Ooo da, o mica bataie imi mai trebuie si doamna Martha o sa ma aiba la mana cu asta. Trec pe langa specimenul radio-activ, stand calma ,incercand sa nu fac vreo prostie dar calmul meu s.a spart atunci cand ma apucat de bratul drept, stiind ca vrea sa ma ia de par, asa ca am actionat si am luat.o eu inainte de par punand.o in genunchi. Imi da drumu maini , si incearca sa ma zgaraie cu unghiile ei de un metru. Atunci eu ma napustesc spre ea, dandui pumni in burta. Ma ridic calma, ma scutur pe haine si imi fac loc prin gramada de oameni care o priveau pe Jessica.
Ma indrept spre dulapul meu atunci cand iar sunt prinsa de mana de alt tantalau pregatinduma sa ii tuflesc un pumn in fata. Cand ma uit era un baiat destul de inalt, bine facut , o fata bine sculptata cu niste buze carnoase si parul mare, ridicat. Era imbracat intr.un echipament de fotball ,iar fetele roiau in jurul lui mai rau ca viespele la miere.
-Hei, ma numesc Adam.
-Hai salut.Eu sunt Kiki.
-Scuze, am vazut cum ai batut.o pe Jessica si echipa de fotbal si.ar dorii o fata ca tine in echipa.
Spune el ironic.
-Nu esti ironic, nu mai fa glume de cretini cu mine deoarece n.am sa rad.
Am iesit din scoala saturandu.ma de privirile insistente ale colegilor de liceu si am mers la fumat pe terenul de fotbal.
CITEȘTI
Dark Angel
Teen FictionO lume de vis ...când, apare băiatul "perfect" dar se dovedește un criminal