Capitolul 4

103 9 0
                                    

Mă întorc cu fata la persoana care mă trage la un piept tare..era Mihai..

-Unde te duci? Mă întreabă vizibil nervos ca am plecat.

-Mă cheamă mâncarea!

-De ce nu spui ?! Noroc ca te.am văzut..hai sa mergem!

-Aha..de acum vrei sa te strig și "mami" și sa îti pui un sort de bucătărie ?

-Ha,Ha..ce glume ai în tine azi..

-Oke..

În drum spre Fast-food.ul ăla idiot ne.am întâlnit cu..aia sa fie Bebe (porecla ei) ? Aia e Bebe cu un baiat.

-Salut frate! Spune Mihai

-Salut! De când ai frate gagica ? Spune băiatul

-De azi frate! E gagica mea !zice fără nici.o ezitare

-Pardon?! De când suntem noi doi împreună copil schizofrenic? Zic eu cu nervi.

-Taci iubire..nu te mai ascunde!

-Hei Kiki! Spune Bebe

-Hai Salut! Bebe..de când ești cu ăsta și nu mi.ai spus ?

-De doua săptămâni!și îl cheamă Ionut.

-Nu îmi pasa cine e..daca se apropie de tine mai mult decât trebuie..îl castrez!!

-Gata fa! Usor..nu îmi face nimic..

-Iubire?

-Nu mai îmi..

Am fost întreruptă de sarutul cu Mihai..copilul ăsta nu are viață ? ..

-Ce dragut! Spune Bebe când vede ca ne.am despartit ușor. Asta înseamnă ca sunte.ti un cuplu!

-Mi.e foame!!

-Vrei shaorma? Mă întreabă Mihai

-Da!

-Îmi dai un sărut și îți cumpăr repede și mănânci. spune cu un zâmbet ușor pervers.

-Știi. .nu prea mai vreau mancare..vreau acasă!

-Vrei acasă?  Mă întreabă

-Da!

-Un sărut!

-Iau autobuzul!

-Nu cred ca o sa iei autobuzul!

-Vrei sa vezi?

-Da!

M.am îndreptat spre ieșire mergând spre statie dar..de odată sunt ridicata și pusă ca un sac de cartofi pe un umăr foarte tare...

Dark AngelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum