur..daca mă atinge..e ca și mort.
Eu "Unde ne vedem? "
Mihai "În parcare"Nu i.am mai scris înapoi "oke" pentru ca m.am grăbit spre el ca sa pot scăpa de chin.
Ajung în spatele lui și observ ca era puțin încordat și gânditor. Oare la ce se gândea? Kiki..proasto..nu te mai gândii la asta..nu iti pasa.
-Mihai!! Dacă joaca hormonii în tine sa știi ca nu am chef!
-Știu ca mă vrei iubire..Și eu te vreau pe tine. Spune acesta care se apropia de mine.
Am făcut câțiva pași înapoi dar am fost prinsa de mână apropiindu și mai tare.
-Mihai!!Lasă.ma tip la el nervoasa încercând sa îmi eliberez brațul din mana sa mare. Dar în zadar..nu reușeam...
După cuvintele mele Mihai și.a strivit buzele lui moi de ale mele făcând un sărut cât mai apăsat. Nu pot sa îl refuz..e irezistibil băiatul ăsta, dar nu o sa cad în plasa lui. După ce ne.am desprins din sărut el mă luat în brațe stil mireasa și a început sa meargă pana la mașină lui. Acolo mă așezat cu grija în locul pasagerului și el a urcat pe locul șoferului.
CITEȘTI
Dark Angel
Teen FictionO lume de vis ...când, apare băiatul "perfect" dar se dovedește un criminal