Vrátili jsme se a jen, co jsme sešli do domu, jsme všichni tři padli na gauč vyčerpaní. Bi k nám seběhla a každému z nás dala láhev vody a zapnula maskování budovy, aby se skryl letoun. Přinesla nám nějaké jídlo a my v klidu oddechovali.
,,Tak tohle bylo o fous," řekl Robie.
,,Jo, to teda," souhlasila jsem.
,,Příště se vyser na něco takového!" řekla Ester.
,,Znal mou identitu," podívala jsem se na ni. ,,Znal Leu! Neznal BlackWood. Věděl, kdo jsem. Zveřejnil by to jakmile bych neudělala, co by chtěl. A že by toho bylo moc. Chtěl se mě zbavit a já mu dala příležitost."
,,Tak se nestýkej s Barnesem," řekla Ester.
,,Nebudu," zavrtěla jsem hlavou.
Vyndala jsem telefon a zapnula ho. Spousta správ. Že mě shání, zda jsem v pořádku, nebo zda řekl něco špatně, či něco špatně udělal. Otevřela jsme zprávy a odepsala jsem mu "omlouvám se, usnula jsem a neměla jsem teď posledních pár dní vůbec čas, pracovala jsem". V podstatě jsem nelhala, jen neví na čem. Položila jsem telefon do klína a povzdechla si.
,,Jen, co ho uvidím, to ukončím. Už se s ním stýkat nebudu."
Druhý den jsem šla do města. Měla jsem převzít zásilku. Vražedný dron. Další věc, kterou jsem nechtěla, aby se dostala do rukou psychopatům, kteří by s tím vraždili po stovkách. Vzala jsem si brýle a vydala jsem se do města. U fontány byl chlápek, co to měl předat. Všiml si mě a nechal tam dole kufřík. Přišla jsem a sedla si ke kufříku. Pročetla noviny a po chvíli vzala kufřík a vydala se k autu. Když jsem otevírala auto..
,,Ahoj," uslyšela jsem a jen co jsem se ohlédla jsem viděla Barnese. Hodila jsem kufr do auta a na něj bundu.
,,Ahoj," usmála jsem se na něj a zavřela dveře od auta a auto ihned zamkla.
,,Jsi v pohodě?" zeptal se mě. ,,Jak jsi se neozývala bál jsem se o tebe."
,,Jo jsem v pohodě," usmála jsem se. ,,Jen jsem měla hodně papírů na vyřizování. Pomáhám kamarádce s jejím podnikáním."
,,Díky bohu," objal mě. ,,Jak jsi říkala, že jedeš do DC bál jsem se o tebe."
Aha, a je to tady...
,,Co se stalo v DC?" zeptala jsem se udiveně.
,,Ty to nevíš?" zeptal se a odtáhl se ode mě.
,,Ne," zavrtěla jsem hlavou. ,,Co se tam stalo? Nebo co se tam mělo stát."
Fakt jsem mu řekla, že jedu do DC..?
,,BlackWood tam měla jeden ze svých srazů a vyvraždila celou skupinu," řekl a vypadal dost vyděšeně a fakt bylo na něm vidět, že má strach. ,,Nejspíš přišli na to, kdo to je, protože tam byli vypálené úplně zlikvidované kamery. Dala přednost kamerám před únikem před.. Avengery."
,,To vážně?" zeptala jsem se vyjeveně.
,,Jo," přikývl. ,,Jak jsi říkala, že jedeš na dva dny do DC bál jsem se.
Proč si nevzpomínám, že jsem mu to řekla..?
,,Počkej, já ti říkala, že jedu DC?" zeptala jsem se zaraženě.
,,Jo, předtím," řekl a zamyslel se. ,,Jak jsem tě doprovázel. Po té chvíli jak jsme se políbili. Řekla jsi, že budeš dva dny pryč, protože jedeš za kamarádkou do DC."
Pořád si na to nevzpomínám..
,,Aha," usmála jsem se pochybačně. ,,Asi mi to vypadlo.."
,,Jo, asi jo," přikývl.
ČTEŠ
"Jsem záporák!" | FF - Bucky Barnes 1. Díl
FanfictionAhoj, možná se ptáte proč odcházím jako hrdinka v černých džínových kalhotech na sobě, botech na podpatku, v kožené bundě, bílém tílku, se slunečními brýlemi na očích a krutopřísným výrazem od hořící budovy, která každou chvíli vybouchne. Trochu Vá...