First day "Sweet revenge"
Helvy menggunakan baju dark blue & skirts berwarna putih. Dia besiap untuk ke butik nya (Boutique Rinq)
Helvy mengelola Boutique Milik Ibunya yg telah di beri kepada Helvy. Helvy seorang designer pakaian dan dia mereka baju pengantin juga. Sudah 2 tahun setengah dia menjaga boutique nya ini. Tidak pernah tidak sibuk, pelanggan selalu berurusan di kedai mereka. Helvy sendiri akan design baju pengantin dan dia juga menyediakan baju pengantin berdasarkan bajet psg yg ingin berkahwin.
Handbag white ☑️White Heel ☑️
Penampilan Helvy memang menarik ini pertama kali dia menggunakn pakaiaan yg begitu sexy selaluny Helvy kurg bergaya di sebabkan ex bf nya nda suka konon pakaian mjolok mata.
"Tarik nafas, hembus. You can do it Helvy" bilang Helvy sendiri.
Helvy memandang cermin d kereta nya buat kali terakhir Sebelum dia masuk boutique nya. Helvy sedia mau keluar ke boutique nya. Tiba² motor secara mengejut parking di pintu kereta nya. Hampir motor itu melanggar kereta. Helvy sempat teriak kecil di sebab kn terkejut.
Lelaki yg membawa motor itu meminta maaf tpi Helvy menjeling saja. Langsung tidak menoleh lelaki itu dan Helvy terus berjalan ke boutique nya. Malas nk bercakap sama org lain. Helvy masuk ke boutique nya.
"Morning everyone" Helvy memberi senyuman paling manis dan berjalan dgn yakin kn masuk. Semua pekerja nya termasuk si carl terkejut dgn penampilan Helvy.
"Yonggggggg santik gila kau ni" bilang si carl.
"well saya ubah diri saya yg selalu lemah dan tidak pandai bergaya". bilang Helvy. Carl mengekori Helvy ke bilik kerja nya.
"So today mcm mna jadual saya ?" bilang Helvy kepada Carl.
"Today ada 2 psg yg appointment untuk rekaan baju pengantin, 2 org appointment untuk dress dinner" bilang carl.
"Ok thanks for the info tpi klau psl dress dinner itu , kau dapat handle jgk kn sendiri ?" bilang Helvy memandang Carl.
"saya ??? boleh baa tdaa masalah. percaya mata saya." bilang carl.
"yala, saya tau kau boleh. kalau ada apa² just call saya. saya mau start ptg ni saya mau pigi Gym sdh mau ksih sexy body" bilang Helvy sambil bckp suara nada berbisik dgn Carl.
"Ok bosku tdaa msalah yg penting kau jga diri saja. Ba klau tdaa apa² saya mau prgi tinguk dulu d dpn sana mnatau ada tanak wagu" bilang carl.
"ceii itu sjaa kau cari, hushh sana"bilang Helvy smbil mengetawa kn Carl.
Helvy ambl ipad dan pen ipad khas untuk melukis rekaan. Helvy mula mengunakn ipad untuk membuat rekaan pakaian lebih jimat masa dan mmg berguna.Jay Park
Jay melihat tiada parking motor yg kosong dan dia nampak parking kosong d sebelah 1 kereta.
"Sekajap saja bukan lama boleh lh parking situ"bilang Jay sendiri.
Hampir Jay melanggar pintu kereta itu sbb secara mengejut Perempuan itu buka pintu.
"Omg Why so clumsy Jay" bilang Jay sendiri. Jay hanya menatap perempuan itu.
"Pretty" bilang Jay sendiri.
"I'am sorry, i didn't mean to... " bilang Jay. blm sempat dia meminta maaf kena jeling saja terus Perempuan itu berlalu pergi.JAY PARK
Anak tunggal.
Kadazan mix Korean
Mama si Jay org sabahan dan bapa dia org korean.
Sudah 10 tahun Jay menetap bersama Keluarga nya di Sabah.
Keluarga nya mengelola Kereta Import/ Export.To be continued 🥰
YOU ARE READING
Pretty But Psyco (On-going)
RomanceShe look so sweet, pretty but She psyco?! "Jay please don't bother me ba?" Bilang Helvy "No, until you say yes to marry me."bilang Jay. Dapat kah Jay menjadikan Helvy suri hatinya yg sah ? Stay tuned guys. 😉