-Au!!
M.am dat cu capul de ușă dulapului ..ma doare :(..
M.am îmbrăcat cu o pereche de blugi de un albastru foarte deschis..mai mult spălăcit, un maieu alb cu imprimeuri florale , o pereche de converși negri și un machiaj simplu : fond de ten și tuș. M.am dus sa iau ceva de mâncare, de preferat shaorma, dar nu am găsit :( M.am dus la fast-food sa.mi iau una. Mi.am pus căștile în urechi, căci aveam ceva de mers și am dat play albumului meu preferat (Nirvana). În drumul meu, m.am izbit de un băiat înalt, par saten, ochi de un albastru deschis și purta o pereche de blugi negri, un tricou alb prin care i se putea observa corpul bine lucrat și niște converși negri.
-Ămm, scuze!!îmi spune el privindu-mă în ochi. Ești bine?
-Ămm..Ămm!cam atâta pot scoate pe gura, mă pierdeam în ochii lui, după care dau din cap în semn afirmativ, după care mă ajuta sa îmi ridic telefonul care nu mai funcționa.
-La dracu'!murmur eu.
-Haide să mergem la mall, îți cumpăr eu altul!
-Nu mersi, eu nu cerşesc atenție!
-Insist!
-Oke!
M-a luat de mână și m-a condus spre mașina lui. Ciudat. Mi-a deschis portiera BMW-ului negru ca un gentleman și eu ca o persoană "normală" ce sunt am dat cu (,) capul de tapetul mașinii. El a chicotit, iar eu mi.am frecat puțin capul strânbândumă.
CITEȘTI
Dark Angel
Teen FictionO lume de vis ...când, apare băiatul "perfect" dar se dovedește un criminal