<><><><><><><><><><><><>
Arról nem dönthetünk, ér-e bennünket fájdalom, de arról igen, szenvedünk-e.
<><><><><><><><><><><><>Harry Styles szemszög
Már három napja keresi a rendőrség persze mi is a fiúkkal. Mikor eltűnt össze törtünk. Louis eltűnt fogalmunk se volt hova ment még most se tudjuk hol van egyszerűen felszívódott. Niall és Thris is elment elköltöztek egy külön lakásba. A 1D így ahogy megvolt Louis nélkül nehéz volt sok dalt írtunk párat feltettünk de koncertre senki nem akart menni. A Sweethearts teljesen felbomlott mint az gondolhatjátok Lors nélkül. Nekem azóta senki sem volt. Liam becsajozott. Valami Cherly. Fogalmam sincs nem is érdekel. Ez a helyzet jelentés azt hiszem. Ja nem lett egy kis Horan poronty. Wanda Olivia Horan. Nagyon cuki mondjuk nem igazán láttam csak egyszer. Azt hiszem 3 hónapos kb.
Éppen vezettem hátul Liam ült az anyós ülésen Niall és hátul Zayn. Ja igen öhm. Ja. Zayn visszajött nem játszik a bandában de elmagyarázta miért ment el így hát nincs harag. Azért a Horan kicsit neheztel rá de az mellékes az autópályán mentünk mikor az egyik sávból ki kanyarodott egy fekete BMW terepjáró.
És mögötte rendőrök lelassítottam belém ne csapódjon és ekkor megfordult az anyós ülésen ülő lány.
-Loretta- kiabált Niall
-Mi a szar?!- kiabáltam és bele tapostam a gázba követtem a rendőrök után és ekkor az történt mire senki se számított a kocsi felrepült nekiment egy roncskocsinakMentők rendőrök kiabálás össze mosódott az egész. Lelassítottam a roncs mellet és oda futottam közben a fiúk is kiszálltak ha jól láttam futottam a roncshoz. Közben kiabáltak hogy: ,,menj onnan" ,,felfog robbani" ,,menekülj onnan" ,,futás".
Ezek egyszerre. Feltéptem az anyósülésnek az ajtaját egy vért köhögő Loretta fogadott
-Ha...Harry
-He nyugodj meg itt vagyok- kapcsoltam ki az övét szépen lassan és kihúztam a kocsiból az eleje már lángolt
-Harry menekülj- hörögte óvatosan felkaptam mennyasszony pózban és ekkor robbant akkorát robbant az a szar hogy elterültünk a földön.-Harry-sírt miközben háton feküdt amennyire tudtam gyorsan felültem és a fejet az ölembe hajtottam és megöleltem sírt ....nem...
VOCÊ ESTÁ LENDO
A kicsi Tomlinson (Harry Styles ff) befejezett
FanficBefejezett Ez egy Harry Styles ff. Ő Louis Tomlinson húga. Én találtam ki. A valóságban nem létező. Itt kicsit késik a 1D felbomlása. ---- Lorettát Anna Kendrick és Selena Gomez személyesíti meg. Thrist Hailee Steinfeld Mindenki más önmaga --- Minde...