Happy reading
Malam pun tiba Boboiboy the geng sedang berkumpul di rumah tok aba...,,,
"Oy gopal apehal lu makan banyak-banyak" pekik Ying.
"Entah lah, kasian kan yang belum makan" sambung Yaya.
"Alah tak pe, atok masak banyak dah ni" ucap tok aba ditengah keributan, tok aba sedang membawa mangkuk berisi sup lobak.
"Errh atok, tu sup lobak ke?" Tanya fang malu-malu.
Author: Hahahaha sok-sokan malu padahal mau🤣🤣.
B.gempa: dah la tu, kau pun sama malu-malu saat bertemu dengan ku, padahal kau sangat rindu¥^
Author://njir malu gue// ish tak la
B.gempa://nahan tawa
Oke skip
"Eh iye, ni atok masak spesial sup lobak merah untuk kau" ucap tok aba sembari memberi mangkok itu ke fang.
"Wah terima kasih tok" ucap fang berterima kasih.
Skip
Mereka pun selesai makan dan pulang kerumah masing-masing.
"Fang kau nak tidur Kat bilik tamu, atau Kat bilik aku" tanya Boboiboy.
"Aku nak tidur Kat bilik tamu je lah,apehal aku tidur dengan kau gelay la" ucap fang sedikit lebay.
"Yelah lagipun kalo kita tidur satu bilik pun tak pe, kite kan lelaki" ucap Boboiboy tenang, sementara fang pikirannya masih traveling (mikir yang gak-gak).
"Ish tak nak la, nanti kau ambil kesempatan"ucap fang membuat Boboiboy bingung.
"Mengambil kesempatan? apa kau merepek ni" tanya Boboiboy hairan.
"Yelah, nanti kau Cuba peluk aku ihhh... Geli la"ucap fang sedikit ngelantur, Boboiboy hanya menyipitkan matanya, dia sekarang tau apa yang dipikirkan oleh fang.
"Aku?peluk kau? Ish tak mungkin la" ucap Boboiboy.
"Tak mungkin ape, intinya aku tak nak tidur dengan kau" ucap fang lalu masuk kebiliknya.
"Ish aku pun tak nak, mungkin je kau yang nak peluk aku huh" ucap Boboiboy lalu ia pergi ke kamarnya.
Skip
Keesokan paginya.
"Aaaargggh ish fang ape yang kau buat tu, pergi la" teriak Boboiboy."Hahahaha" fang hanya tertawa usil
(Bwahahaha, intinya anggap aja kek begitu ya)
Flashback
"Hooammm...,, Eh dah pagi" ucap fang sembari mengusap kedua matanya.
Lalu ia melangkah keluar dari kamarnya."Selamat pagi tok" ucap fang
"Eh fang kau dah bangun" tanya tok aba
"Dah tok, errh Kat mane bilik mandinye tok?" Tanya fang.
"Eh alien pun mandi ke?" Tanya tok aba,. Fang yang mendengar pertanyaan tok aba hanya Menatap datar.
"Ye la tok, gini-gini kan fang alien yang hensem" ucap fang sembari bergaya, tok aba hanya menggeleng-gelengkan kepalanya saja.
"Kamar mandi ada Kat belakang" ucap tok aba dianggukan fang.
Skip
Selesai mandi fang pun menaiki tangga menuju kamar Boboiboy.
"Ish Boboiboy ni belum bangun-bangun lagi, kemarin Kate nak pergi Kat pantai" oceh fang, lalu fang tiba dibilik Boboiboy tapi die tak menemukan Boboiboy, sampai ia mendengar suara seperti orang mandi.
Lalu ide usil terpikir olehnya.Skip
intinya sih si fang ngintip Boboiboy mandi, terus difoto.Flashback end
Author: Bwahahaha,//ketawa-ketawa kek orgil.
B.gempa:_-dasar author mesum
Author:gak peduli ¥^
Bugh
Bugh
BughAuthor:huhuhu ku menangis....
B.gempa: gak usah lebay
Author: huh:v//ngambek
Oke skip
Dipantai
"Eh apesal dengan kau ni Boboiboy" tanya Gopal sembari menatap Boboiboy yang tengah diem sedari tadi.
"Ha'ah Boboiboy kau oke tak" sambung Yaya.
"Betul tu, eh fang kenapa dengan Boboiboy tu a" tanya Ying sembari menatap fang. Nampak fang tengah senyum² sendiri sembari liat foto author//plakk maksud gue liat foto yang tadi ia ambil saat Boboiboy tengah mandi.
"Oy fang kau tak dengar ke?" Teriak Ying yang asyik dicuekin oleh fang.
Author:hahaha kacian dicuekin
Bugh
Bugh
BughYing: kau nak kene ke author//marah
Author:ish kau ni huhuhu//ngambek
Oke skip
"Alah Boboiboy tu-" belum selesai fang bicara Boboiboy menutup mulut fang.
"Ish kau ni fang, jangan la bagi tau Diorang",bisik Boboiboy.
"Ei Korang oke tak?"tanya Ying. Lalu Boboiboy melepas bungkamannya. Fang hanya tersenyum canggung.
"Masih baik tadi malam aku tak tidur dengan fang, kalau tak mungkin iiiiii...." Gumam Boboiboy sembari menggelengkan kepalanya, sontak membuat kawan-kawannya bingung.
Skip
Saat mereka asyik bermain bola voli tiba-tiba awan menjadi mendung.
"Aih apehal tetiba mendung ni" ucap Ying, lalu mereka semua pun menatap ke langit dan...
Dorr...
Dor......
Dor......Tiba-tiba sebuah tembakan melesat kearah Boboiboy Dkk.
'Arrggh'
Teriak mereka.
Tiba-tiba ada seseorang yang melangkah mendekati Boboiboy.TBC
Oke guys sampe sini dulu ya, kira-kira itu siapa ya?
Jangan lupa follow author juga vote and comen ya...
ByeeBela: njir ni author pasti tengah males up
Rafael:betul tu, die ngambek tu soalnya sedari tadi Novel yang die buat k'hps dan hilang.
Bela:Hmm kasian
Rafael: ha'ah, bahkan die Sampai tengah malam masih membuat novel><
Bela:kalau macam tu jom besok kite beri die kejutan
Rafael: ok la#^
KAMU SEDANG MEMBACA
Presiden Cuek Tapops Muncul Chek (Boboiboy×Reader)
Fiksi RemajaY/n ialah gadis berumur 15 tahun. Ia memiliki kuasa yang begitu luar biasa tapi pada suatu ketika kejadian 10 tahun itu masih terus menghantuinya, masa dimana iaa harus kehilangan orang-orang yang ia sayang. Sejak y/n kecil ia tinggal bersama laksam...