Yoongi hızla odadan ayrılmıştı, adamlarına Jisoo'yu aramalarını söylemişti. Havaalanı, evini ve avm'yi aramıştı ama Jisoo yoktu.
Tamamen yer yarılmış Jisoo'da içine girmişti.
Jisoo birkaç gün önce plan yapmıştı, en yakın arkadaşı olan Seok Jin, Yoongi avm'den ayrılınca, Jisooyu arabası ile şehir dışına götürecekti.
Oradan da yurt dışına Amerika'ya gitmeyi planlıyorlardı.
Jisoo bir kumarbazdı, tek derdi para ve kumardı. O aşık olamazdı.
Bir süre yurt dışında yaşamayı planlıyordu, arkadaşıyla beraber.
Seok Jin, Jisoo gibi kumarbaz değildi. O tefeciydi.
"Jisoo, biletleri aldım. Birkaç saat içerisinde New York'ta olacağız."
Jisoo sıkıntıyla nefes verip, arkadaşı Seok Jin'i onayladı. Arkadaşı bir terslik olduğunu düşünüp,
"Bir sorun mu var, Tatlım?" Diye sordu.
"Ha..yok. sadece biraz tedirginim. Beni..bulamaz, öyle değil mi?"
"Evet Jisoo. Ben varken seni bulması imkansız. Kafana takmayı kes sadece bir süre kumardan uzak durman gerek." Sonlara doğru hafif kıkırdadı Seok Jin.
gibi ikinci kere tekrarlıyordum. Jisoo o adama bağımlı yaşamak istemiyorsan buna katlanmak zorundasın.""Pekala."
Jisoo ve Seok Jin sorunsuz bir şekilde uçağa bindiler.
New york'a vardıklarında kalacakları eve taksi ile gittiler.
Seok Jin, birkaç gün önceden her şeyi hazırlamıştı.
Eve geldiklerinde bahçedeki kocaman havuzda onları karşıladı. Gerçekten güzel, büyük ve ferah bir evdi.
"Evi gezmek ister misin?" Diye sordu jin.
"Olur." Diye onayladı jisoo.
_____________
Beni tekrar görmek istersen beni araman yeterli
Unutma hile yapanlardan hoşlanmam
Beni, benim yöntemim ile bulacaksın
Kırmızı kartı sona bırak, sonu büyük oyna ve beni bul yoongi
O zaman tamamen sana ait olacağım
O gün sende bana ait olacaksın
Şunu bilmeni isterim ki, ben kaçmadım sadece sen hile yapmanın bedelini ödüyorsun
Kim Jisoo
Yoongi elindeki mektuba bakıyordu, nasıl bulacaktı ki? aptal bir kırmızı kart ile.
____________
Aradan bir iki aylar geçmişti, Yoongi birçok kumarbazla hilesiz bir şekilde, Jisoonun kırmızı kartı sona bırak yöntemi ile oyunları kazanmıştı.
Yoongi bir gün oyun sonrası eve geldiğinde kapısının önünde bir zarf görmüştü, yere eğilip zarfı aldı.
Zarfın içinden bir kart çıktı, kırmızı renkteydi.
Min Yoongi'ye
Oyun oynayalım, Bahisi sen seçebilirsin.Seni Amerika'ya davet ediyorum.
______________
Yoongi amerikaya uçakla uçmuştu, o mektubun Jisoodan geldiğini düşünüyordu.
Açık adres verilmişti, taksi ile oraya gitti.
Burası bir depoydu.
Duvarlar grimsi bir renkti, deponun içindeki ışık kör edici derecedeydi.
Yoongi etrafa baktı, deponun ortasında duran masaya ilerledi.
[Yukarıyı düzeltmeye üşendim T-T]
Ne masada kartlar vardı, ne de depoda Yoongi dışında tek bir insan.
Depo kapısı sert bir biçimde kapandı,
Kapınım hızla çarpılma sesi ile Yoongi yerinden kalktı ve kapıyı açmaya çalıştı.
Ama olmuyordu, Yoongi ne kadar zorlasa da kapı açılmıyordu.
Ve o ses duyuldu,
"Kapı açılmıyor, daha ne kadar zorlayacaksın Yoongi?"
Yoongi sese aldırış etmeden kapıyı zorlamaya devam etti, en sonunda hırsla kapıyı tekmeledi.
"Buradan çıkmak istiyorsan oyun oynamalısın Yoongi.
"PEKALA OYNAYALIM!" Diye bağırdı yoongi.
Mikrofonun ucundaki kişi kıkırdadı,
"Oyun derken kumar sanıyorsan yanılıyorsun, Seninle hayatta kalma oyununu oynayacağız."
"Yaptıgın aptallıklar asla bitmiyor, buraya gelerek en büyük hatayı yaptın."
"Ne?" Diye mırıldandı.
"Bu nedenle ölmek zorundasın."
Depodaki tüm ışıklar söndü. Depoda tek bir pencere bile yoktu. Yani İçerisi tamamen karanlık olmuştu.
"Karanlıktan korkacağımı mı sanıyorsun pezevenk!"
"Karanlıktan değil, karanlıkta göremediğin şeylerden korkmalısın."
"Ne-"
Yazdıklarım cidden çok saçma ama yqpcak bir şey yok qpxöğdöwx aklıma bir fikir geldi kitap biraz boka sardı ama olsun neysem bir sonrki bölümü yarın atarımm<3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my bet | Yoonsoo
FanfictionÜlkenin en iyi kumarbazları bir masada toplanmışlardı. Peki ne üzerine bahse gireceklerdi? Masaya ne koyacaklardı? Kim kazanacaktı? Kim bilir belki 1 milyon dolar, Belki şirketinin %78 hissesini, belki vücudunu, bedenini, ya da canını, Kim bilebilir...