-Oo..da ce placere am sa va vad domnisoara Angel. Cum ati ajuns asa devreme? Nu trebuia sa dormiti la ora asta? Fiti atenta, daca doriti sa.mi stricati ora ca de obicei, va invit dinainte la domnul director.
-Vai..doamna Martha...recurgem la amenintari deja? Eu zic sa dansam pe o manea si sa lasam amenintarile de-oparte pentru ca nu vreau sa va amenint si eu..stiti ce imi bate pielea.
- Nu cred ca ai fi in stare domnisoara Angel.
Imi pun picioarele pe banca si o intreb :
- Serios doamna? Nu as fi in stare? Vreti sa spun cantaretii dumneavoastra preferati?
- Nu ai de unde sa stii! Spune si incepe sa rada.
- Doamna..ma faceti si pe mine sa rad..cum sa nu stiu cantaretii dumneavoastra preferati? Ati uitat cumva ca am relatii peste tot?
- Esti o mica curva!
- Da? Ce credeti ca ar spune domnul director de acest "compliment" adresat unei eleve din partea dirigintei?
Ramane fara cuvinte. Atunci se suna de iesire. Imi las colegii sa iasa ei primi din "celula" si cand sa ies si eu doamna Martha imi "alinta" urechile cu vocea ei.
-Angel, stii..daca nu te duci la director promit ca o sa termini anul fara corijente.
- Hmm..suna interesant, oke, batem palma.
-Oke. Esti libera Angel.
Ies pe usa si merg pe holul lung si plin de elevi. Cand dau peste o mica taratura.
CITEȘTI
Dark Angel
Teen FictionO lume de vis ...când, apare băiatul "perfect" dar se dovedește un criminal