Bab 8

105 8 1
                                    

   Sakura sudah melewati tahap kritis dan gadis itu masih tidak sedarkan diri selama 1 minggu.
Sasuke selalu melawat gadis itu dan sampai sekarang dia belum menceritakan pada keluarganya tentang Sakura dan pertunangannya masih dia teruskan dan dia tidak tahu seperti apa dia harus membatalkannya kerana tousannya selalu memaksa dia dan dia harus terima.
  Sasuke menggenggam tangan pucat gadis itu."Cherry bangunlah.Aku akan menjelaskan kenapa aku meninggalkan mu.Tolonglah sayang aku memohon.Aku minta maaf."Air matanya mengalir.
   Masih terngiang di kepalanya bagaimana gadis itu menyambutnya gembira apabila melihat dia selepas 3 tahun meninggalkannya namun dibalas dengan kata-kata yang kasar malah tidak mengakui gadis itu namun Sakura masih tetap tersenyum menyembunyikan rasa sakitnya malah masih setia kepadanya dan menunggu dirinya.
Betapa kejamnya dia.

                         🖤🖤🖤🖤🖤🖤
   Sementara itu Ino memandang ayahnya memohon bantuan.
"Daddy Ino janji akan pergi ke luar  negara kalau daddy bantu Ino bawah Sakura sekali."Tegas Ino.
    "Tapi sayang bagaimana daddy dapat bantu?Sakura sekarang masih koma."
"Ino ada cadangan.Tapi daddy kena rahsiakan dari sesiapa pun termasuk Kakak Deidara."
    "Kenapa?"
"Sebab Ino mahu memastikan orang yang buat Sakura sakit akan terima apa yang dia lakukan."Ujar Ino sambil tersenyum misterius.

I still love you(Hiatus) Where stories live. Discover now