"Sen! Nasıl hile yaparsın ha!""Eğer hile yapmasaydım, Taehyung kazanacaktı. Yani sen her türlü kaybedecektin. Böyle cırlamayı kes."
"Ne o yoksa, benim Taehyung ile seks yapacak olma ihtimalinden mi korktun?"
"Hayır tabiki, bu hayatta tek değerli şeyim canımdır. Sen sadece benim için bir ödüldün."
"O zaman bırak beni kimseye hile yaptığını da söylemem!"
Yoongi güldü, "buna inanmamı mı bekliyorsun, Jisoo?" Ellerini göğsünde birleştirdi.
"Buradan çıktığın zaman ilk işin benim hile yaptığımı Taehyunga uçuracaksın. Ama sana kimse inanmayacak çünkü kanıtın yok."
"Salak! Görmüyor musun kanıt elimde?"
Diyerek elindeki kartı salladı Jisoo, yoongi ise gülümseyip jisooya doğru yaklaştı ve karti elinden aldı, kolunu uzatabildiği kadar yukarıya kaldırdı.
"Artık yok Jisoo."
"Adi or*spu seni! Seni kendi ellerimle geberteceğim!"
Jisoo ne kadar zıplayıp yoongiye vursa da kağıdı alamadı.
Yoongi ise hızlı adımlarla odasında tuvalete girdi, Jisoo kapıyı acmaya çalıştı ama kitliydi.
"Aç kapıyı! Sıçmanın zamanı değil!"
"Ah hayır Jisoo, sadece elimdeki şeyi yakacağım."
Yoongi kartı çakmak ile yakmıştı, artık kanıt yoktu. Yoongi lavabodan geri çıkınca, Jisoo yumruk attı. Yoongi eliyle çenesini tuttu.
"Acıdı Jisoo, gerçektende fazla gaddarsın."
"Aceleyle hemen evlenmemizin nedenini bana aşık olduğundan sanmıştım ama yanılmışım Yoongi. Sen benim gibi zeki bir kadına yakalanacağına emindin!"
"Zeki olduğuna emin miyiz ha?" Diyip gülümsedi Yoongi. "Tek kanıtını elinden almam saniyemi almadı."
"Taehyung ve Jungkooka aldıklarını geri vereceksin!"
"Sorun değil, 1 milyon dolara ve o şirket hissesine ihtiyacım yok. Ama sana ihtiyacım var."
"Ama benim sana ihtiyacım yok, Boşanacağız!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my bet | Yoonsoo
FanfictionÜlkenin en iyi kumarbazları bir masada toplanmışlardı. Peki ne üzerine bahse gireceklerdi? Masaya ne koyacaklardı? Kim kazanacaktı? Kim bilir belki 1 milyon dolar, Belki şirketinin %78 hissesini, belki vücudunu, bedenini, ya da canını, Kim bilebilir...