Bab 7

102 8 1
                                    

   "Maafkan kami sudah berusaha....
Sasuke yang mendengar itu sudah tahu apa yang akan berlaku.Dia terduduk di lantai hospital sambil memeluk hp Sakura.
  Semua yang melihat itu terkejut lagi-lagi keluarganya yang tidak pernah melihat dia serapuh itu.
    Ino menarik kerah baju Sasuke lalu menamparnya kembali."Puas hati kau Uchiha!!!!Puas.!!!Hiksss."Ino menangis sambil terduduk.
"Hoi perempuan apasal kau tampar Sasuke-kun!!!"Teriak Shion sambil membantu Sasuke bangun.
   Hinata dan Tenten menahan Ino yang mahu mencederakan Shion.
"Keluar kalian dari sini!!!"Maki Ino sambil mencoba melepaskan pengangan rakannya.
  "Maaf apa yang berlaku di sini?Saya belum lagi menghabiskan kata-kata saya."Ujar Tsunade hairan.
  Ino laju saja menatap Dr.Tsunade itu."A...Apa maksud doktor?"Tanya Ino laju.
   Tsunade tersenyum."Gadis itu saya sudah tangani dengan baik walaupun terjadi pendarahn tadi jangan risau dia gadis yang kuat.Hanya saja saya harus meminta persetujuan kalian untuk membedah tulang rusuknya yang patah dan ada kemungkinan gadis itu akan kehilangan ingatannya disebabkan hentakan yang kuat."
  Ino terus memegang tangan Tsunade."Lakukan yang terbaik untuk kawan saya dok.Saya janji akan membayar berapa pun tagihannya."
   Tsunade mengangguk."Saya permisi."













Kepada yang membaca hasil karya saya sila tinggalkan jejak ya.😁

I still love you(Hiatus) Where stories live. Discover now