"Ne! Seninle evlenmeyeceğim."
"Bundan sonra sen bana aitsin. Oyunu kaybettin, kendi bedenini yatırmayı sen istedin. Noldu yoksa kaybetmek zoruna mı gidiyor?"
"Sus, gidelim şu aptal nikah dairesine!" Diyip hızlı adımlarla yoongi'nin önüne geçti.
"Uww..atarlı kadın. En sevdiğim." Diye mırıldandı Yoongi ve Jisoonun peşinden gitti.
Onunla evlenmiştim şaka gibi. Ama bahsi kaybetmiştim ve ben asla sözlerimden geri dönmezdim. 'Bedenim artık yoongiye aitti.'
Sinirim acayip bozuk olduğu için ağzımı dahi açmıyordum, yoongi'nin evine geldiğimiz de lavaboya girip yüzümü bolca soğuk suyla yıkadım. Kendime gelmeye çalışıyordum. Nasıl aptal gibi kaybetmiştim! O piçe nasıl vermiştim oyunu! Kendime Gerçekten çok kızgındım emindim kazanacaktım. Ama nasıl olduysa yoongi kazanmıştı. Jungkookun dedikleri de biraz olsun aklımı karıştırmıştı. Ama Yoongi sıradan bir kumarbaz değildi, hile yapmazdı, yani umarım.
Sanırım aynada kendime uzun süredir boş boş bakıyordum ki Yoongi kapıyı yumrukluyordu.
"Hadi çık!"
"Evinde on'dan fazla lavabo vardır, git başkasına SIÇ!" Sonunu vurgulayarak demiştim. Cidden kafasını yumruklamak istiyordum.
"O bana ait olan ellerinle kapıyı aç!"
İstemeyerek de olsa kapıyı açtım. Seni sikeyim yoongi!
"Açtım oldu mu? Neyse ben bir yerde takılırım."
Diyip yoongiye omuz atarak geçmiştim ki Yoongi kolumdan tutup beni bir yere doğru çekiştirdi.
Aishh mutfağa gelmiştik, ben yoongiye yoongi bana bakıyordu.
"Daha fazla bakacak mısın?" Diyerek ilk sözü yoongi söyledi, ben ise sinirle gözlerimi yumdum. Verebildigim en derin nefesi verip gözlerimi açtım.
"Ne yapmamı bekliyorsun!?"
"Yemek." Dediği şey ile sinirim dörde katlanmıştı. ŞAKA MI YAPIYOR BU PİÇ
"Neyim ben hizmetçi mi?"
"Kocan için yemek yapamaz mısın? Ya da o ellerine sahip olan adam için?"
Her seferinde bana sahip ya da ona ait oldugumu söyleyip durması acayip derecede sinir bozucuydu. Kafasında şişe kırıp yurt dışına kaçmak istedim, ama sadece istedim..
"Yemek yapmayı bilmiyorum."
"Öğren o zaman."
Tüm vücudumun elektriklendigini hissediyordum, anki biri bana elektrik veriyordu. Aishh bu aptal boş işi olmayan kumarbaz dalga mı geçiyor benimle!
"Öğrenemem."
"Neden?" Cidden herşeyi sorgulamayı kesip görevliye yemek yapmasını söylese her şey ne kadar kolay olacaktı değil mi? Ama Yoongi aptalı illa benim yapmamı istiyordu. Daha çok beklerdi.
"Çünkü yemek yapmaktan hoşlanmıyorum, öğrenmekte istemiyorum. Şimdi git s*kini ye!"
Ağzımdan kaçırdırdığım şey ile alnıma vurmuştum, neyse onda benimle evlenmeye yüzü vardı da ben bu dediğim laf için utanacak değildim ya. Bir dakika yoongi gülüyor mu?
"Neye gülüyorsun?" Sakince sordum, piskopat gibi gülüyordu ya da sokak kedisi gibi.
"Onu sen yiyeceksin."
"S*ktir!"
WNXOWMDKWKFNEOFMWMFOWMFKWDMWLDMWMCOWMFMWMFKWHiç iyi diğilim bölümün sonunu böyle hayal etmemiştim ama şöyle bir laf vardır ki
Okuyucu umduğunu değil bulduğunu okur. ksxomswpzmaidfiez Hadi bibi🐢🐢💘💘💘🍭🍭🍭🍭🍼🍼🍼🍼❤❤❤❤❤🛐🛐🛐😽😽😽😻😻😭😭😭🙏🏻🙏🏻🙏🏻🍑🍑🍑🤓🤓🤓🥕🥕🥕🦍🦍🦍🦍🍫🍫🍫🐢🐢🐢🐢💨💨💨💨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my bet | Yoonsoo
FanfictionÜlkenin en iyi kumarbazları bir masada toplanmışlardı. Peki ne üzerine bahse gireceklerdi? Masaya ne koyacaklardı? Kim kazanacaktı? Kim bilir belki 1 milyon dolar, Belki şirketinin %78 hissesini, belki vücudunu, bedenini, ya da canını, Kim bilebilir...