<><><><><><><><><><><><>
Valaki összerak. Valaki összetör. De van, hogy az a kettő ugyanaz.
<><><><><><><><><><><><>
541 szó
2 hónappal később. 2021,12,20,
Loretta Tomlinson szemsz.
Tegnap indult a túrné. Másnapján a nagyvitának megírtam 3 számot is azóta nem írtam csak Thris, fel is vetük az összeste. Most az Los-Angeles-i állomásra tartunk. 4 napig leszünk ott. 2 fellépéses nap 2pihi. Amin az egyiken kórház látogatás Louissal ami tegyük hozzá pot aszülinapunki nap. Az esküvő megvolt akkor se láttam Harryt. Az újságok azt írják hogy barátnője van. Örülök neki tényleg meg mindne de fáj nekem ő a nagy Ő. Tudjátok amit nem tanítanak a suliban ami csak ha megéled fogod tudni mit is jelent. Nekem ezt a betűt azzal lehetne helyetesíteni Harry Styles. Most mondhatnátok, hogy nem is ismerem, de nem! Louis mikor nem is ismertek engem mindig mesélt mi történt amikor kezték egészen 2 hónappal ezeltőttig mindent tudok. A modestes hazugságokat. Everything. Mindent. Úgy döntöttem elő adok ma két számot a háromból. A Liar-t és a Princesses don't cry-t bár a Princesses-t még Mike idejében írtam felkészültem előadni.
-Lors leszállunk- jött oda Thris a magángépünk 15 perc múlva már landolt is mentünk kifele a fotósok a kordonon beakarnak jönni oldalra pillantok és meglátok valakit. Cole. Cole Jordan. A világ leghülyébb embere. Persze jó értelemben már menni akarok mikor üzenetem jött. Ismeretlen szám.
"Látom megérkeztetek. Majd talizunk! H"
-H?-kérdeztem
-Harry?-kérdezte Thris mikor beszálltunk a kocsiba ami elvisz a hotelbe
-Ja csak motyogtam- legyintettem- tudod kit láttam?
-Na, kit?
-Cole Jordan- mondtam ki. Ő meg csak oda fordult a sofőrhöz
-Siessünk- mondta- ne mondod, hogy Cole itt van. Hozta a kedvenc öcsikémet?-kérdezte amikor visszafordult
-Nem tudom egyedül volt
-Oh
-Hiányzik?-kérdeztem
-No . Forse un po'-komorodott el
(Nem . Talán egy kicsit -mondta Olaszul)
-Amúgy tudtad hogy modell lett?- kérdezte
-Aha lesz majd vele egy fotózásom- mondtam
-Mikor akartad elmondani?- kapta fel a fejét ekkor felmutattam a telefonom
Robert üzenetet küldött
"Remélem lassan itt vagytok! Ha nem kinyírlak titeket!!! Azért írok most hívtak az ügynökségtől lesz egy fotózásod Cole Jordannel. A Los- Angelesi 3. napon!! Esküvői!! Bocsi nem tudtam lemondani mert helyetted Thris lett volna, de ő a zabagép Horan felesége. Szóval puszika <3"
-Most írt?- húzta fel a szemöldökét
-Aha- mondtam
Innetnől nem beszéltünk, de amint megérkeztünk.
-Ott van- mutatott ki az ablakon Thris -maradj itt elküldöm a piócákat és Colet ide hívom várj 10 percet!- puszilt meg és kiszállt a kocsiból
Elég erő teljesen elküldte a fotós riportereket melegebb éghajlatra 10 perc múlva kinyílt az ajtóm és kihúzott a kocsiból Cole.
-Hercegnő- ölelt meg
-Hercegem- öleltem vissza. H. Ezért írta ezt. Áh!
-Gyere csak - hútott az egyik irányban ahol egy kék rozoga kocsi volt. A régi kocsim ezen tanított meg vezetni Cole és Louis
-Bella!- kiabáltam és oda futottam a kocsihoz- Bella, de rég láttalak
-Jobban örülsz a kocsinak mint nekem?- nevetett és felültetett a kocsi csomagtartótetejére hogy szemtől szemben legyünk mert elég alacson vagyok
-Áh nem- pusziltam meg a homlokát
-Dehogynem na gyere- kapott a nyakába, mint tudjátok a mikulás a zsákot
-Mi vagyok én?- kérdeztem és ütögettem a hátát
-Hercegnő? A hercegnők csak vörös szőnyegen sétálnak is itt nincs olyan- közben kinyitotta az ajtó én beültem ő is és elmentünk egy kávézóba kitárgyalni a dolgokat amióta nem láttuk egymást vagyis 3 hónapja.
KÉSZ
ESTÁS LEYENDO
A kicsi Tomlinson (Harry Styles ff) befejezett
FanficBefejezett Ez egy Harry Styles ff. Ő Louis Tomlinson húga. Én találtam ki. A valóságban nem létező. Itt kicsit késik a 1D felbomlása. ---- Lorettát Anna Kendrick és Selena Gomez személyesíti meg. Thrist Hailee Steinfeld Mindenki más önmaga --- Minde...