"Aptal mısın Yoongi!""Yine ne yaptım?"
"Kırmızı kartı sona sakla dedim sana!"
"Ama şimdi attığım için tüm kartları topladım, iyi olmadı mı?
"Geri zekalı! Bende de 'değiş tokuş kartları' var sendeki tüm kartları alacağım şimdi."
"Aishh tamam tamam, yapmam bir daha boyle."
"Yoruldum artık, benden bu kadar." Diyerek elindeki tüm kartları masaya bıraktı jisoo.
"Ne yapmak istersin?"
"uyumak."
"Uyumak mı? Saat daha.." elindeki saate baktı, " gece yarısı bile değil, saat 23:13"
"Uyumak için gece yarısını mı bekliyoruz?"
"Ahh peki, gidelim odamıza."
"Odamız? Beraber mi uyuyacağız?"
"Misafir odasındaki tozlu yatakta uyumak istersen benim için sorun yok."
"Beraber yatalım, en fazla ne olabilir ki."
Beraber yatak odasına çıktılar.
~~~
"Jisoo nefes alamıyorum çek ayağını!"
"Ne diyohsun Yoongi?" Uykulu bir tonda konuşuyordu Jisoo, yavaş yavaş derin uykusundan uyanıyordu.
"Ayağın diyorum! kafamda diyorum!"
Jisoo yatakta ters dönmüş ayagı yoonginin suratındaydı, jisoo hemen yatakta oturur pozisyona geçti,
"Uyurken biraz delice yatarım, söylemeyi unutmuşum."
"Keşke söyleseydin." Diyip yatakta doğruldu yoongi.
"Beraber aynı yatakta uyuduk ama hâlâ birbirimizi tanımıyoruz," dedi yoongi saçlarını karıştırırken.
"Sana demiştim, oyunu sana öğretince boşanacağız."
"Olsun, yine de seni tanımak istiyorum."
"Peki, şimdi gidelim kahvaltı yapalım."
~~~
yaklaşık 2 hafta geçmişti, Yoongi jisoo'nun gösterdiği tüm taktikleri uyguluyordu, hatta bir kaç kez Jisooyu yenmişti, hemde hilesiz..
Jisoo ve Yoongi arkadaş olmuşlardı, beraber iyi anlaşıyorlardı.
Belki de Jisoo sadece gitmek için çabalıyordu, kimse bilemez bunun cevabını.
Yoongi, jungkook, Taehyung ve Jisoo yine bahis oynamak istemişlerdi.
Ama bu sefer o kadar da büyük seyler koymayacaklardı ortaya sadece eğlence içindi.
Herkes masada oturmuştu Jisoo hariç.
Herkes Jisooyu bekliyordu.
Ayrica jisoo yoonginin hile yaptığını kimseye söylememişti,
Yoongi ve jisoo aynı evde kalıyorlardı ama jisoo bugün alışveriş mağazasında fazla vakit geçirdiği için yoongi onu magazada bırakıp bahis oynayacakları yere gelmişti
Yoongi ve diğerleri bahis masasında daha fazla beklemeye dayanamamıştı, yoongi eline telefonu alıp jisoonun numarasını tuşladı.
Duyduğu şey ise sadece şu oldu.
"Bu numara kullanılmamaktadır"
PUAHHAHAHAHBiasim terk edildi, ben yaptim😎🔫
Neyse serefsizlik yapmayi severik
Beklemede kalin bi 10 sene sonra yebe yazarim 💘 kalbinize ok götünüze-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my bet | Yoonsoo
FanfictionÜlkenin en iyi kumarbazları bir masada toplanmışlardı. Peki ne üzerine bahse gireceklerdi? Masaya ne koyacaklardı? Kim kazanacaktı? Kim bilir belki 1 milyon dolar, Belki şirketinin %78 hissesini, belki vücudunu, bedenini, ya da canını, Kim bilebilir...